هدیه تبلیغاتی

بهترین ایده های هدایای تبلیغاتی که مردم دوست خواهند داشت

بهترین ایده های هدایای تبلیغاتی که مردم دوست خواهند داشت

هدایای تبلیغاتی مفید

بنابراین شما در حال برنامه ریزی هدایای بزرگ بعدی خود هستید، یا به دنبال جوایزی هستید که وظیفه دوگانه پاداش دادن به برندگان و جلب توجه به برند شما را دارد.

هدایای تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین ترفندهای بازاریابی است و هنوز هم مثل همیشه موثر هستند. هدایا فقط مربوط به جایزه نیست. اگر به درستی انجام شود، آنها می توانند:

  • ترافیک وب سایت‌تان را افزایش دهد
  • افزایش آگاهی از برندتان
  • به جمع آوری نظرات و ارجاعات رایگان مشتری کمک کنید
  • نام تجاری خود را با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی جدید تامین کنید
    و بیشتر!هنگامی که هدف اعطای و روش ورود خود را مشخص کردید، انتخاب جایزه مناسب (مخصوصاً با بودجه مورد نظرتان) وظیفه بعدی در چک لیست‌های شما است.

اگر با مشکلی مواجه شده اید، از جمله این گه چه هدایای تبلیغاتی مفید هستند؛در این مقاله برخی از بهترین محصولات هدایایی تبلیغاتی را پیدا کرده‎‌ایم که می توانید با لوگوی شخصی خود که بر روی آن محصولات هک شده تبلیغات کنید و همچنین متناسب با بودجه شما باشند.

 

1. خرس های عروسکی؛ برای مشاغلی که با خواب افراد در ارتباط هستند

اگر شما هم جزء کسانی هستید که در رابطه با خواب افراد، در تماس هستید از جمله شغل هایی که تخت یا تشک می‌فروشید یا پلتفرم های مخصوص خواب شبانه درست می‌کنید و حال می‌خواهید پلتفرم خود را در یک ایونت به دیگران نشان دهید؛ خرس های عروسکی می تواند گزینه خلاقانه‌ای باشند.

می توانید آن را به یک خرس عروسکی مخمل خواب دار با اندازه مناسب یا زیبا تبدیل کنید تا به مشتریان وفادار خود هدیه دهید. به عنوان مثال، Hootsuite یک جغد مخمل خواب دار برای برند خود به  مشتریان خود هدیه داد. بی شک که این هدیه مفید است.

هدایای تبلیغاتی مفید

 

2. فنجان و لیوان قهوه

به دلایلی این هدیه تبلیغاتیی مفید، کلاسیک است. چه کسی نمی خواهد یک لیوان یا فنجان قهوه جدید با یک فنجان جو پر شود؟ می توانید از لوگوی خود استفاده کنید یا نقل قول های خنده دار و عجیب را روی لیوان خود چاپ کنید تا به شخصیت برند خود بپردازید. این کاری است که Death Wish Coffee برای هدایای لیوان تصادفی خود انجام داده است.

امروزه افراد زیادی هستند که صبح خود را با چای یا قهوه شروع می کنند. چه بهتر که این ماگ یا لیوان قهوه نام برند شما به زیبایی هک شده باشد. پس همین حالا بهتر است برای خرید هدیه تبلیغاتی مفید برندتان، سفارش فنجان یا ماگ تبلیغاتی را بدهید.

ماگ تبلیغاتی

3. کارت هدیه؛ یک هدیه تبلیغاتی مفید

کارت های هدیه رویای یک خریدار صرفه جویی است که به حقیقت می پیوندد. اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید و به دنبال راه‌هایی برای افزایش فروش هستید، این نوع جایزه تبلیغاتی بسیار عالی است. همچنین به خوبی شناخته شده است که وقتی خریداران یک کارت هدیه یا تخفیف دریافت می کنند، 42٪ بیشتر احتمال دارد که اقلام بیشتری اضافه کنند و بیشتر از ارزش اولیه کارت هدیه پرداخت کنند.

Fashion Nova یکی از صنعت های بزرگ است که تصمیم گرفت که می‌ خواهد یک جایزه برای یک برنده خوش‌شانس برای برنده شدن یک کارت هدیه رایگان 200 دلاری برگزار کند. این پیشنهاد باعث شده تا سایر مشاغل در سراسر دنیا بخواهند تا کارت هدیه را به عنوان هدایای تبلیغاتی مفید به مشتریان خودشان ارائه دهند. اگر فروشنده محصولاتی هستید؛ این گزینه برای شما است.

کارت هدیه تبلیغاتی

4. شارژر قابل حمل یا پاور بانک

اگر محصولی برای فروش ندارید یا نمی خواهید کارت هدیه برای مشتریان بدهید، سعی کنید یک شارژر قابل حمل مارک ارائه دهید. برخی از پاوربانک‌ها دارای ویژگی‌های اضافه شده مانند شارژ سریع، شارژ بی‌سیم، کابل‌های داخلی، آداپتورهای AC یا چراغ قوه‌های LED هستند.

اکنون، این هدیه کمی گران است، اما همه از شارژر استفاده می کنند و شارژرهای قابل حمل نجات دهنده هستند، بنابراین می دانید که برای برنده شما ضروری خواهند بود. و هر بار که پاوربانک خود را بیرون می آورند، نام برند شما را در حال شارژ دستگاه قابل اعتماد خود می بینند.

پاور بانک تبلیغاتی

5. غذا یا شکلات

وقتی نوبت به جوایز هدیه تبلیغاتی بعدی شما می رسد، شیرینی ها و خوراکی ها می توانند جایگزین خوبی باشند. با یک برند غذایی در منطقه خود یا یک مارک آنلاین که سبد میوه، شکلات، شیرینی یا حتی کیک می پزد یا ترتیب می دهد، همکاری کنید. همچنین می توانید یک کارت متفکر به لوگوی خود اضافه کنید.

 

6. استیکرها و استیکرهای ضربه گیر

از شوخی‌های پدر، میم‌ها و آرم‌های شرکت که روی لپ‌تاپ‌ها و سپرهای خودرو چسبانده شده‌اند، برچسب‌ها برای برندسازی تبلیغاتی شرکت شما به خوبی کار می‌کنند. چاپ و خرید عمده آنها مقرون به صرفه است، به این معنی که می توانید بیش از 100 برنده برای هدیه خود داشته باشید. هرچه تعداد برندگان بیشتری با یک جایزه همراه باشد، احتمال شرکت در این جایزه بیشتر است؛ زیرا احساس می کنند شانس بیشتری برای برنده شدن دارند.

7. بلیط برای سمینار/وبینار شما

اگر قصد دارید یک سمینار یا وبینار میزبانی کنید، خواه این یک تبلیغ مشترک باشد یا به طور کامل توسط برند شما حمایت شود، می توانید بلیط رویداد خود را به یک یا دو برنده خوش شانس هدیه دهید.

8. چراغ های LED قابل حمل

می توانید چراغ های LED مارک دار را به عنوان جایزه به برندگان خود تقدیم کنید. آنها می توانند به کوچکی جاکلیدی، تعبیه شده روی چراغ قوه یا تمام عیار باشند.

9.محصولات زیبایی

برای مارک های زیبایی یا فروشگاه های تجارت الکترونیک، چرا نمونه برنده یا نسخه هایی در اندازه سفر از بهترین محصولات خود را ارائه ندهید. این به شما امکان می دهد در محصولات صرفه جویی کنید و به برنده خود فرصتی می دهد تا محصولات مورد علاقه خود را رایگان تجربه کند.

10. توپ استرس

سلامت روان در حال حاضر به اندازه سلامت جسمانی مهم تلقی می شود. مراقبت از آن شامل داشتن چند توپ استرس در اینجا و آنجا است. چرا تعدادی را تقدیم نمی کنید، یا برخی را به عنوان بخشی از یک بسته سلامتی برای برنده جایزه خود قرار نمی دهید؟

 

توپ استرس تبلیغاتی

11. چتر

از چترهای مارک دار برای کمک به هوای برنده خود از طریق باران یا آفتاب استفاده کنید. همچنین یکی از رایج ترین موارد مورد استفاده در اطراف است. هنگام در نظر گرفتن هر کالای تبلیغاتی که در تماس مداوم با آب است، مطمئن شوید که برای جوهری که قصد استفاده از آن را برای مارک تجاری دارید، کمی بیشتر خرج کنید تا تنها پس از چند هفته استفاده از بین نرود.

12. پایه و دستگیره تلفن همراه سفارشی

همه ما تلفن هایمان را زمین انداخته ایم یا به طرز خطرناکی به آن نزدیک شده ایم. پس در نظر بگیرید که دسته ها و پایه های گوشی را به عنوان جایزه اهدا کنید. اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا برندی دارید که فناوری یا تلفن های همراه می فروشد، این فروشگاه مکمل محصولات شما خواهد بود.

13. پتو و بالش

کمی عجیب به نظر می رسد، اما قبل از امتحان آن را کوبید. به برنده جایزه خود این شانس را بدهید که یک پتو و بالش با لوگوی شما برنده شود. اگر می خواهید معامله را شیرین کنید، می توانید یک ماسک خواب نیز اضافه کنید و آن را به یک بسته چرت تبدیل کنید!

14. ست ظروف نوشیدنی

این می تواند شامل، اما نه محدود به، نی و برس فلزی، بطری آب، پاک کننده بطری، نگهدارنده بطری و موارد دیگر باشد. این نوع هدیه برای برندهای سلامتی، مسافرتی و تناسب اندام بهترین کارایی را دارد.

 

ست ظروف تبلیغاتی
15. فانی پک

بسته های Fanny در حال بازگشت هستند و انعطاف پذیری زیادی در برندسازی تبلیغاتی ارائه می دهند. آنها را می توان با آرم شما گلدوزی، چاپ روی صفحه یا پرس حرارتی کرد. آنها همچنین برای برندگان در تمام سنین سرگرم کننده و کاربردی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *