هدیه تبلیغاتی

ایده‌های هدایای تبلیغاتی برای مردان

هدایای تبلیغاتی

 هدایای تبلیغاتی مردانه

برای این که بتوانید مخاطبان اصلی کسب و کار خود که مردان هستند را با هدایای تبلیغاتی تحت تاثیر قرار دهید، دچار مشکل شده‌اید؟ ما سعی داریم در این مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی برای مردان را برای شما دسته بندی کنیم.همچنین اینجا هدایای تبلیغاتی سفارشی برای افراد وجود دارد که واقعاً مفید، کاربردی و همچنین برای هدیه دادن تجاری مناسب هستند. چه برای مدیران عامل، شرکای تجاری، کارمندان یا مشتریان، این هدایای تبلیغاتی مطمئناً پیام درستی را از طرف شرکت شما ارسال می کنند.

شما می‌توانید در زیر بهانه‌های مختلفی برای دادن هدایای تبلیغاتی مشاهده کنید:

  • هدایای بازنشستگی
  • مشوق های کارکنان
  • هدایایی برای مهمانان ویژه
  • با تشکر از شما هدیه
  • نشانه های عضویت
  • هدایای سفر

این ایده‌ها در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها برای مطابقت با هر بودجه ای ارائه شده‌اند. آنها را در نمایشگاه های تجاری یا رویدادهای شرکتی پخش کنید. همچنین می‌توانید آنها را برای گروه‌های خاصی که می‌توانند تبدیل به مشتری‌های دائمی شما بشوند نیز، در نظر بگیرید.

هدیه تبلیغاتی مردان

هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار برای مردان 

هدیه تبلیغاتی مردان


سازمان ها چگونه محصولات تبلیغاتی را دریافت می کنند؟

صنعت محصولات تبلیغاتی که هزاران تامین کننده و توزیع کننده را در بر می گیرد، به شرکت هایی در هر شکل و اندازه ای خدمت می کند. در صنعت محصولات تبلیغاتی، اساسا دو بازیگر متفاوت وجود دارد: تامین کنندگان – این شرکت ها محصولات تبلیغاتی را بر اساس نیازهای مشتری و خواسته های دریافت شده از توزیع کنندگان تولید و سفارشی می کنند.

توزیع کنندگان این شرکت ها محصولات تبلیغاتی را تبلیغ و توزیع می کنند و نیازها و خواسته های مشتری را به توزیع کنندگان منتقل می کنند. شرکت هایی که به دنبال خرید محصولات تبلیغاتی هستند معمولاً در ابتدا با یک توزیع کننده درگیر می شوند. پس از تصمیم گیری در مورد نوع محصول و درجه سفارشی سازی، شرکت ها به توزیع کننده سفارش می دهند. هنگامی که تامین کننده محصولات مورد نظر را ایجاد می کند، توزیع کننده محصول نهایی را برای مشتری ارسال می کند. و سپس مشتری می تواند محصولات تبلیغاتی را برای افزایش آگاهی از برند و افزایش درآمد فروش ارائه دهد.

 

محبوبترین محصولات تبلیغاتی برای مردان کدامند؟

آنها به اشکال مختلف وجود دارند؛ بسته به نیاز سازمان، صنعت و پایگاه مشتری، برخی از اقلام تبلیغاتی ممکن است مفیدتر از موارد دیگر باشند. اما از نظر محبوبیت و اثربخشی کلی، محصولات تبلیغاتی خاصی وجود دارند که بالاتر از بقیه هستند.

محصولات تبلیغاتی معمولاً از طریق نمایش در طول عمر مورد اندازه گیری می شوند. به عبارت دیگر، برداشت‌ها تلاش می‌کنند تعداد دفعاتی را که شخصی محصول تبلیغاتی و برند آن را مشاهده می‌کند یا در معرض آن قرار می‌دهد اندازه‌گیری کند. طول عمر یک محصول تبلیغاتی اغلب به سودمندی و طول عمر آن مرتبط است – زمانی که کالا خراب شود یا دور ریخته شود به پایان می رسد. بر اساس PPAI، محصولات تبلیغاتی زیر بر اساس برداشت‌های تخمینی در طول عمر، محبوب‌ترین و مؤثرترین محصولات هستند:

لباس‌های بیرونی: ژاکت‌ها، لباس‌های بارانی و بادگیرها می‌توانند حدود ۶۱۰۰ اثر در طول عمر داشته باشند.
تی شرت: اقلامی مانند تی شرت ها می توانند حدود 3400 اثر در طول عمر داشته باشند.
پوشاک سر: محصولات بازاریابی مانند کلاه، گیره و روسری های مشابه، حدود 3400 اثر در طول عمر خود را به دست می آورند.
کیف: کوله‌پشتی، کیف‌های حمل و نقل و کیف‌های بندکشی می‌توانند حدود ۳۳۰۰ اثر در طول عمر داشته باشند.
ابزارهای نوشتاری: بازاریابی محصولاتی مانند خودکار، دفترچه یادداشت و مداد می‌تواند به حدود 3000 اثر در طول عمر برسد.
پیراهن‌های پولو: اقلام تبلیغاتی مانند پیراهن‌های یقه‌دار می‌توانند حدود 2300 اثر در طول عمر داشته باشند.
لوازم جانبی میز:  سینی‌ها، قفسه‌های کتاب و سازمان‌دهنده‌ها می‌توانند حدود 1450 اثر در طول عمر داشته باشند.
ظروف نوشیدنی: بازاریابی محصولاتی مانند لیوان قهوه، بطری آب و ظروف شیشه ای می تواند حدود 1400 اثر در طول عمر داشته باشد.
چترها: اقلام تبلیغاتی مانند چترها می توانند حدود 1100 اثر مادام العمر داشته باشند.
پاور بانک ها: پاوربانک های شارژ دستگاه های الکترونیکی می توانند به طور تخمینی 900 بار در طول عمر خود به نمایش بگذارند.
تقویم‌ها: محصولات تبلیغاتی مانند تقویم‌ها می‌توانند حدود 850 نمایش مادام العمر داشته باشند.
درایوهای USB:  محصولات بازاریابی مانند درایوهای فلش USB می توانند به 700 نمایش در طول عمر خود دست یابند.

در یک یادداشت مرتبط، تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) یک دسته نوظهور و بسیار محبوب از محصولات تبلیغاتی است. از زمانی که همه‌گیری COVID-19 در سراسر جهان گسترش یافت، PPE با نام تجاری از جمله ماسک، ضدعفونی‌کننده دست، باندانا و محافظ صورت رایج شده است.

 

طول عمر مورد انتظار محصولات تبلیغاتی چقدر است؟

همانطور که در بخش قبل ذکر شد، اثربخشی محصولات تبلیغاتی را می توان در تعداد برداشت های مادام العمر ردیابی کرد. بر این اساس، ارزیابی مدت زمان ماندگاری اقلام تبلیغاتی و بازاریابی بسیار مهم است. اگر شخصی یک محصول تبلیغاتی را برای مدت طولانی نگه دارد و به استفاده از آن ادامه دهد، می تواند تعداد برداشت های مادام العمر و دستاوردهای سازمانی بالقوه را به حداکثر برساند. طبق یک مطالعه مصرف‌کننده PPAI، محصولات تبلیغاتی یا بازاریابی معمولاً دارای طول عمر زیر هستند:

کمتر از یک سال؛ تقریباً 18 درصد از مصرف کنندگان آنها را برای کمتر از یک سال نگه می دارند.
بین یک تا پنج سال؛ تقریباً 41 درصد از مصرف کنندگان آنها را برای یک تا پنج سال نگه می دارند.
بین شش تا 10 سال؛  تقریباً 22 درصد از مصرف کنندگان آنها را به مدت 6 تا 10 سال نگه می دارند.
بیش از 10 سال؛  تقریباً 18 درصد از مصرف کنندگان آنها را برای بیش از 10 سال نگه می دارند.
با تجزیه و تحلیل داده های بالا، تقریباً 81 درصد از مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی را برای بیش از 12 ماه نگه می دارند. این بدان معناست که اقلام تبلیغاتی می توانند به رویکردی طولانی مدت در برندسازی، بازاریابی و تبلیغات دست یابند و تعداد بازدیدها را در طول عمر محصول مورد نظر به حداکثر برسانند.

 

هدیه تبلیغاتی

سازمان ها چگونه از هدایای تبلیغاتی مردان استفاده می کنند؟

با توجه به گستره وسیعی از گزینه‌های موجود، که به سطوح سفارشی‌سازی بالقوه اشاره نمی‌کنیم، برنامه‌های بی‌حدودی برای محصولات تبلیغاتی وجود دارد. کسب‌وکارهای تجاری، سازمان‌های غیرانتفاعی، مؤسسات دانشگاهی و سازمان‌های دولتی همگی می‌توانند از قدرت محصولات تبلیغاتی و بازاریابی، خارجی و داخلی استفاده کنند.

از دیدگاه بیرونی، سازمان‌ها می‌توانند از محصولات تبلیغاتی برای شناسایی انواع دستاوردهای بالقوه استفاده کنند. مشتریان فعلی و آینده ممکن است محصولات بازاریابی را برای افزایش فروش و ارجاع دریافت کنند. کسب‌وکارها ممکن است اقلام تبلیغاتی را برای جشن راه‌اندازی محصول جدید اهدا کنند. سازمان ها ممکن است اقلام مارک دار را در تلاش برای ایجاد انگیزه یا اصلاح رفتارهای خاص تبلیغ کنند.

از دیدگاه داخلی، سازمان ها می توانند از محصولات بازاریابی برای بهبود روابط با سهامداران کلیدی مانند کارمندان، سرمایه گذاران یا شرکا استفاده کنند. با نشان دادن قدردانی از طریق اقلام تبلیغاتی، سازمان ها می توانند کمک های طولانی مدت این بازیگران را تضمین کنند.

به طور کلی، سازمان ها معمولاً از محصولات تبلیغاتی برای موارد زیر استفاده می کنند:

  1. آگاهی و شناخت برند
  2. فرهنگ و هویت شرکتی
  3. قدردانی و حفظ مشتری
  4. قدردانی و حفظ کارکنان
  5. برنامه های تشویقی و اصلاح رفتار
  6. آگاهی و شناخت محصول
  7. روابط عمومی و سرمایه گذار
  8. فروش و تولید ارجاع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *