هدیه تبلیغاتی

با هدیه تبلیغاتی مشتریان خاص را در اولویت قرار دهید

با هدیه تبلیغاتی مشتریان خاص را در اولویت قرار دهید

چه محصول یا خدماتی را بفروشید، شما باید مشتریان خاص خود را در اولویت قرار دهید. چون آنها دوست دارند با هدیه تبلیغاتی مورد قدردانی قرار بگیرند، به آنها فکر کرده و به آنها یادآوری کنند که ارزش دارند. اگرچه تعامل شما با آنها صرفاً تجاری است. اما به عنوان یک صاحب کسب و کار، می توانید ارتباط عاطفی خود را با آنها از طریق هدیه دادن  تقویت کنید. هدیه تبلیغاتی دادن در عین حال که ساده است، باید به آن فکر کنید. هوشمندانه انتخاب کنید و همراه با یک بسته بندی زیبایی باشد. هدیه دادن شرکتی یک روند و سنت در حفظ روابط عمومی است که برای تجارت شما مفید است. به عنوان یک سنت در داخل و خارج از تجارت، هدیه دادن باعث تقویت انجمن‌ها و ایجاد ارتباطات مثبت بین سازمان‌ها، مشتریان و کارکنان می شود.

 

هدیه دادن برای روابط تجاری خوب است

مهم نیست که رابطه شما با مشتری چقدر نزدیک یا دور است، مهم اینه که باز هم یک رابطه است. شما باید به عنوان یک کسب و کار به یاد ماندنی باشید تا اثری ماندگار بر جای بگذارید. تا به حال فکر کردید بعد از فروش محصول یا خدمات، چگونه مشتری را دوباره برگردانید؟ چگونه مطمئن می شوید که آنها را به عنوان مشتریان وفادار نگه می دارید؟

پاسخ این است؛ شما با آنها رابطه ای ایجاد می کنید که فراتر از آن است که، آنها فقط منبع درآمد شما باشند. در عوض، شما با آنها به عنوان بخش‌های حیاتی کسب‌وکارتان رفتار می‌کنید که نیاز به پرورش و توجه دارند. از این گذشته، کسب و کار شما به اندازه قدرت مشتریان شما خوب است. برای همین بهتر است در ابتدا طرز تفکر خود را از این موضوع که آنها چون منبع درآمد شما هستند، دور کنید. سپس به این فکر کنید چه کاری انجام دهید تا این ارتباط گسترده شود. هدیه تبلیغاتی یکی از گزینه های روی میز است. شما با هدیه تبلیغاتی که نام برند شما بر روی آن ثبت شده، می توانید همیشه همراه مشتری‌ها باشید.

 

با هدیه تبلیغاتی مشتریان خاص را در اولویت قرار دهید

هدیه تبلیغاتی قدردانی شما را نشان می‌دهد

شما می توانید با هدیه دادن به مشتری‌ها در کنار سفارش‌هایشان، از آنها تشکر کنید. اگر از یک نوشته دست نویس هم استفاده کنید، احتمال اینکه دوباره از شما خرید کنند، بسیار بالا می رود. اگرچه آنها انتظار دیگری از شما ندارند جز ارائه آنچه برای آن هزینه کرده اند، اما مشتریان عاشق دریافت چیز اضافی و رایگان هستند.

ممکن است فکر کنید هدایای تبلیغاتی برای مشتری هزینه دارد که می توانید آن را در جای دیگری بگذارید. اما این تفکر دیگر برای کسب و کارهای امروزی فایده ندارد. به کلاسیک گیفت اعتماد کنید، این یک راه عالی برای سرمایه گذاری در آن است. مشتریان شما این را در حالی می بینند که شما برای افزایش قدردانی خود تلاش بیشتری می کنید و این امر در روابط تجاری طولانی مدت شما با آنها به ثمر می رسد.به یاد داشته باشید که تجارت تماماً در مورد ارتباطات و روابطی است که شما با مشتریان خود و سایر مشاغل ایجاد می کنید. کسب و کار خود را به یاد ماندنی و برجسته کنید.

 

اما چه هدیه تبلیغاتی مناسب مشتریان است؟

سوال خوبی است. جواب آن نیز ساده است. ارسال یک ست چرم برای آنها در روز تولد به عنوان یک  تبریک، از نظر توسعه وفاداری بسیار کمک کننده است. در ابتدای خرید آنها کاری که باید کنید این است که اطلاعات شخصی آنها را از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس را بگیرید. با این کار هوشمندانه دیگر نیاز نیست به دنبال اطلاعات اصلی مشتری بگردید.

اگر خود را جای مشتری بگذارید، به عنوان یک مشتری، واقعاً از دریافت هدایای کوچک از مشاغلی که با آنها سر و کار دارید لذت می برید. این کار چند پیامد به همراه خود دارد. یکی این که به مشتری این حس را می دهید که برای او وقت گذاشتید. حس مهم بودن به او می دهید و پیامد تشکر کردن را به او ارسال می کنید.

همین امر به راحتی وفاداری مشتری را تحریک کرده و در نتیجه برند و کسب و کار شما را در اولویت خود قرار می دهد. این همان حس وفاداری است که می خواهید در مشتریان خود بکارید. کاری کنید که آنها احساس کنند مورد توجه و قدردانی قرار می گیرند و دیگر نگران از دست دادن مشتریان خود در مقابل رقبای خود نخواهید بود.

هدیه تبلیغاتی

خرید هدیه تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی اقلام مارک دار با آرم، شعار یا شعار شرکت هستند که در بازاریابی، فروش و تبلیغات استفاده می شوند.علاوه بر این، اقلام تبلیغاتی به عنوان کالاهای تبلیغاتی شناخته می‌شوند؛ معمولاً توسط شرکت‌ها بین مخاطبان، کارمندان و مشتریانشان در نمایشگاه‌های تجاری هدایا توزیع می‌شوند. شرکت ها از اقلام تبلیغاتی برای ایجاد سر و صدا در مورد کسب و کار خود، آگاهی بیشتر مردم از محصولات و خدمات خود و به طور کلی افزایش دسترسی مشتریان به خود استفاده می کنند. به طور کلی، صنعت محصولات تبلیغاتی یک صنعت قدرتمند است که می تواند طیف گسترده ای از شرکت ها را برای افزایش شناخت برند و نزدیک شدن به مخاطبان خود بهره مند کند.

هدایای تبلیغاتی و سایر مواردی که برای مقاصد تبلیغاتی استفاده می‌شوند، می‌توانند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کنند تا مشتریان بالقوه جدیدی پیدا کنند. شرکت‌ها از طریق هدایای تبلیغاتی و جعبه‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند، می‌توانند اثربخشی کمپین‌های بازاریابی خود را افزایش دهند و مشتریان جدید را از محصولات و خدمات خود آگاه کنند. به طور خاص، 85 درصد از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به یاد می‌آورند که یک تبلیغ‌کننده به آن‌ها محصولی داده است.

هدیه تبلیغاتی

وفاداری به برند را افزایش دهید

دلیل بعدی اینکه چرا ما واقعاً به قدرت محصولات تبلیغاتی اعتقاد داریم این است که آنها ارتباط ما با کارمندان را تسهیل می کنند و همچنین می توانند وفاداری به برند را افزایش دهند. شکی نیست که محصولات و هدیه تبلیغاتی می تواند اعتبار یک شرکت را افزایش دهد و کارمندان راحت تر با شرکتی که در هدایای شرکتی با کیفیت بالا سرمایه گذاری می کند ارتباط برقرار می کنند و با هدایای متفکرانه و مفید به آنها احساس قدردانی می کنند. همچنین این بدان معناست که وقتی به مخاطبان خود آیتمی می‌دهید که پیام‌های شما را حمل می‌کند، آن‌ها همچنان با شرکت شما درگیر هستند حتی زمانی که شما فعالانه با آنها در مورد آن صحبت نمی‌کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *