هدیه تبلیغاتی

چرا هدایای تبلیغاتی برای تجارت ضروری است؟

چرا هدایای تبلیغاتی برای تجارت ضروری است؟

هدایای تبلیغاتی، همانطور که از نام آن پیداست، به منظور ارتقای کسب و کار و افزایش فروش است. روی این هدایا معمولاً نام، آرم، شماره تلفن و سایر جزئیات تجاری حک شده است. هدایای تبلیغاتی برای مشتریانمعمولاً برای تبلیغ یک فعالیت تجاری خاص مانند راه اندازی محصول جدید، رویداد جدید، کنسرسیوم آینده یا تخفیف ویژه توزیع می شود.

هدایای تبلیغاتی یک استراتژی بازاریابی آزمایش شده است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند. این هدایا اغلب گران نیستند و چیزهای روزمره مانند خودکار، جاکلیدی، تی شرت، لیوان، زیر لیوانی، فنجان و تقویم هستند. تمرکز اصلی این هدایا ایجاد تصوری از برند در ذهن شخصی است که آنها را دریافت می کند. با این حال، این روزها بیشتر شرکت ها بر روی هدیه دادن اقلام شخصی که حاوی برند و لوگوی خود هستند تمرکز می کنند تا تأثیری ماندگار بر روی مشتری ایجاد کنند. بسیاری حتی برای انتخاب و تنظیم هدایای تبلیغاتی شخصی باکلاس برای مشتریان و مشتریان به هوش مصنوعی متکی هستند.

چگونه هدایای تبلیغاتی مشتریان می تواند به یک تجارت کمک کند؟

هدایای تبلیغاتی موثرترین راه برای تبلیغ یک کسب و کار هستند. آنها برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته اند. مطالعات نشان می دهد که 94٪ از مشتریان هر زمان که یک هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند به یاد می آورند. جالب اینجاست که 85 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند در تجارت مشغول هستند.

به عبارت ساده، مردم عاشق دریافت هدایای تبلیغاتی هستند و حتی پس از گذشت سالها آن هدایا را به یاد می آورند. مردم همچنین دوستان و خانواده خود را به آن شرکت هایی که از آنجا هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، ارجاع می دهند.

محصولات تبلیغاتی مارک دار که کیفیت خوبی دارند تاثیر بهتری روی مشتریان دارند. این امر منجر به تعامل مشتریان با برند برای ماه‌ها پس از توزیع یکباره می‌شود. با این حال، هدایای تبلیغاتی در حالت ایده آل باید مورد استفاده روزانه قرار گیرند تا به مشتری کمک کنند نام برند شما را بیشتر ببینند و برند شما را برای مدت طولانی تری در ذهن او فعال نگه دارند.

 هدایای تبلیغاتی

1. شناسایی فوری برند

وقتی مشتری مرتباً شیئی را با لوگوی شما می بیند، در مغز او حک می شود که منجر به فراخوانی برند می شود. یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان که در منازل و دفاتر خود نگه می‌دارند تأثیر زیادی بر ایجاد نشان تجاری شما در ذهن آنها خواهد داشت. اگر آنها یک هدایای تبلیغاتی با برند دریافت کنند، قطعا تاثیر آن قوی تر خواهد بود.

به عنوان مثال: یک لیوان قهوه  کنترل دما می تواند گزینه خوبی باشد.  اگر این هدیه را همراه با لوگوی خود برای آنها بفرستید، مشتری هر بار که لیوان را برمی دارد، نام برند و لوگوی شما را می بیند. این به آن‌ها کمک می‌کند نام شما را برای مدت طولانی در ذهن خود داشته باشند و فوراً نام تجاری را به رسمیت بشناسند.

 هدایای تبلیغاتی

2. تبلیغات موثر

یک تبلیغ در قالب تبلیغات تلویزیونی، بریده‌های روزنامه، بیلبوردها یا حتی پست‌های رسانه‌های اجتماعی تنها چند ثانیه طول می‌کشد. به محض اینکه کانال تلویزیون را عوض می‌کنیم یا صفحه را ورق می‌زنیم یا از کنار بیلبورد عبور می‌کنیم یا در تلفن هوشمند خود به پایین اسکرول می‌کنیم، از کنارشان عبور می‌کنند. با این حال، یک هدیه تبلیغاتی بخشی از زندگی روزمره مشتری می شود که در آن هر بار که از هدیه استفاده می کنند، نام برند شما را می بینند. هدایای تبلیغاتی یک پیوند ملموس ایجاد می کند و نام برند شما را برای کاربر به یاد ماندنی می کند. به عنوان مثال: هدفون ورزشی ضد آب یک هدیه عالی خواهد بود. هر بار که مشتری از این هدفون استفاده می کند، نام برند شما را به یاد می آورد که بدون شک موثرترین شکل تبلیغات است.

 

3. ایجاد وفاداری به برند

مشتریان دوست دارند احساس ارزشمندی کنند. ارسال اقلام لوکس مارک دار به مشتریان خود به عنوان هدیه راهی عالی برای ایجاد احساس ارزشمندی در آنها خواهد بود. اغلب برندها در انتخاب اقلام ارزان قیمت برای ارسال به مشتریان خود اشتباه می کنند.

اقلام ارزان برای نمایشگاه‌های تجاری خوب هستند، اما زمانی که می‌خواهید برای مشتریان یا مشتریان خیمه شب بازی هدایایی بفرستید، همیشه محصولات با کیفیت را انتخاب کنید. این به شما بازده بهتری می دهد. هدایای مفید و لوکس به ایجاد ارتباط بین شرکت و مشتری کمک می کند و بر کسب و کار شما تأثیر مثبت می گذارد.

به عنوان مثال: یک سبد شرکتی از دو شراب خوب از بطری های آب دائمی یک هدیه عالی و زیبا برای مشتری وفادار شما خواهد بود. آنها متوجه خواهند شد که شما برای آنها ارزش قائل هستید. این به نوبه خود آنها را تشویق می کند که به برند شما وفادار بمانند.

هدیه های تبلیغاتی

کارت ویزیت را جایگزین کنید

پس از همه گیری، جهان مجازی شده است. کارت های ویزیت به دلیل قوانین “فاصله گذاری اجتماعی” به تدریج اهمیت خود را از دست می دهند. با این حال، مهم است که با اطلاعات کسب و کار، شماره تماس و غیره با یک مشتری بالقوه تماس بگیرید. بنابراین، به جای ارسال کارت ویزیتی که در کشوهای آنها می ریزد، یک هدیه سفارشی با نام، آرم و مخاطب خود برای آنها ارسال کنید. جزئیات. وقتی بعداً با هم ارتباط برقرار می کنید، فوراً شما را شناسایی می کنند. به عنوان مثال: از ردیاب Tile Mate به جای کارت ویزیت استفاده کنید. این به مشتری شما کمک می کند تا شما را همراه با کلید و تلفن خود به خاطر بسپارد. ردیاب Tile Mate می تواند برای پیگیری تلفن و کلیدهای شما نیز استفاده شود.

 

جلسات شرکتی

توجه مشتری خود را به راه اندازی اولین جلسه با یک هدیه تبلیغاتی جلب کنید. ارسال هدایای تبلیغاتی سفارشی با توجه به سلیقه و پسند افراد برای شرکت کنندگان در این جلسات. به عنوان مثال: دکمه های هوشمند یک هدیه عالی برای شرکت کنندگان در جلسه خواهد بود. این به آنها کمک می کند تا با استفاده از این دکمه وظایف مشترک خود را به صورت بی سیم کنترل کنند.

دعوتنامه راه اندازی محصول جدید

اگر محصول یا خدمات جدیدی را عرضه می کنید، به مشتریان و مشتریان وفادار خود در مورد آن اطلاع دهید. یک هدیه سفارشی با یک یادداشت دست نویس برای آنها ارسال کنید تا آنها را در مورد محصول مطلع کنید. اگر جشن راه اندازی دارید، مشتریان خود را با یک هدیه سفارشی که حاوی اطلاعات است دعوت کنید.

به عنوان مثال: یک جعبه هدیه سفارشی با یک یادداشت دست نویس که آنها را برای عرضه محصول جدید دعوت می کند، حرکتی عالی برای حفظ آنها در جریان است. تجربیات هدیه خود را با جعبه های مارک دار و یادداشت های دست نویس روی کارت پستال های مارک دار سفارشی کنید.

هدیه های تبلیغاتی

چگونه کلاسیک گیفت می تواند در مورد هدایای تبلیغاتی کمک کند؟

یافتن هدیه تبلیغاتی مناسب و ارسال آن برای مشتریان و مشتریان خود می تواند دردسر بزرگی باشد. ساده ترین راه حل این است که اجازه دهید کلاسیک گیفت این کار را برای شما انجام دهد. چون به سادگی با مشتری صحبت می شود و سلایق و ترجیحات آنها را شناسایی می کند و هدایا را بر اساس آن سفارشی می کند. کاری که کلاسیک گیفت برای شما انجام خواهد داد. بهتر است خودتان نیز از قبل بیشتر تحقیق کنید تا بهتر بتوانید هدایا تبلیغاتی برای مشتریان خود را پیدا کنید و حتماً از کلاسیک گیفت کمک بگیرید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *