هدیه تبلیغاتی

چطور هدیه تبلیغاتی تاثیرگذاری داشته باشیم؟

چطور هدیه تبلیغاتی تاثیرگذاری داشته باشیم؟

هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار

آیا تا به حال برای برند یا کسب‌و‌کار خودتان به فکر هدیه تبلیغاتی افتاده‌اید؟ امروزه دیگر تبلیغات به روش سنتی انجام نمی‌شوند. چون نه سودی دارد و نه فایده‌ای! پس بهترین کار این هست که خودمان را با شرایط جدید وفق بدهیم.

کاری که باید بکنیم این است که باید از روش‌های نوین استفاده کنیم. در کنار همه این‌ها باید مشتری‌های جدید پیدا کنید و مشتری‌های فعلی خود را نگه دارید. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید از آن برای رونق کارتان بهره ببرید، استفاده از هدیه تبلیغاتی است.

اما چه هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار است؟ باید دارای چه ملاکی باشد تا ما آن را یک هدیه مناسب تبلیغاتی بدانیم؟ اگر می‌خواهید جواب سوالتان را پیدا کنید با کلاسیک گیفت همراه شوید.

 

خودکار تبلیغاتی، یک هدیه ساده اما کاربردی

اگر به دنبال ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه برای تبلیغات بیزینس خود می‌گردید و حتی برای شروع می‌توانید از یک خودکار شروع کنید. این نوع هدیه بیشتر برای مشتری یا مخاطبانی مناسب هستند که به اصطلاح “اداری” هستند. بسیاری از شرکت‌های بزرگ می‌توانند از این نوع هدیه برای شرکت‌های زیر مجموعه خودشان استفاده کنند.

علاوه‌بر این اگر هنوز مشتری‌هایی دارید که نیاز به خودکار دارند، وکیل‌هایی هستند که نیاز به بستن قرارداد دارند و نیازمند یک خودکار هستند. شما می‌توانید به صورت هوشمندانه‌ای به آنها خودکار تبلیغاتی هدیه بدهید.

 

تاثیرگذاری هدیه تبلیغاتی

 

 

سررسید تبلیغاتی؛ همیشه جلوی چشم مشتریانتان باشید!

یکی دیگر از هدیه‌های تبلیغاتی که می‌توانید از آن استفاده کنید، سالنامه‌ها یا سررسیدها هستند. به این‌گونه که سررسیدها گزینه‌های بهتری هستند. چون امروزه به علت مشغله‌های کاری زیاد شما نمی‌توانید کارهایتان را ننویسید. پس همین‌جا می‌تواند مشتری‌های زیادی شامل هدیه دادن بشوند.

در نتیجه گزینه خوبی است برای این‌که بتوانید به سود بیشتری از راه تبلیغات برسید. خوبی سررسیدها این است که هربار که آن را باز کنند با دیدن نام برند، به یاد شما می‌افتند. در نتیجه امکان این‌که مشتری‌های وفادارتری پیدا کنید، بیشتر است. البته که باید به کیفیت سررسیدها دقت کنید و از جلدهای خوبی برخوردار باشند تا دل‌شان بخواهد از این سررسید یا سالنامه‌ها استفاده بکنند.

 

هدیه تبلیغاتی

 

 

دفترچه یادداشت، یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و پرطرفدار

در کنار هدیه‌های خودکار و سالنامه، دفترچه یادداشت‌ها می‌توانند گزینه خوبی باشند. دفترچه یادداشت‌ها از نیازهای ضروری هستند و به نظر ما یکی از بهترین هدیه تبلیغاتی است که مشتری‌ها آن را دوست دارند. از این رو مشتری‌های شما می‌توانند بارها و بارها در طول روز از آن استفاده کنند و شما هرروز هرروز یادآور مشتری خود می‌شوید.

سازمان‌ها، ادارات و کسب و کارهایی که به سایر کسب و کارها خدمات می‌دهند (B2B) از مشتریان پر و پا قرص دفترچه یادداشت‌های تبلیغاتی هستند.

 

هدیه تبلیغاتی

 

فلش مموری‌ها بهترین هدیه کسب و کارهای حوزه تکنولوژی

این روزها دیگر نمی‌توان اطلاعات را برروی کاغذها ثبت کرد و با خود این‌ور و آن‌ور برد. بهترین گزینه وجود فلش مموری است که می‌تواند مشتری‌هایتان را شر اطلاعات زیاد و درهم‌برهم نجات دهد. احتمالاً مشتری‌ها خیلی از بابت این هدیه که مشکلات آنها را بسیار کم کرده، خوشحال کند.

در نتیجه بهتر است برای هدیه تبلیغاتی از فلش مموری‌ها استفاده کنید. همچنین کسب و کارهایی مثل خدمات کامپیوتری، طراحی سایت مخاطبانی هستند  که با تکنولوژی و فناوری در ارتباط هستند و می‌توانند از فلش مموری به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تأثر گذار استفاده کنند.

 

هدیه تبلیغاتی

 

 

لیوان تبلیغاتی یا ماگ؛ یک هدیه تبلیغاتی برای صبح‌های مشتریان

با دادن لیوان‌های تبلیغاتی یا همان ماگ‌ها شما از همان ابتدا روز در ذهن مشتری خود می‌آیید. چی بهتر از استفاده از لیوانی زیبا و یادآور شما برای خوردن یک قهوه یا چای صبح؟

همچنین افراد زیادی هستند که در محل کار خود از ماگ یا لیوان تبلیغاتی استفاده می‌کنند که این موضوع به دیده شدن شما در برند خودتان کمک بزرگی می‌کند. مخاطبان شما برای این نوع هدیه دادن می‌تواند هرکسی باشد. از مادر یک کودک تا رییس بزرگ‌ترین شرکت‌ها!

 

با جاسوییچی تبلیغاتی همیشه همراه مشتریان خود باشید

همه ما صبح‌ها بخواهیم از خانه خارج شویم به کلید نیاز داریم. از آنجایی هم که به کلیدها جاسوییچی اضافه می‌کنیم تا آن‌ها را راحت‌تر در کیف خود پیدا کنیم؛ پس بهترین گزینه برای هدیه تبلیغاتی استفاده از جاسوییچی تبلیغاتی است.

اگر این جاسوییچی‌ها با طرح و رنگ‌های زیبا باشند، شک نکنید که مشتری‌هایتان حتماً از آن استفاده می‌کنند و شما به رسالت اینکه همیشه همراه مشتری باشید، می‌رسید. درست است که استفاده از کلید و جاسوییچی رنج سنی خاصی ندارد و همین‌طور می‌تواند شغل‌های زیادی را در برگیرد اما این هدیه تبلیغاتی برای کسب و کارهایی مانند مشاورین املاک، نمایشگاه‌های خودرو، سایت‌های گردشگری، هتل‌ها می‌توانند بیشترین بهره را از این هدایای تبلیغاتی ببرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *