هدیه تبلیغاتی

انتخاب درست یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان

هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی چیست؟ محصولات تبلیغاتی، کالاهایی هستند که با آرم شرکت یا کسب و کار برند شده و به صورت رایگان برای تبلیغ شرکت یا کسب و کار به مشتریان بالقوه و فعلی توزیع می شوند.

مهم است که به مشتریان خود فکر کنید. سوالاتی بپرسید تا در مورد آنها بیشتر بدانید و ایده بگیرید که چه مواردی را باید به آنها بدهید، مانند:

  • جنسیت
  • سن
  • درآمد
  • علاقه
  • کار
    هنگامی که آن اطلاعات را به دست آوردید، به محصولی فکر کنید که مشتریان می توانند در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنند.

تحقیق خود را انجام دهید

شما تقریباً انتخاب های نامحدودی برای محصولات هدایای تبلیغاتی دارید، که می تواند باعث شود انتخاب کردن هدیه مناسب یک کار غیرقابل حل به نظر برسد.

سعی کنید از محصولات محبوب با نرخ موفقیت بالا الهام بگیرید. مطالعات و آمار را بررسی کنید تا به شما در تصمیم گیری در مورد رویکردی برای تعیین دقیق محصول مورد نیاز خود کمک کند.

در این مطالعه که توسط انجمن بین‌المللی محصولات تبلیغاتی به وجود آمده است، محققان دریافتند که محصولات تبلیغاتی در صدر فهرست روش‌های تبلیغاتی قرار دارند که باعث ایجاد یک اقدام در بین همه نسل‌ها می‌شوند. این بدان معناست که ارائه محصولات تبلیغاتی در تشویق مخاطبان در هر سنی به انجام یک عمل موثرتر از تبلیغات موبایلی، پخش، چاپ و حتی آنلاین است.

بر اساس این مطالعه، اگر به این فکر می کنید که چه اقلامی را هدیه دهید، در اینجا پنج دسته محصول برتر که بیشترین فروش را در آن سال داشته اند آورده شده است:

پوشیدنی ها (مانند پوشاک، لوازم جانبی) – 35.8٪
ظروف نوشیدنی (به عنوان مثال بطری آب، لوازم جانبی ظروف نوشیدنی) – 8.4٪
نوشتن (به عنوان مثال خودکار، دفترچه یادداشت) – 6.6٪
سفر (به عنوان مثال چمدان) – 6.3٪
فناوری (به عنوان مثال USB و پاور بانک) – 5.6٪

 

هدیه های تبلیغاتی

هدیه های تبلیغاتی دارای دوام و قابل استفاده باشند

محصولات تبلیغاتی بسیاری از استراتژی های بازاریابی هستند، زیرا راه بسیار خوبی برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر هستند. هنگامی که محصولات تبلیغاتی شما به بخشی از روال مشتری شما تبدیل می شود، شرکت شما پتانسیل دیده شدن توسط افراد جدید را دارد که می تواند به جلب علاقه به کسب و کار یا خدمات شما کمک کند.

دو نکته ضروری که باید هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی در نظر بگیرید، دوام و قابلیت استفاده است. شما می خواهید محصولی را به گیرندگان بدهید که اکنون از آن استفاده می کنند و می توانند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند. در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کند تا قدرت ماندگاری محصولات خود را افزایش دهید:

محصولات پوشیدنی مانند پوشاک و لوازم جانبی را دریافت کنید، زیرا این محصولات به معنای واقعی کلمه می توانند به مکان های مختلف بروند. برای اینکه آن را جذاب‌تر کنید و شانس پوشیدن آن را افزایش دهید، سعی کنید با استفاده از تایپوگرافی یا گرافیک شیک به جای استفاده از یک لوگوی غول‌پیکر، نام تجاری و جزئیات تماس خود، از رویکردی ظریف‌تر و نرم‌تر برای فروش استفاده کنید.

محیط را در نظر بگیرید. زیرا هدف شما این است که مطمئن شوید مشتریان محصول تبلیغاتی شما را تا زمانی که ممکن است نگه می دارند. برای چه صنعتی بازاریابی می کنید و از چه مواردی برای کمک به موفقیت در این صنعت قدردانی می کنند؟ در عصر حاضر، اقلام مرتبط با فناوری به دلیل استفاده گسترده از فناوری، شرط مطمئنی برای صنایع و مخاطبان مختلف است.

به دنبال سودمندی بروید و سعی کنید مشکلات روزمره زندگی مشتری را حل کنید. به عنوان مثال، اگر در آن منطقه باران زیادی می بارد، دادن یک کت بارانی یا چتری با رنگ های شرکت و آرم شرکت شما روی آن، ضربه بزرگی خواهد بود. علاوه بر این، آنها اساساً در هر زمان و هر کجا که از محصول شما استفاده می کنند، تبلیغاتی خواهند داشت.

 

هدایای خود را منحصر به فرد بسازید

بسیاری از کسب و کارها محصولاتی را انتخاب می کنند که برای آنها جذاب باشد اما برای مشتریان ممکن است که قابل فراموش باشد. شما به راهی برای متمایز شدن از رقبا نیاز دارید.

یکی از راه‌های جلب توجه برای کسب‌وکارتان این است که محصولاتی را که مربوط به شرکت یا کسب‌وکار شما هستند، در اختیار دیگران قرار دهید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

اگر شرکت شما بازاریابی سبز را انجام می دهد و با دلایل محیطی هماهنگ است، به سراغ محصولات سازگار با محیط زیست یا محصولاتی بروید که مردم را تشویق می کنند تا خودشان به جنگجویان سبز تبدیل شوند.

برخی از نمونه‌ها عبارتند از دفترچه‌های یادداشت ساخته شده از کاغذ بازیافتی، USBهای چوبی ساخته شده از چوبی که از جنگل‌هایی با مدیریت مسئولانه تهیه شده است، یا بطری‌ها و لیوان‌های قابل استفاده مجدد که مردم را تشویق می‌کند خرید بطری‌های پلاستیکی یا فنجان‌های قهوه یک‌بار مصرف را کاهش دهند.

اگر یک شرکت چاپ هستید، با چاپ پیام‌ها و طرح‌های خلاقانه روی لباس‌های تبلیغاتی، تخصص خود را نشان دهید.
در صنعت املاک یا خودرو؟ به دنبال یک USB کلیدی باشید که می تواند محصول شما را تبلیغ کند و در عین حال آگاهی بالایی را برای شرکت شما ایجاد کند. نکته اصلی این است که محصولی را انتخاب کنید که شرکت شما را به طور مناسب و خلاقانه نشان دهد.

آداب هدیه تبلیغاتی

بر  اساس استراتژی خود برنامه ریزی کنید

یکی از عواملی که در برنامه ریزی برای محصولات تبلیغاتی نادیده گرفته می شود، زمان است. در حالی که برخی از محصولات را می توان در یک هفته سفارش داد و دریافت کرد، اکثر سفارش ها به حدود یک یا دو هفته برای تکمیل نیاز دارند و برخی به زمان بیشتری نیاز دارند.

مهم است که به خود و تامین کننده خود زمان کافی برای تولید و تحویل بدهید. جدول زمانی خود را با شروع رویداد نهایی خود (توزیع محصولات تبلیغاتی) ترسیم کنید، سپس با تامین کننده خود در مورد امکان دستیابی به اهداف خود به موقع صحبت کنید.

به یاد داشته باشید، اقلام مختلف نیاز به زمان تولید و تحویل متفاوتی دارند. همیشه این موضوع را از قبل با تامین کننده خود در میان بگذارید تا بعداً با نزدیک شدن مهلت، از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

بودجه مورد نظر خود را تشکیل دهید

وقتی نوبت به تولید محصولات تبلیغاتی می رسد، می تواند وسوسه انگیز باشد که به سراغ اقلام تبلیغاتی ارزان بروید. با این حال، تمرکز بیش از حد بر روی قیمت می‌تواند منجر به دادن اقلامی شود که به گیرنده شما مرتبط نیستند، که فقط ممکن است در سطل زباله یا در جایی فراموش شوند.

علاوه بر این، برخی از اقلام با قیمت پایین تر کیفیت را ارائه نمی دهند. هیچ کس نمی خواهد با یک محصول معیوب یا ضعیف هماهنگ شود زیرا این روی تصویر برند شما نیز تأثیر می گذارد. حتی اگر پول پس انداز کرده اید، سرمایه شما فقط به این صورت هدر می رود. تنظیم یک بودجه واقعی که با کیفیت و کمیت مطابقت داشته باشد برای شهرت برند شما مهم است

روش توزیع خود را مشخص کنید

محصولات تبلیغاتی تنها زمانی موثر هستند که آنها را در دست مشتری خود قرار دهید. راه های زیادی برای ارائه محصولات شما وجود دارد، اما برخی از محصولات برای برنامه های توزیع خاص بهتر عمل می کنند. در اینجا چند نمونه آورده شده است تا به شما ایده ای از محصولات و توزیع ارائه دهد.

تقویم ها و آهنرباها سبک و مسطح هستند و می توانند برای تبلیغات پست مستقیم عالی باشند. اقلام حجیم‌تر مانند لیوان و پوشاک بهتر است در نمایشگاه‌های تجاری با یک کیف مناسب برای حمل آنها ارائه شوند. مهم است که آنچه را که می دهید در نظر بگیرید و مطمئن شوید که محصول برای رویداد مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *