هدیه تبلیغاتی

10تا از موثرترین محصولات تبلیغاتی و اثر آنها بر مشتری‌ها

هدیه تبلیغاتی

هدایای چاپ شده شرکتی و محصولات تبلیغاتی تأثیر ماندگاری بر جای خواهند گذاشت. یک هدیه شرکتی منحصر به فرد می تواند شخصی سازی شود یا با آرم شرکت یا پیام تجاری شما مارک شود. چه به دنبال هدایای اجرایی شیک، هدایایی برای همکاران تجاری یا شناسایی کارمندان باشید، ما تخصص و محصولات لوکس را برای کمک به شما داریم. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا لوگوی هدایا و جوایز شرکتی را پیدا کنیم که به بهترین نحو به اهداف بازاریابی شما دست یابد و قدردانی شما را نشان دهد.

1. ماسک صورت برای جلوگیری از پاندمی

ما هنوز در یک بیماری همه گیر هستیم، به این معنی که ماسک صورت برای مدتی آینده یک واقعیت زندگی خواهد بود. هفتاد و یک درصد مردم حداقل به صورت هفتگی از ماسک های مارک دار استفاده می کنند و ماسک که در لیست 10 کالای تبلیغاتی برتر ما رتبه اول را به خود اختصاص می دهد. اگر کسب و کار شما برای عموم باز است، با هر خرید یک ماسک صورت پنبه ای راحت تحویل دهید. یا اگر ترافیک زیادی ندارید، آنها را پست کنید. با درخواست از مشتریان برای ارسال یک سلفی ماسک‌دار همراه با یک هشتگ مارک در رسانه‌های اجتماعی، بیشتر در معرض برند قرار بگیرید.

 

2. درایوهای USB

حتی با وجود افزایش استفاده از فضای ذخیره سازی ابری، درایوهای USB همچنان محبوب هستند. داده ها همیشه در دسترس هستند؛ حتی اگر دسترسی به اینترنت وجود نداشته باشد. به علاوه، اندازه کوچک آنها حمل و ذخیره درایوهای USB را آسان می کند. و جالب اینجاست که 56 درصد از مصرف کنندگان یک درایو USB  را به یک پاور بانک ترجیح می دهند. به فروشندگان مسافرتی خود یک USB مارک بدهید تا اطلاعات همیشه در دسترس باشد، هر کجا که می روند یا درایوهای از پیش بارگذاری شده با اطلاعات شرکت و مواد بازاریابی را در اختیار مشتریان و مشتریان بالقوه قرار دهید.

 

 

10تا از موثرترین محصولات تبلیغاتی و اثر آنها بر مشتری‌ها

3. ابزار نوشتن بهترین انتخاب برای مشتری‌های کارمند

همه قدر قلم را می دانند. در واقع، 89٪ از مصرف کنندگان یک ابزار نوشتن تبلیغاتی  دارند. و به طور متوسط، مردم آنها را به مدت 9 ماه نگه می دارند. آنها نیز نسبتاً ارزان هستند. هنگام امضای رسید به هر مشتری یک  قلم ضد میکروبی بدهید. و برای امضای قراردادها، قراردادهای فروش و موارد دیگر، بهترین انتخاب است و می توانید در جلسات مشتریان آنها ذخیره کنید؛ سپس به آنها هدیه دهید.

 

4. کیف‌های ساده و کوچک تبلیغاتی

اگر به دنبال راهی هستید که مردم به معنای واقعی کلمه نام تجاری شما را در شهر حمل کنند، کیف های حمل و نقل یکی از موثرترین اقلام تبلیغاتی هستند.یک کیف تبلیغاتی به طور متوسط در طول عمر خود 3300 مجموعه چشم به آن می‌زند. یکی را انتخاب کنید که  قیمت مناسبی داشته باشد و  نام برند خود را به طور زیبا بر روی آن هک کنید. حتی می توانید کیف های غذاخوری هدیه دهید. کیف مواد غذایی با خواص ضد میکروبی به سرعت به کیسه خرید قابل استفاده مجدد مورد علاقه مشتریان شما تبدیل می شود. آنها را با خرید یا فروش رایگان به آنها بدهید. هر بار که با آن خرید می کنند، در آینده تخفیف ارائه دهید.

10تا از موثرترین محصولات تبلیغاتی

 

5. تی شرت با نام برندتان هدیه دهید

وقتی یک تی شرت تبلیغاتی به آنها می دهید، از مشتریان، کارمندان و هر کس دیگری بیلبوردی برای برند خود بسازید. آنها نه تنها راهی عالی برای قرار دادن نام سازمان شما در مقابل چشمان بسیاری هستند، بلکه تقریباً همه آنها را می پوشند. چه به دنبال ارتقای استارت‌آپ خود، ایجاد روحیه مدرسه یا ارائه لباس‌های راحت به کارمندان در خانه باشید، یک یقه یا یقه V وجود دارد که می‌تواند این کار را انجام دهد. این نوع از هدیه های تبلیغاتی می تواند به راحتی در معرض دید افراد باشد. به خصوص اگر آن را زیبا درست کرده باشید که قابل ست کردن با لباس های دیگر باشد. مثلا یک تی شرت سفید ساده که به طور زیبا بر یک گوشه آن برندتان چاپ شده باشد، می تواند خلاقانه به نظر برسد.

 

6. کلاه های تبلیغاتی به مشتری‌های ورزش‌کار

کلاه های تبلیغاتی تقریباً به اندازه تی شرت های مارک دار  نمایش دریافت می کنند. به علاوه، مانند تی شرت، سبک های بی شماری برای انتخاب وجود دارد. آنها هدایای عالی برای گردش های گلف، پیک نیک های شرکتی و هر مناسبت دیگری در فضای باز ارائه می دهند. کلاه‌های کامیون‌دار یک انتخاب محبوب هستند زیرا بسته شدن ناگهانی آن‌ها یک تناسب راحت را برای هر کسی که از آن استفاده می‌کند فراهم می‌کند.

7. تقویم های تبلیغاتی 

در حالی که طیف وسیعی از گزینه‌های دیجیتالی برای کمک به ردیابی وظایف روزانه و ماهانه وجود دارد، گاهی اوقات افراد می‌خواهند نمای ماهانه را فقط یک تقویم کاغذی ارائه دهد. به علاوه، چه محصول تبلیغاتی دیگری برند شما را در هر روز از سال در مقابل مشتریان قرار می دهد؟ فرقی نمی‌کند کارشان هنر باشد، ماشین‌های عضلانی، سفر یا حیات وحش، تقویمی برای آن‌ها وجود دارد. آنها را برای مشتریان برتر پست کنید، همراه با دعوتی برای گرفتن قهوه از قبل مداد.

 

8. لوازم جانبی میز

بهار نزدیک است و نظافت بهار هم همینطور. لوازم جانبی میز به کارکنان کمک می کند مرتب بمانند، به علاوه آنها قدرت ماندگاری دارند.لوازم جانبی میز تبلیغاتی به طور متوسط 13 ماه نگهداری می شود. با یک جعبه میز تبلیغاتی به کارکنان کمک کنید تا از همه چیز مطلع باشند. آن را بخشی از سبد خوشامدگویی برای کارمندان جدید قرار دهید یا از آنها در مناطق عمومی برای کمک به سازماندهی امور استفاده کنید.

 

9. ظروف نوشیدنی

ظروف نوشیدنی مارک دار یک کالای تبلیغاتی برتر است. لیوان ها و لیوان های قابل استفاده مجدد نه تنها مفید هستند، بلکه در مقایسه با لیوان های یکبار مصرف به کاهش ضایعات کمک می کنند. در نظر بگیرید که تقریباً نیمی (46٪) از مصرف کنندگان بهتر فکر می کنند شرکتی که محصول تبلیغاتی سازگار با محیط زیست را به آنها می دهد. لیوان های یکبار مصرف را با گزینه های قابل استفاده مجدد مانند لیوان I’m Not a Plastic جایگزین کنید. مقداری را در دسترس مشتریان قرار دهید و برای قدردانی به هر کارمندی یکی بدهید.

10. لباس بیرونی

اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، لباس بیرونی ممکن است موثرترین کالای تبلیغاتی برای این کار باشد. با توجه به اینکه یک قطعه به طور متوسط ​​6600 نمایش در طول عمر خود (PDF) دریافت می کند، محصولی عالی برای جلب توجه برند شما است. یک ژاکت بسته بندی سبک وزن است و حمل آن آسان است و آن را مورد علاقه مشتریان قرار می دهد. همچنین یک هدیه سالگرد کارمند عالی یا هدیه تشکر برای مشتریان است. موثرترین اقلام تبلیغاتی مواردی هستند که مشتریان شما بارها و بارها از آنها استفاده خواهند کرد. با انتخاب این 10 مورد برتر برای تبلیغات بعدی خود، توجه زیادی به برند خود جلب کنید.

 

هدایا تبلیغاتی
برترین خوراکی ها:

71 درصد از مردم حداقل هر هفته از ماسک های مارک دار استفاده می کنند. 56 درصد از مصرف کنندگان درایو USB را به پاور بانک ترجیح می دهند. 89 درصد از مصرف کنندگان یک ابزار نوشتن تبلیغاتی دارند. به طور متوسط ​​یک کیف تبلیغاتی 3300 نمایش دریافت می کند در حالی که تی شرت ها و سرپوش های تبلیغاتی به طور متوسط ​​3400 نمایش دریافت می کنند. لوازم جانبی میز تبلیغاتی به طور متوسط ​​13 ماه نگهداری می شود. 46 درصد از مصرف‌کنندگان به شرکتی فکر می‌کنند که محصول تبلیغاتی را در صورتی که دوستدار محیط‌زیست باشد به آنها ارائه کرده است. به‌طور میانگین، لباس‌های بیرونی تبلیغاتی 6600 نمایش دریافت می‌کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *