هدیه تبلیغاتی

ماگ هیتردار MUG WARMER

ماگ هیتردار MUG WARMER

معمولا اکثر ما در روز از نوشیدنی های گرم به عنوان میان وعده برای رفع خستگی و بدست آوردن انرژی دوباره ، استفاده میکنیم . حتما برای شما هم پیش آمده که به دلیل مشغله کاری ،نوشیدنی خود را فراموش میکنید میل کنید و نوشیدنیتان سرد میشود و مجبور به تعویض آن میشوید یا کلا از نوشیدن آن منصرف میشوید.

کافیه هیتر را به برق وصل نموده و ماگ رو روی آن قرار داده ، بلافاصله هیتر شروع به گرم کردن نموده و نوشیدنی داخل ماگ گرم باقی می ماند و همیشه در دمای 55 درجه باقی می ماند و با برداشتن ماگ از روی صفحه هیتر قطع می شود.ماگ هیتردار برقی با طراحی زیبا و رنگ بندی جذاب وسیله ای است برای گرم نگه داشتن انواع نوشیدنی مانند چای، نسکافه ،دمنوش و… میباشد که مناسب برای استفاده در هر مکانی و موقعیتی می باشد.

این فنجان دمای 55 درجه را حفظ می کند و نوشیدنی های گرم و تازه شما را به خوبی آماده می کند. این محصول با برق 220 ولت کار می کند و گرمای لازم نوشیدنی های شما را در کمترین زمان تامین می کند. حجم این فنجان 400 میلی لیتر است و مقدار خوبی از نوشیدنی را در خود جای می دهد. جنس بدنه فنجان بخاری پیرکس می باشد بنابراین در برابر حرارت بالا و شوک حرارتی بسیار مقاوم است. جنس درب و بدنه بخاری سرامیکی است و در رنگ های متنوع و شیک مانند سبز و صورتی تولید و عرضه می شود. این محصول دارای جعبه کادویی بسیار جذاب بوده و بهترین انتخاب برای هدیه می باشد. ابعاد این لیوان 16*12*15 سانتی متر می باشد. در کنار این فنجان یک قاشق سرامیکی طلایی نیز وجود دارد که شما را از سایر لوازم جانبی بی نیاز می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *