هدیه تبلیغاتی

به مشتریان جدید خود چه هدایای تبلیغاتی می‌دهید؟

به مشتریان جدید خود چه هدیه تبلیغاتی می‌دهید؟

بر اساس یک مطالعه 76 % از مردم می گویند که شبکه‌های اجتماعی به آنها کمک می‌کرده تا در زندگی جلوتر بروند و شبکه سازی، با نام مستعار به همراه ایجاد یک رابطه، مهارتی است که همه ما دائماً روی آن کار می کنیم. با این حال، یک راه مطمئن برای ایجاد شبکه ای از ارتباطات، ارسال هدایای تبلیغاتی برای یک مشتری جدید مناسب است.

پیدا کردن یک هدیه برای یک صاحب کسب و کار جدید، خواه دوست، عضو خانواده، کارمند، یا صرفاً حامی یک کسب و کار محلی باشید، می تواند چالش برانگیز باشد. یک مدیر می تواند شب های بی خوابی را سپری کند تا به هدیه‌ای عالی فکر کند. شما می خواهید مطمئن شوید که هدیه شما در سفر کارآفرین متفکرانه، کاربردی و مفید است.

هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی برای صاحبان مشاغل جدید، فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد. چه به تنهایی هدیه خود را بسته بندی کنید، چه از یک پلتفرم ارسال استفاده می کنید، ما لیستی از ایده های ساده، سرگرم کننده و کاربردی هدیه را گردآوری کرده ایم که مطمئنا از آنها استقبال می کنند. این مقاله همچنین معیارهایی را برای نحوه ارسال تبریک و ابراز هیجان برای جدیدترین سرمایه گذاری کارآفرین ارائه می دهد.

 

8 نکته در مورد نحوه انتخاب بهترین هدایا برای صاحبان مشاغل جدید

عوامل زیر می تواند به شما کمک کند تا یک هدیه عالی برای صاحب کسب و کار جدید یا صاحبان مشاغل کوچک در زندگی خود انتخاب کنید:

1. هدیه ای بخرید که از دریافت آن خوشحال شوید

بسیاری از افراد معمولاً بر موضوع هدیه تأکید می کنند و شخصیت را کنار می گذارند. به جای تمرکز فقط روی موضوع، سعی کنید چیزی به دست آورید که شخصاً شما را خوشحال کند. یک هدیه شخصی و متفکر تاثیر بهتری نسبت به یک هدیه حرفه ای خواهد داشت. به هر حال، این فکر پشت هدیه است که اهمیت دارد. برای جشن گرفتن جدیدترین سرمایه گذاری و رشد آنها، سعی کنید مجموعه‌ای از هدیه‌هایی مانند ماگ تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی و… را مد نظر قرار دهید.

 

هدیه های تبلیغاتی ارزان کدام موارد هستند؟

2. یک هدیه کاربردی و مفید انتخاب کنید

وقتی به دنبال یک هدیه کاربردی و مفید حتی برای صاحبان مشاغل کوچک هستید، اشتباه کردن سخت است. به هدیه ای توجه کنید که به هر طریقی زندگی کارآفرین را آسان تر می کند. یک نمونه خوب از یک هدیه کاربردی و مفید، ماگ تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی است و برای کسانی که صبح زود کار می‌کنند، ساعت‌های طولانی و شب‌های دیروقت به فکر تهیه بسته‌های قهوه و قهوه‌ساز هستند مناسب ترین گزینه است.! همچنین در نظر گرفتن هدیه ای که می تواند به کل دفتر یا مشتریان آنها مانند یک پخش کننده اسانس خدمت کند، مفید است.

 

3. مطمئن شوید که هدیه چیزی است که شما را نیز هیجان زده می کند

هدیه دادن چیزی را در نظر بگیرید که برای دیدن واکنش گیرنده شما را مضطرب و هیجان زده کند. قبل از اینکه به هدیه خاصی بپردازید، کمی زمان و فکر کنید. سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید! می توانید از هدایای تبلیغاتی مانند یک قاب سفارشی با نقل قول مورد علاقه آنها یا یک عکس به یاد ماندنی و موارد دیگر استفاده کنید. این گزینه بیشتر برای کارمندانتان مفید است تا مشتری‌ها!

 

هدیه تبلیغاتی ارزان

4. هدیه ای را انتخاب کنید که مختص تجارت آنها باشد

سعی کنید هدیه خود را با سرمایه گذاری تجاری که دوست کارآفرین شما شروع کرده است مرتبط کنید. این می تواند چیزی باشد که به بهبود خود، استراتژی کسب و کار کمک می کند یا حتی به آنها اجازه می دهد تا به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند. به عنوان مثال، اگر آنها در حال راه اندازی یک کافی شاپ هستند، یک سری زیر لیوانی به آنها هدیه دهید. اگر آنها در حال افتتاح یک استودیوی تناسب اندام هستند، مجموعه ای از بطری های آب قابل استفاده مجدد را به آنها هدیه دهید. در مورد مشاغل آنلاین، یک دستگاه الکترونیکی مانند تبلت یا دوربین حلقه را امتحان کنید تا به آنها کمک کند تا محل خود را ایمن نگه دارند.

 

5. آن را شخصی سازی کنید

هدایایی با لمس شخصی، هدایایی منحصر به فرد می سازد. هدیه شما می تواند بر اساس لحظه ای باشد که به اشتراک گذاشته اید یا بازتابی از رابطه شما باشد. یک هدیه شخصی معمولاً نشان یا نام شرکت را دارد. یک مثال خوب یک دفترچه یادداشت، لیوان قهوه، یا یک پینیاتای بازکننده در با پیام سرگرم کننده، “ارزش واقعی درون است” است تا شخصیت و دستاوردهای آنها را برجسته کند. برای کارآفرینی که اغلب سفر می کند، یک برچسب چمدان مونوگرام در نظر بگیرید!

 

6. هدایایی که داستان می گوید را انتخاب کنید

هدفمند باشید و هدایایی را انتخاب کنید که داستانی در پشت آنها وجود دارد. این می تواند داستان چیزی باشد که با هم تجربه کرده اید یا چیزی که آنها را الهام می بخشد و آموزش می دهد.

 

تقویم های تبلیغاتی

7. کیفیت را در ذهن داشته باشید

همچنین باید کیفیت هدیه خود را از نظر دوام و مفید بودن آن در نظر بگیرید. هنگام انتخاب خود، چیزی را در نظر بگیرید که معتبر است و مطمئناً در طول زمان ماندگار می شود.

 

8. ایده های هدیه را از کارشناسان دریافت کنید

برای تجربه هدیه ای مناسب که مطمئناً کارآفرین مورد علاقه شما را در جدیدترین سرمایه گذاری خود تحت تأثیر قرار می دهد، با کارشناسان در  کلاسیک گیفت مشورت کنید. در حالی که نمی‌توانیم به شما قول بدهیم که هدیه صاحب کسب‌وکار جدیدتان تنها چیزی است که در صندوق پستی گیرنده شما منتظر است، اما قول می‌دهیم که توصیه‌های ما برای ایده‌های هدیه منحصربه‌فرد مطمئناً گیرندگان شما را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند. ایده های منحصر به فرد هدایای تبلیغاتی را فقط از کلاسیک گیفت دریافت کنید.

 

هدیه های تبلیغاتی

بهترین هدایا برای صاحبان مشاغل جدید که نمی دانستند به آنها نیاز دارند

در اینجا خلاصه ای از برخی از بهترین توصیه ها برای هدیه برای کارآفرین مورد علاقه شما آورده شده است:

  • کیت قهوه مارک دار برای دفترشان
  • یک بطری آب مارک برای علاقه مندان به باشگاه
  • اگر کارآفرین به طور مکرر سفر می کند، برچسب های چمدان شخصی سازی شده است
  • دوربین حلقه ای که به آنها کمک می کند تا محل خود را ایمن نگه دارند
    هنر دیوار
  • بلندگوی بلوتوث
  • پخش کننده اسانس
  • کتاب ها
  • دفترچه ای برای نوشتن ایده های خود در حین رشد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *