هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی چه تاثیری در فروش دارد؟

هدیه تبلیغاتی چه تاثیری در فروش دارد؟

امروزه زندگی ما با شبکه های اجتماعی و هدیه تبلیغاتی گره خورده است. همه ما ایده هایی در ذهن داریم که می تواند راهکارهای خوبی برای بهتر شدن زندگی دیگران باشد. تبلیغات دیجیتال، دنیای بازاریابی را تحت کنترل خود در آورده است، بنابراین بسیاری احتمالاً از خود می پرسند که آیا سرمایه گذاری در هدیه تبلیغاتی ارزش آن را دارد یا خیر. کلاسیک گیفت به عنوان یک شرکت توزیع هدیه تبلیغاتی، می‌تواند با یک «بله» این اطمینان را به شما بدهد. در مقاله آمده است که چگونه محصولات تبلیغاتی می توانند مؤثر باشند و تأثیری که می توانند بر استراتژی بازاریابی کسب و کار شما داشته باشند.

 

تعریف محصولات و هدیه تبلیغاتی

حتی اگر قبلاً محصولات تبلیغاتی را ارسال نکرده باشید، احتمالاً در طول زندگی خود به عنوان یک مصرف کننده با آنها برخورد کرده اید. اساساً، محصولات تبلیغاتی، کالاهای مارک دار هستند که مشاغل مختلف به طور کامل به صورت رایگان در اختیار مخاطبان هدف خود قرار می دهند. تمام هدف این محصولات جلب علاقه و ایجاد سر و صدا است، بنابراین به عنوان ابزار تبلیغاتی فوق العاده ای عمل می کند. طبیعتاً معنای کالای مارک دار فراتر از هدیه رایگان است. آنها بیش از همه، بازتابی از شرکتی هستند که آنها را ارائه می کند. بنابراین، هنگام تصمیم گیری در مورد محصولات تبلیغاتی ایده آل، کسب و کارها باید کیفیت، جذابیت عمومی و ارزش درک شده را در نظر بگیرند. این یکی از کلیدهای هدایت یک کمپین بازاریابی به سمت موفقیت و به دست آوردن ROI رضایت بخش است.

 

هدایای تبلیغاتی

چگونه آنها می توانند به برند شما کمک کنند

عصر دیجیتال کل جهان را تغییر داده است، بنابراین کسب و کارها اکنون در هر مرحله برای حفظ مشتری مبارزه می کنند. با این حال، دنبال کردن ROI بزرگتر نیازی به تبلیغات بی پایان در تلویزیون ندارد. محصولات تبلیغاتی به دلیل تأثیری که بر روی عموم دارند، همچنان بازده بالایی در بازاریابی دارند.

در سال 2019، کالاهای مارک دار می توانند مصرف کنندگان را تحت تاثیر قرار دهند. این مطالعه نشان داد که آنها تقریباً 2.5 برابر بیشتر از تبلیغات در مورد محصولات مارک ملموس مثبت فکر می کنند.

بهتر از آن، محصولات تبلیغاتی می توانند به طور متوسط حدود هفت ماه در اختیار گیرنده باقی بمانند. تا زمانی که آنها به خوبی ساخته شده و برای مخاطبان هدف مفید باشند، کالاهای مارک دار شما می توانند ماه ها موثر واقع شوند.

 

چرا مخاطبان هدف شما آنها را می خواهند؟

نکته مهم در مورد کالاهای مارک دار این است که وقتی طراحی و هدف با خواسته ها و نیازهای آنها هماهنگ باشد، مورد علاقه مصرف کنندگان قرار می گیرد. اما این جذابیت برای کسب و کار شما حیاتی‌تر می‌شود، اگر پیامدهای روان‌شناختی محصولات می‌تواند بر مخاطبان شما داشته باشد.

به عنوان مثال، کالاهای رایگان به مردم یک حس کلی از موفقیت را ارائه می دهند. هنگامی که آنها را پس از یک رویداد یا با خرید دریافت می کنند، احساس می کنند که کاری را درست انجام داده اند. حتی اگر محصولات رایگان هستند، مردم احساس می‌کنند به نحوی آنها را به دست آورده‌اند. چنین احساس مثبتی می تواند با کاشت بذر وفاداری در همان ابتدای رابطه شرکت و مشتری، به کسب و کار شما اجازه شکوفایی بیشتری بدهد.

و اصل تقابل را در اینجا فراموش نکنیم. این در ذهن ما جا افتاده است که وقتی چیزی دریافت کردیم، باید چیزی را پس دهیم. بعید است که مصرف کنندگان برای حفظ رفتار متقابل مستقیم، هزینه های رایگان خود را به شرکت ها بدهند. دو راهی که آنها می توانند «بازپس دهند» تبدیل شدن به مشتری و یا استفاده و اشتراک گذاری محصول با دیگران است. هر دو گزینه یک پیروزی برای تجارت شما هستند!

هدیه تبلیغاتی

چگونه محصولات تبلیغاتی عالی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

برای اینکه محصولات برند شما به هدف خود عمل کنند، باید به دقت در نظر بگیرید که کدام یک را انتخاب می کنید و چرا. به طور خلاصه، این به این موارد خلاصه می شود:

• تعریف مخاطبان هدف و یادگیری هرچه بیشتر در مورد آنها، همچنین سن و علایق کلیدی آنها را در نظر بگیرید، اما سعی کنید برای اطمینان از موفقیت، خاص باشید.

• توافق بر سر بودجه: معمولاً شرکت های تجاری به مصرف کننده از 5% تا 10% درآمد خود را به بازاریابی خود اختصاص می دهند. این بودجه باید شامل کالاهای مارک دار نیز باشد. شما تصمیم می گیرید که چقدر پول را برای تبلیغات رایگان خرج کنید. به طور طبیعی، شما باید موقعیت، نوع مصرف کننده ای را که می خواهید تحت تأثیر قرار دهید و سایر عوامل را در نظر بگیرید تا در مورد محصولی مقرون به صرفه تصمیم بگیرید که بیشترین ROI را برای شما به ارمغان می آورد.

• محدود کردن لیست به چند مورد: هنگامی که چند مورد دلخواه داشتید، آنها را با هم مقایسه کنید تا محصولی را بیابید که هم با نیازهای برند و هم نیازهای مخاطبان شما مطابقت دارد. طراحی و چاپ را در اینجا نیز در نظر بگیرید. که به راحتی می تواند برخی از محصولات را در لیست شما بالا یا پایین کند.

 

گزینه های توزیع را در نظر بگیرید

البته، شما باید تعیین کنید که به چه تعداد محصول برای هدیه خود نیاز دارید. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا خود محصول مناسب موقعیت است یا خیر. خبر خوب این است که رویدادهای زیادی وجود دارد که در آن کالاهای مارک دار به کار می آیند.

رویدادهای تجاری، مانند نمایشگاه های تجاری، فرصتی عالی برای خیره کردن جمعیت با هزینه های رایگان شما هستند. در عین حال، حتی رویدادهایی مانند مهمانی های تعطیلات می توانند از چند هدیه رایگان بهره مند شوند و باید همه را هیجان زده کند!

یکی دیگر از راه های توزیع کالاهای برند خود، هدایا و مسابقات مختلف است. در اینجا استفاده از رسانه های اجتماعی را به نفع خود در نظر بگیرید تا میل در مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. از آن برای متقاعد کردن آنها برای لایک کردن، اشتراک گذاری، دنبال کردن و حتی تگ کردن سایر افرادی که می توانند شرکت کنند استفاده کنید. تمام آن قرار گرفتن باید به شما کمک کند تا سر و صدایی شایسته در اطراف کسب و کار خود ایجاد کنید.

در نهایت، می توانید از طریق سفیران برند یا حتی کارکنان و مشتریان خود آگاهی بیشتری کسب کنید. وظیفه اصلی یک سفیر برند، تبلیغ شرکت شما و استفاده از محصولات شما است که می تواند منجر به یادگیری هزاران نفر در مورد برند شما شود. به همین ترتیب، می توانید با دادن هدایای شرکتی عملی به عنوان اثبات مراقبت و قدردانی خود، کارمندان و مشتریان خود را به سفیران برند تبدیل کنید.

تبلیغات در حقیقت بهترین روش برای معرفی شرکت یا موسسه و افزایش ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان هرشرکت می باشد.
هدایای تبلیغاتی کلاسیک گیفت ارائه دهنده انواع تبلیغات چاپی از جمله : چاپ تامپو و لیزر، چاپ دیجیتال ،هدایای تبلیغاتی و چاپ محصولات تبلیغاتی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *