هدیه تبلیغاتی

محصول تبلیغاتی مفید برای کادر درمان

هدایا تبلیغاتی برای زنان

محصول های مراقبتی

محصول تبلیغاتی مراقبت های بهداشتی می توانند بسیار قدرتمند باشند. از تجلیل از کادر درمان که در خط مقدم برای مبارزه با بیماری ها هستند تا ارائه راه‌های خلاقانه برای ایمن نگه‌داشتن بیماران و کارمندان. اقلام سوآگ مارک‌دار مناسب می‌توانند برند شما را به شیوه‌ای به یاد ماندنی فعال کنند. نکته کلیدی این است که از محصولات تبلیغاتی ارزان برای مراقبت های بهداشتی که همه از آن استفاده می کنند فراتر بروید.

به یاد داشته باشید، چه اقلامی را برای قدردانی از کارمندان، جذب مشتری یا ایجاد ارجاع انتخاب کنید. کیفیت کالاهای تبلیغاتی و اقلام تبلیغاتی شما نشان دهنده کیفیت سازمان شما است. سواگ عمدی برای شرکت سلامت یا تندرستی شما برای برند شما بسیار معنادارتر، موثرتر و مفیدتر خواهد بود.

 

مفیدترین محصولات تبلیغاتی برای مراقبت های بهداشتی در سال 2020 کدامند؟

ظرف غذاهای تبلیغاتی

بنابراین مفیدترین موارد بهداشتی برای تقویت روحیه دکترها و در عین حال تشویق به یک روش زندگی سالم چیست؟ در اینجا انتخاب های برتر برای یک هدیه تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می کنیم. باکس هایی که برای عادات غذایی سالم وجود دارند که بهترین گزینه برای  تشویق کادر درمان است.

کارکنان مراقبت های بهداشتی دوست دارند ناهار خود را در این جعبه تقسیم پذیر بسته بندی کنند که برای کنترل سهم ساخته شده است. علاوه بر این، با مجموعه ظروف همراه، آنها مجبور نیستند زمان زیادی را صرف اطمینان از اینکه همه چیز را برای ناهار بسته‌اند، قبل از اینکه از در بیرون بروند، صرف کنند.

جعبه های غذایی که برای راحتی طراحی شده است، در کنار هم قرار می گیرد و با یک نوار بیرونی محکم می شود وهمچنین  در مایکروویو ایمن است! هر درب محفظه دارای درگاه های تهویه برای گرم کردن مجدد آسان است. خود جعبه از مواد پلاستیکی بدون BPA ساخته شده است و جایگزینی پایدار برای محصولات پلاستیکی و کاغذی یک بار مصرف ارائه می دهد. برای به حداکثر رساندن آگاهی از برند، یک لوگوی تمام رنگی روی درب قرار دهید.

محصول تبلیغاتی

کیف ظرف غذای تبلیغاتی

یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی مفید برای مراقبت های بهداشتی، کیف نهار مارک دار با کیفیت بالا است. این نگه دارنده تبلیغاتی بهترین انتخاب ما است که با پلی استر 210 دنیر و آستر حرارتی ساخته شده است. همچنین دارای یک محفظه اصلی زیپ‌دار، یک جیب زیپ‌دار جلو و یک جیب مشبک بطری آب است. کارکنان مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند به راحتی آن را در حالی که در حال حرکت هستند با سگک پیوست و دستگیره بالای آن در کیف دیگری محکم کنند. به علاوه، یک برچسب شناسه به کادر درمان کمک می‌کند تا کیف خود را ردیابی کنند که جعبه ناهار مال آنهاست. گلدوزی جسورانه یا نشان‌واره انتقال حرارت، برند شما را به هر کجا که کارکنان مراقبت‌های بهداشتی شما بروند فعال می‌کند.

 

ماگ های تبلیغاتی 

کارکنان بهداشت و درمان شلوغ پرکاری دارند. آنها وقت ندارند دائماً برای نوشیدنی به آبدارخانه بدوند. این لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی عایق دو جداره ساخت فولاد ضد زنگ راهی مناسب برای هیدراته نگه داشتن همه اعضای تیم شما و راضی نگه داشتن آن است. نوشیدنی ها را به مدت 12 ساعت سرد و 7 ساعت گرم نگه می دارد.

به علاوه، یک نی فلزی برای نوشیدن راحت و لذت بخش ارائه می شود. نی را با برس تمیز کننده موجود تمیز کنید و برای اینکه رنگ آن پاشیده شود، آستین نی سیلیکونی موجود را اضافه کنید. بین چهار رنگ پررنگ انتخاب کنید، یک لوگوی مارک دار داشته باشید، و حتی با شخصی سازی  مانند درج نام کارمند به ماگ تبلیغاتی اضافه کنید، تا هدیه ای با کیفیت بالا برای کارکنان مراقبت های بهداشتی باشد تا آن را دوست داشته باشند.

محصول تبلیغاتی

پاور بانک‌های تبلیغاتی

کارکنان مراقبت های بهداشتی دائما در حال حرکت هستند. به طور معمول، آن‌ها دفترهای خاص خود را ندارند تا بتوانند به راحتی صبر کنند تا موبایلشان شارژ شود. از آنجایی هم که در کشیک های چند ساعته هستند و باید هر لحظه در دسترس بیماران مختلف باشند، بهتر است به عنوان هدیه تبلیغاتی به آنها پاور بانک تبلیغاتی دهید. به همین دلیل است که ما این پاور بانک را دوست داریم. کادر درمان را همیشه روشن و در دسترس نگه می‌دارد، بدون اینکه سیم های اضافه و پریز جلوی دست و پای آنها را بگیرد. همچنین می تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کند و حتی می تواند یک تبلت را نیز شارژ کند. به علاوه، با یک چاپ تمام رنگی، می‌توانید با برندسازی بزرگ و جسورانه رفتار کنید.

استفاده از وسایل ضدعفونی کننده تبلیغاتی

میکروب ها و ویروس ها از جمله کرونا به راحتی در مراکز درمانی پخش می شوند. محافظت از کارمندان و بیماران با استفاده از برند خود یکی از راه‌های نشان دادن این است که سازمان شما واقعاً به آن اهمیت می‌دهد. این مواد ضد عفونی کننده دست به هر کسی که از آن استفاده می کند این امکان را می دهد که هر زمان که ممکن است به آن نیاز داشته باشد. این برای پرستاران یا پزشکانی که دائماً بیماران را چک می کنند عالی است. ضدعفونی‌کننده که 75% اتیل الکل است و در صورت استفاده صحیح 99 درصد میکروب‌ها را از بین می‌برد، می‌توان آن را دوباره پر کرد که طول عمر آن را افزایش می‌دهد. همچنین می توانید نام برند خود به برای این که رسالت هدیه تبلیغاتی خود را بالا ببرید، هک کنید و حتی گاهی خدمات پس از فروش بدهید. یعنی بروید و اگر الکل آنها خالی شده، برای یک بار شارژ کنید.

هدیه تبلیغاتی

استفاده از آویزهای نام و نشان تبلیغاتی

حرفه ای ها در صنعت مراقبت های بهداشتی معمولاً به نوعی از شناسایی نیاز دارند. این قرقره نشان جمع شونده یک راه سرگرم کننده برای تشویق کارمندان است که همیشه شناسه خود را نزدیک نگه دارند. دارای یک گیره بولداگ با چرخش 360 درجه در پشت و یک سیم کشش 30 اینچی است. با چاپ گنبدی تمام رنگی، نام سازمان شما مهم نیست که چه کسی آن را پوشیده است، پررنگ به نظر می رسد. اینها قیمت پایینی دارند و یک آیتم عالی برای سفارش به صورت عمده و ارائه به نمایشگاه یا رویداد بعدی شما هستند. از بین مشکی، بنفش، قرمز، سفید، سبز انتخاب کنید.

 

نگه دارنده بندی مخصوص ماسک‌ها

ماسک ها هنوز در صنعت مراقبت های بهداشتی بسیار رایج است. بیماران و کادر درمان، به طور کلی همه باید هنگام حضور در یک محیط بالینی از ماسک استفاده کنند. این ابزار مفید، که به عنوان “نگهدارنده” شناخته می شود، یک راه راحت برای اطمینان از اینکه همه ماسک های خود را همیشه دارند، است. طناب پلی استر بلند 16 اینچی دارای دو گیره پلاستیکی بولداگ است تا ماسک شما را ایمن نگه دارد، اما در مواقعی که استفاده نمی‌شود، از سر راه ماسک شما خارج شود. آن را به دور گردن خود ببندید و دیگر ماسک خود را فراموش نکنید! این در شش رنگ سرگرم کننده ارائه می شود که می تواند با یک لوگوی سازمانی یا پیام مورد نظر شما شخصی سازی شود.

 

نگه دارنده ماسک

با محصولات تبلیغاتی مراقبت های بهداشتی تاثیری بگذارید

چه به دنبال ایده هایی برای نشان دادن قدردانی به کادر درمان باشید و چه فقط به دنبال فعال کردن نام تجاری خود هستید، تعداد زیادی محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد برای سازمان های مراقبت بهداشتی وجود دارد. نکته کلیدی این است که محصولاتی تبلیغاتی را انتخاب کنید که مأموریت شما را برجسته می کند و از ارزش های شما حمایت می کند. هدیه تبلیغاتی که زندگی سالم را ترویج می کنند و گیرندگان را شاد و سالم نگه می دارند، یک امتیاز اضافی هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *