هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای جشن گرفتن موفقیت همکارانتان

هدایای تبلیغاتی برای جشن گرفتن موفقیت همکارانتان

هدایای تبلیغاتی

هر پله صعود عمودی در مسیر شغلی شایسته جشن است. وقتی می‌بینید که همکار، کارمند یا حتی بهترین دوستتان این همه کار سخت را انجام می‌دهند و در نهایت به ترفیع یا شغل جدیدی که دلشان می‌خواست به دست می‌آورد، می‌خواهید به شکلی بزرگ از آنها تجلیل کنید. هدیه تبلیغاتی یکی از بهترین موردی است که می توانید حتماً آن را اجرا کنید و همکاران خود را خوشحال کنید.  این ایده های منحصر به فرد هدیه تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به آنها نیز کمک کنید و حمایت خود را نشان دهید. به علاوه، آنها مطمئناً ظاهر حرفه ای، مهارت های سازمانی و بهره وری خود را در مسیر رسیدن به اهداف شغلی خود تقویت خواهند کرد.

همه کسانی را که از محل کار، لینکدین، کالج، اولین شغلی که در دبیرستان داشتید می شناسید؛ از نظر مسیر شغلی و پیشرفت در مسیر خودشان هستند. این چیزی شگفت انگیز در مورد موفقیت است. زیرا ممکن است در هر زمانی برای هر کسی اتفاق بیفتد. برخی ممکن است تمرکز لیزری بر بالا رفتن از نردبان شرکت داشته باشند، در حالی که برخی دیگر از نو شروع کرده و مسیری کاملاً جدید را دنبال می کنند. مایکل جردن بزرگ یک بار گفت “بعضی از مردم می خواهند که این اتفاق بیفتد، برخی آرزو می کنند که اتفاق بیفتد، برخی دیگر آن را انجام می دهند.”

بدون توجه به عناوین قبل و بعد، آنها سزاوار این هستند که زمانی که تلاش‌هایشان ارتقای حرفه‌ای را برایشان به ارمغان می‌آورد، شناخته شوند. صرف نظر از جایی که در سلسله مراتب شرکت قرار می گیرید، هدیه ارتقای شما برای گفتن «موفق باشید» یا «تبریک» از یک محیط کاری سالم و توانمند حمایت می کند و بدون شک قدردانی خواهد شد. در نتیجه بهتر است با یک هدیه تبلیغاتی آنها را خوشحال کنید و هم نام برند خود را به آنها برای همیشه بدهید.

 

احساس ارزش دادن به همکاران با هدیه تبلیغاتی

تمجید از وفاداری یک افسانه نیست. زمانی که افراد احساس ارزشمندی می کنند، در سطوح بالاتر عمل می کنند و در نتیجه موفقیت های بیشتری کسب می کنند، مسئولیت بیشتری کسب می کنند، به سمت نقش های بهتر پیش می روند و اساساً زمان و استعدادهای خود را بر مبنای بلندمدت تری سرمایه گذاری می کنند. به همین دلیل است که ما پنج هدایای تبلیغاتی برتر خود را برای همه نوع همکاران جمع آوری کرده ایم. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که برای تبریک به همکارتان برای رسیدن به نقطه عطف دیگری در حرفه‌شان طراحی شده‌اند. در حالی که آنها از هدایایی برای دفتر، برای خانه یا برای لذت بردن در تعطیلات آخر هفته متفاوت هستند؛ یک تشکر ویژه در قالب یک محصول با کیفیت بالا می تواند کمک زیادی به قدردانی از آنها برای زحمات آنها کند.

هدایای تبلیغاتی

چرا هدایای تبلیغاتی؟

همانطور که از نام آن پیداست، اینها اغلب اقلام تبلیغاتی سفارشی ساده و مقرون به صرفه هستند. هدایای تبلیغاتی معمولاً به تعداد زیادی از مخاطبان برای تبلیغ شرکت داده می شود. بنابراین، آنها مارک می آیند. این هدایای شرکتی برای ارائه کمپین های برتر عالی هستند. حق بیمه در درجه اول به سه دسته تقسیم می شود، حق بیمه رایگان، حق بیمه خود انحلال، و حق بیمه درون یا بسته بندی. حق بیمه رایگان، تبلیغات فروش است که مشتری را ملزم به خرید محصول برای دریافت هدیه یا پاداش می کند. حق بیمه های خود انحلال زمانی است که مشتریان پیش بینی می کنند ارزش پولی تعیین شده ای را برای هدیه یا کالا بپردازند. در حالی که حق بیمه داخل یا روی بسته شامل اقلام هدیه کوچک روی یک بسته است.

 

هدیه تبلیغاتی

 

هدایای شرکتی که مناسب همکاران است

آیا قصد دارید به جامعه محلی خود کمک کنید و در عین حال آگاهی شرکت خود را افزایش دهید؟ چرا از یک رویداد جامعه محلی حمایت مالی نمی کنید، کمک های مالی به رویدادهای عمومی ارائه نمی کنید، یا یک مسابقه قرعه کشی را میزبانی نمی کنید؟ ارائه این هدایای شرکتی به عموم، نام برند شما را به خوبی در معرض دید مخاطبان هدف قرار می دهد. برداشتن این گام مهم به طور کلی با استقبال خوبی مواجه می شود و می تواند آگاهی عمومی را ایجاد کند که می توانید از آن برای ارتقای بیشتر محصولات یا خدمات شرکت خود استفاده کنید

 

کیف چرم؛ شیک و کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی

کیف چرم نه تنها به طرز چشمگیری از مواد باکیفیت ساخته شده است، بلکه برای چشم نیز دلپذیر است و فضای زیادی دارد. با دو رنگ چرم قدیمی برای انتخاب، بسیار همه کاره است و یک هدیه تبلیغاتی عالی برای هر کسی است که می خواهید بشناسید. توانایی سفارشی کردن آن با حروف اول، لوگو یا حتی لیزر تصویر حک شده در هر جایی روی کیف، به آن یک لمس شخصی اضافی می دهد. هدیه تبلیغاتی شایسته است؟ ما حتما اینطور فکر می کنیم! بهتر است که کیفیت، جادار بودن آن و قابل تنظیم بودن آن را چک کنید.

 

جعبه هدیه با ایده‌های خلاقانه برای همکاران

آیتم های خلاقانه زیادی در این جعبه هدیه گنجانده شده است، امکانات ترکیبی بی پایان است. چه بخواهید همه آنها را بگنجانید یا فقط تعدادی از آنها را انتخاب کنید، نمی توانید با جعبه هدیه سپاسگزاری اشتباه کنید. می‌توانید به اسکریپت پایبند باشید و محصولات را همانطور که هستند پیش ببرید، یا با سفارشی‌سازی یا برندسازی برخی از گزینه‌ها برای بسته‌های خود، خودتان به کار خود ادامه دهید. با تقریباً ده‌ها مورد برای مربا در این جعبه هدیه، مانند یک نمونه چای، صابون فانتزی، شکلات‌های ممتاز، و یک لیوان قهوه تک‌رنگ، هدیه‌دهنده شما قدردان این خواهد بود که چقدر برای ایجاد احساس تجلیل در آنها فکر کرده‌اید.

این هدایای تجاری اغلب برای کارمندان علامت گذاری نمی شوند تا نشان دهند که ارزش و قدردانی دارند. هدایای قدردانی از کارمندان به طور موثر روحیه کارکنان شما را تقویت می کند و آنها را برای انجام بهتر در کار انگیزه نگه می دارد. علاوه بر این، یادآوری این نکته به آنها که گاه به گاه کار سخت آنها را تصدیق می کنید برای حفظ یک محیط کاری مثبت مهم است. این به شما کمک می کند تا روابط درون سازمان خود را تقویت کنید و از کارکنان بیشتری در شرکت در حال رشد خود استقبال کنید

هدایای تبلیغاتی

هدایای شرکتی که به یک شرکت داده می شود

اگر به دنبال راهی برای پاداش دادن به شرکای تجاری خود و کارمندان آنها هستید، پس این هدایای شرکتی راه شماست! زمانی که می‌خواهید به یک شرکت به‌خاطر عملکرد فوق‌العاده و تعهد ثابتشان به اهدافشان قدردانی کنید، می‌توانید به کل شرکت پاداش دهید. ارائه هدایای متفکرانه به آنها نشان می دهد که برای برتری آنها ارزش قائل هستید و آنها را به حفظ عملکردشان سوق می دهد.
دادن یک هدیه تجاری به یک فرد خاص زمانی که شرکت شما از خدمات آنها بهره مند شده است راهی برای نشان دادن ارزش های اخلاقی است. اینها می توانند هدایای شخصی سازی شده باشند که می توانند به مشتریان شما احساس کنند که برای تجارت شما خاص و مهم هستند. دانستن و در نظر گرفتن ترجیحات آنها به جای خودتان، استراتژی هدایای شرکتی شما را کاملاً ارتقا می دهد و به شما کمک می کند در ذهن خود باقی بمانید.

مطمئناً ایده های زیادی برای هدیه شرکتی وجود دارد که مشاغل مختلف می توانند ارائه دهند. آنچه مهم است این است که بدانیم کدام نوع برای یک رویداد و دلیل خاص مناسب است. از طریق این استراتژی، شما این قدرت را خواهید داشت که کمپین بازاریابی خود را ارتقا دهید و مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *