هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مناسب برای خانم‌ ها

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی مناسب خانم‌ها

بهترین هدایای تبلیغاتی  را برای زنان سفارشی دهید! در این قسمت از مقاله قصد داریم تا بتوانیم به شما لیستی از بهترین هدیه های تبلیغاتی مناسب خانم ها را تدارک ببینیم.

هنگام برنامه‌ریزی برای یک کالای تبلیغاتی برای خانم‌ها، برند شما باید مشخص کند که چه چیزی آنها را تشویق می‌کند تا بتواند نشان دهد شما به چیزهای یک خانم اهمیت می دهید و بتوانید ذهن همه را درگیر همین موضوع کنید. شما با این کار می توانید افراد زیادی را به برند خودتان وفادار نگه دارید.

 

هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی معمولاً محصولی است که لوگو یا شعار تجاری شما روی آن چاپ شده است. این موارد اغلب به عنوان محصولات تبلیغاتی یا سواگ نامیده می شوند و هدف آنها حفظ اطلاعات شرکت شما در مقابل مخاطبان هدف شما است.

اغلب کسب‌وکارها این اقلام را به صورت رایگان در رویدادها و نمایشگاه‌های تجاری ارائه می‌کنند تا آگاهی از برند را ایجاد کنند. با این حال، آنها همچنین بهترین نوع جایزه برای جوایز آنلاین و قرعه کشی هستند؛ زیرا نسبتاً ارزان هستند. با ترکیب چندین محصول تبلیغاتی سفارشی در بسته‌ای با ارزش، می‌توانید جایزه بسیار مؤثری را ارائه دهید که مخاطبانتان دوستش دارند.

 

هدیه های تبلیغاتی

وسایل غذا و نوشیدنی بهترین هدیه تبلیغاتی

نکته مهم در مورد ارائه وسایل غذا و نوشیدنی به عنوان جایزه تبلیغاتی شما این است که بسیار همه کاره است. شما می توانید آن را در تمام طول سال یا به عنوان جوایز فصلی ویژه هدیه دهید. مانند:

  • شکلات های روز ولنتاین
  • جشن کریسمس یا یلدا
  • خوراکی های شبح وار شب هالووین

اگر یک برند مواد غذایی هستید، این فرصت ایده آلی است تا محصولات غذایی خوشمزه خود را با یک هدیه تبلیغاتی ساده برای برنده خود به نمایش بگذارید.

و اگر اینطور نیستید، همیشه می‌توانید با یک کسب‌وکار محلی همکاری کنید و غذاهای سفارشی ایجاد کنید. چرا از مردم نمی خواهیم به افراد مورد علاقه خود رای دهند؟ پس از آن، می توانید به بهترین انتخاب به عنوان جایزه اصلی اهدا کنید. به طور کلی سعی کنید مسابقه های خوبی را به وجود بیاورید.

 

ست لوازم التحریر مارک دار

وقتی به دنبال اقلام تبلیغاتی برای هدیه هستید، ممکن است وسوسه شوید که چیز ساده ای مانند یک ست خودکار مارک دار داشته باشید تا آن را هدیه دهید. با این حال، برای بسیاری از مردم، این به اندازه کافی جذاب نیست که آنها را برای ورود به مجموعه شما ترغیب کند.
درعوض، چرا یک ست کامل لوازم التحریر  هدیه نمی دهید و همه را با لوگوی شرکت خود چاپ کنید. نتیجه یک هدیه تبلیغاتی است که مهم‌تر، مطلوب‌تر و بسیار مفیدتر است. مانند موارد زیر:

  • خودکار
  • مداد
  • یادداشت های چسبناک
  • دفترچه یادداشت
  • تقویم ها
  • استیکرها

ست لوازم التحریر

اسباب بازی های رومیزی تبلیغاتی

حتی با وجود روند رو به رشد کار از راه دور، بسیاری از مردم هنوز از اسباب بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز روی میز لذت می برند. آنها سر میز خود را می آیند و می توانند به تمرکز خود را جمع کنند و حتی به کاهش استرس کمک کنند.

در اینجا برخی از اسباب‌بازی‌های رومیزی عجیب و غریب وجود دارد که می‌توانید با لوگوی سفارشی خود چاپ کنید و به برخی از برندگان خوش شانس هدیه دهید:

LED نیوتن گهواره
فیجت اسپینر
مکعب های روبیکس
توپ استرس
مکعب های بی نهایت
بسکتبال رومیزی
حتی می‌توانید مجموعه‌ای را برای یک فضای کاری کم‌کننده استرس جمع کنید.

نکته مهم در مورد انتخاب اسباب‌بازی‌های رومیزی برای هدایای تبلیغاتی شما این است که آنها در آینده روی میز برنده خواهند نشست. در نتیجه، آنها روزانه در معرض برند شما قرار می‌گیرند و در تماس‌های آینده زوم، آن را به همکاران نشان می‌دهند.

 

بطری های نوشیدنی تبلیغاتی

این روزها مردم نسبت به گذشته نسبت به آب و هوا بسیار آگاه تر هستند. بنابراین منطقی است که آنها از برندها انتظار داشته باشند که با کالاهایی که ارائه می دهند،  وجود بطری های نوشیدنی تبلیغاتی را در نظر بگیرند. به همین دلیل است که هدایای تبلیغاتی پایدار مانند بطری‌های آب و سایر نوشیدنی ها از اقلام هدیه ضروری هستند و می تواند برای بسیاری از خانم ها و حتی ورزشکاران مناسب باشد.

برخی از انتخاب های برتر عبارتند از:

  • بطری های حرارتی
    فنجان های قهوه مسافرتی
    نی های فلزی
    بطری های آب
    می توانید این اقلام را به صورت جداگانه هدیه دهید یا آنها را به عنوان یک بسته نوشیدنی سفارشی برای برنده خوش شانس کنار هم قرار دهید.

هدیه های تبلیغاتی

کالا های تکنولوژی هدیه دهید

مورد توجه اکثر مخاطبان  وسیله هایی مانند پاوربانک قرار گرفته است. زیرا کاربردی و بسیار مطلوب است. برای اینکه بیشترین بهره را از این هدایای تبلیغاتی ببرید، باید آن مورد را مطابق با علاقه و نیاز مخاطبان خود تنظیم کنید و طراحی کنید.

به عنوان مثال، Stream Deck یک انتخاب عالی برای مخاطبان بازی است، اما به افراد خارج از آن حوزه مرتبط نیست. با این حال، پورت‌های چند USB برای طیف وسیعی از افراد متنوع‌تر و مفیدتر هستند.
در اینجا چند مورد دیگر از فناوری وجود دارد که اکثر کاربران از آنها لذت خواهند برد:

  • شارژرهای بی سیم
    پاور بانک ها
    کیبوردهای بلوتوث
    درایوهای فلش USB

لباس مارک دار

لباس های تبلیغاتی و کالاهای برند پوشیدنی یک راه عالی برای به حداکثر رساندن ارزش جایزه هدیه شما است. این به این دلیل است که مزایای دو برابری را ارائه می دهد:

  • لباس‌های باکیفیت بسیار مطلوب و ارزشمند هستند، بنابراین تأثیر خوبی بر روی مخاطبان شما می‌گذارند.
    مردم به طور مرتب لباس ها را می پوشند، بنابراین تبلیغات مداوم برای برند شما ارائه می دهد.
    برای استفاده حداکثری از این هدایای تبلیغاتی، به سراغ لباس‌های شیک و پوشیدنی سفارشی با لوگوی برند خود بروید.

همچنین باید روی استایل‌های راحت که مردم اغلب می‌پوشند، تمرکز کنید. اگر مردم آن‌ها را نپوشند و کسب‌وکار شما را تبلیغ نکنند، سرمایه‌گذاری روی لباس‌های مارکدار فایده‌ای ندارد.

 

محصولات مسافرتی برند

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی به میان می آید، مفیدترین محصولات بهترین نتایج را دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، محصولات مسافرتی همیشه مورد توجه هستند، زیرا در سناریوهای روزمره مفید هستند که مخاطبان شما به خاطر آنها از شما تشکر خواهند کرد.

چه برای سفرهای کاری، چه برای خرید یا حتی یک تعطیلات، در اینجا برخی از اقلام مسافرتی مارک دار وجود دارد که می توانید ارائه دهید:

  • آداپتورهای مسافرتی جهانی
  • ماگ های مسافرتی
    بالش و ماسک چشم مسافرتی
    لوازم آرایشی مینی و محصولات زیبایی
    جا کارتیجا پاسپورتی با روکشی زیبا

 

ماگ

چتر های تبلیغاتی برای روزهای بارانی

حتی می‌توانید تمام موارد بالا را با هم برای بسته‌بندی برند نهایی سفر همراه کنید. همانطور که همه ما می دانیم، آب و هوا می تواند بسیار غیرقابل پیش بینی باشد. اما تعجب خواهید کرد که چقدر افراد کمی برای رسیدگی به آن آماده هستند.

خرید چتر معمولاً اولویت‌های ما را کم می‌کند، بنابراین اغلب در صورت از دست دادن باران، آن را به دست می‌آوریم. گفته می شود، آنها مواردی هستند که اکثر مردم می خواهند و به آنها نیاز دارند اما معمولاً ندارند.

این فرصتی عالی برای برندها است تا از یک کالای بسیار مورد نیاز سرمایه گذاری کنند. این فقط گیرنده نیست که چتر مارک شما را می بیند، بلکه دیگران نیز در روزهای بارانی آن را می بینند و آنها را در معرض برند شما قرار می دهد.

در این لیست بیشترین هدیه های تبلیغاتی که برای بیشتر خانم ها مناسب باشد را با یکدیگر بررسی کردیم. شما هم به عنوان یک برند یا شرکت بهتر است در کمپین تبلیغاتی بعدی تان، تمام این موارد را در نظر بگیرید و بهترین آن را انتخاب نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *