هدیه تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری
فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی یکی از هدایایی است که بسیار پرطرفدار است. دلیل این موضوع پرکاربرد بودن آن و مناسب بودن آن برای همگان است.یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار پر طرفردار فلش تبلیغاتی است. این هدیه از آنجایی که بسیار کاربردی است مورد استقبال بسیاری از شرکت‌ها قرار می‌گیرد. نکته بسیار مهم در خصوص فلش تبلیغاتی این است که شما می‌توانید فایل‌های مورد نظرتان از جمله، بروشور، کاتالوگ یا ویدوئوهای تبلیغاتی را همراه این هدیه به مخاطبان خود ارائه دهید.

فلش مموری‌های تبلیغاتی از 8 گیگ تا ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارند. کیفیت این فلش‌‌های تبلیغاتی بسیار بالاست و همه chipsetها از برندهای معتبر با گارانتی مادام العمر هستند.هدیه تبلیغاتی، باید از بین وسایل و ابزار کاربردی انتخاب شود که بیشترین جذابیت را برای مردم دارند. یکی از محصولاتی که امروزه به عنوان پر‌طرفدار‌ترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی شناخته شده و بسیار تاثیرگذار بوده فلش مموری تبلیغاتی است. فلش تبلیغاتی ابزاری برای نگهداری و انتقال اطلاعات بوده و در زندگی امروزی، به وسیله‌ای ضروری تبدیل شده‌است. به همین دلیل بوده که انتخاب فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی، در حالیکه لوگوی شرکت روی آن چاپ شده باشد به یک گزینه هوشمندانه برای کمپین تبلیغاتی شرکت‌ها تبدیل شده است.

 

 

 

فلش مموری تبلیغاتی

انتخاب فلش تبلیغاتی درست است؟

تمامی افراد برای ذخیره کردن اطلاعات و جابه‌جایی آن‌ها، به فلش مموری نیاز داشته و در طول روز چندین بار از آن استفاده می‌کنند. کاربردی بودن و تنوع گسترده فلش تبلیغاتی، این وسیله کوچک و قابل حمل باعث شده، بین مردم طرفداران زیادی داشته و با مدل‌های متنوعی به بازار عرضه شود. شما می‌توانید بسته به بودجه‌ای که برای تبلیغات فلش کنار گذاشته‌اید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. استفاده مداوم مخاطب از فلش مموری که نام و لوگوی شما روی آن حک شده باشد، موجب ماندگاری برند در ذهن ایشان خواهد شد.فلش مموری‌های فلزی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با تنوع بیش از 20 مدل موجود می‌باشند. فلش تبلیغاتی با حافظه 8، 16 و 32 گیگ هستند. کیفیت بدنه این فلش مموری‌ها درجه یک هستند. کیفیت chipsetها بسیار بالاست و از برندهای معروفی چون Sandisk، Sumsung و Toshiba می‌باشند. این فلش مموری‌های تبلیغاتی با گارانتی تعویض شرکتی  ارائه می‌گردد و به عبارتی گارانتی فلش تبلیغاتی به صورت مادام العمر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *