هدیه تبلیغاتی

آشنایی کامل با انواع تقویم های تبلیغاتی

آشنایی کامل با انواع تقویم های تبلیغاتی

تقویم های تبلیغاتی

برخی از انواع تقویم های تبلیغاتی عبارتند از: تقویم کوپنی، تقویم آگاهی تجاری و تقویم لباس شنا. تقویم های کوپنی با دادن تخفیف، مشتریان را تشویق به بازدید مجدد مجموعه شان می کند. تقویم‌ های آگاهی کسب‌وکار مشابه هستند، اما اغلب به‌جای فروش داده می‌شوند و برای مشتریان خدمات ماهانه و تکراری در نظر گرفته می‌شوند. تقویم‌ های لباس شنا پر از تصاویر افراد یک کسب‌وکار یا سازمان خاص هستند و هدفشان کسب درآمد، گسترش آگاهی یا هر دو است. اکثریت قریب به اتفاق این تقویم ها در دو نوع مختلف موجود هستند: رومیزی و دیواری؛ مزایای هدیه های تبلیغاتی از جمله تقویم ها را نباید دست کم گرفت.

 تقویم تبلیغاتی نوع کوپنی

تقویم کوپنی یکی از محبوب ترین انواع تقویم های تبلیغاتی است و در صورت عدم فروش توسط شرکت، معمولاً با خرید به آنها هدیه داده می شود. در حالی که اقلام تبلیغاتی اغلب به سادگی و بدون هیچ رشته ای در اختیار شما قرار می گیرند، تقویم های کوپنی تمایل دارند تخفیف های عمیقی روی محصولات ارائه دهند و مشتریان مایل به خرید را بیشتر ترغیب کند.

یک تقویم کوپنی معمولاً حداقل یک کوپن در هر صفحه دارد که احتمال بازگشت مشتری را افزایش می دهد. این کوپن ها گاهی از قبل تاریخ گذاری می شوند و تا ماه مربوطه قابل استفاده نیستند. تصاویر تقویم‌ های حرفه‌ای معمولاً مربوط به لوگو یا برند شرکت است.

 

تقویم های تبلیغاتی

تقویم های آگاهی برای کسب‌وکار

تقویم‌های آگاهی کسب‌وکار به مشتریان داده می‌شود تا قرارهای خدمات آتی، رویدادهای تجاری آتی و سایر موارد مرتبط با وفاداری مستمر مشتریان را یادآوری کنند. به عنوان مثال، یک فروشنده خودرو ممکن است یک تقویم عکس خرید خودرو را به خریداران ارسال کند. تقویم های کوپنی اساساً تقویم های آگاهی تجاری هستند، اما همه تقویم های آگاهی تجاری تقویم کوپنی نیستند. در بسیاری از موارد، تقویم‌های آگاهی کسب‌وکار برای یادآوری خدماتی که اغلب در مورد آن فکر نمی‌شود اما هر ماه پرداخت می‌شود، مانند بیمه به مشتریان یادآوری می‌شود.

 

تقویم های جالب لباس شنا

تقویم لباس شنا نوعی از  تقویم های تبلیغاتی است که افراد یک سازمان خاص را با لباس شنا نشان می دهد. این نوع از تقویم‌ های تبلیغاتی معمولاً چند هدف دارند: کسب درآمد و گسترش آگاهی. افراد از انواع مختلف سازمان‌ها برای تقویم‌ های مایو تبلیغاتی ژست می‌گیرند. برخی از وکلا، آتش نشانان داوطلب و اعضای خیریه فداکار همگی گاهی اوقات برای تقویم لباس شنا ژست می گیرند. بسته به شرکتی که تقویم تبلیغ می‌کند، ممکن است عکس‌هایی از افراد با لباس‌های دیگری به غیر از لباس شنا نشان دهد.

 

تقویم رو میزی

انواع مدل تقویم های تبلیغاتی

به طور کلی، تقویم های تبلیغاتی یا روی میز یا دیوار قرار می گیرند. تقویم‌هایی که قرار است روی دیوار آویزان شوند؛ معمولاً پهن‌تر و بلندتر از تقویم رومیزی هستند. تقویم‌های رومیزی معمولاً شبیه نوت‌بوک‌ها هستند، برخی از آن‌ها برای ایستادن به جای صاف طراحی شده‌اند. تقویم های دیواری به ویژه محبوب هستند و بیشتر از موارد تبلیغاتی تجاری استفاده می شوند.

 

تقویم های رو میزی

چند سبک مختلف از تقویم رومیزی وجود دارد. ما تقویم‌های مقوایی کوچک با پشتی ساده که بیرون می‌آیند، پیشنهاد می‌کنیم. این سبک تقویم دارای ردپای کوچکی است که آن را به یک تقویم رومیزی یا پیشخوان ایده آل تبدیل می کند. هدایای تبلیغاتی هدیه ای است که می تواند هر کسی را خوشحال کند و چه بهتر که تقویم رو میزی باشد.

این  تقویم رومیزی های بزرگ برای مشاغل محبوب و پرکابرد است. فضای زیادی برای یادداشت قرار ملاقات ها، جلسات و سایر یادداشت ها در اختیار شما قرار می دهد.

یکی دیگر از انواع تقویم رومیزی که بیشتر در فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد، تقویم چادر رومیزی است. تقویم چادرهای رومیزی شبیه به کارت های پیشخوان در بسیاری از مکان ها استفاده می شود، از جمله:

  • مراکز ورزشی و میدان‌های ورزشی (تقویم اغلب برنامه‌های تیم را در بر می‌گیرد)
  • کتابخانه ها
  • کالج و دانشگاه

 

تقویم

 

تقویم های رومیزی همیشه در دید کاربران است. تقویم های رومیزی که در طیف گسترده ای از مدل های مختلف ارائه می شوند، از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند. برای یک سال کامل می توانید تمام برنامه های خود را بر روی تقویم تبلیغاتی خود یادداشت کنید

شما می توانید حتی شماره تماس هایی که به نظر مهم می آیند، را بر روی تقویم های تبلیغاتی داشته باشید. می توانید یک ماه کامل را در یک نگاه مشاهده کنید و صفحه را ورق بزنید تا به ماه بعد دسترسی داشته باشید. این آیتم های روزمره که به عنوان تقویم های جدولی نیز شناخته می شوند، سازماندهی و انجام این وظایف را برای هر کسی آسان می کند.

یکی دیگر از کاربرد تقویم رومیزی،این است که معمولاً در مطب ها، مؤسسات آموزشی و مطب پزشکان از جمله موارد دیگر دیده می شود. تقویم‌های رومیزی مارکدار که به‌گونه‌ای کاملاً بر روی پیشخوان پذیرایی یا تلفن روی میز شما قرار می‌گیرند، بسیار کاربردی هستند، زیرا به شما کمک می‌کنند تا در برنامه‌ها و فهرست کارها اطلاعاتی داشته باشید.

تقویم کارت تبریک

تقویم کارت تبریک یکی از تقویم های تبلیغاتی عالی برای تعطیلات است. این شامل یک تقویم سال کامل و یک کارت تبریک در طراحی مناسب است. شما می توانید در پایان سال شمسی یا میلادی آنها را به کارمندان و مشتریان خودتان هدیه دهید و آنها را خوشحال کنید. تقویم های تبلیغاتی می توانند، سفارشی نیز باشند. شما با این تقویم ها همیشه به یاد مشتریان خودتان می مانید.

سعی کنید به زیبایی آنها را طراحی کنید تا افراد دوست داشته باشند تا آنها را بر روی میز کاریشان بگذارند. می توانید به عنوان یک ایده در پایین هر صفحه، یک جمله انگیزشی بنویسید و به مشتری های خودتان حس خوبی هدیه دهید.

 

پلنرهای هفتگی یا ماهانه

نوع دیگر از تقویم های تبلیغاتی، Planner هایی هستند که می توان از آنها به طور ماهیانه استفاده نمود و روزهای بزرگی که پیش رو دارید را علامت گذاری کنید. همچنین قرار ملاقات ها و یادآوری های دیگر در هر تاریخ جدا از برگه های سفید برای یادداشت برداری وجود دارند. بنابراین پلنرها مزیت دوگانه یک تقویم و یک برنامه ریز را به طور یکسان گرد هم می آورند. پلنرهای سفارشی ماهانه به همه کمک می کنند تا قرار ملاقات های خود را برنامه ریزی کنند و در طول سال، روزها را به خوبی سازماندهی کنند.

تقویم تبلیغاتی

 

تقویم های تبلیغاتی دارای چسب

بازاریاب هایی که به دنبال یک برگه تبلیغاتی طولانی مدت هستند، مطمئناً این تقویم هایی که برند یا لوگو  بر روی آنها است انتخاب خوبی می تواند باشد. چون می توان آنها را به راحتی روی کابینت ها، تابلوهای ماشین یا در واقع هر فضای مناسب در خانه، اداره یا وسایل نقلیه چسبانده شود. این تقویم های مفید نیز به راحتی توزیع می شوند. گیرندگان شما می‌توانند این تقویم‌ها را در هر مکانی نگهداری کنند، زیرا دارای پشتی چسبی مناسب هستند. مقرون به صرفه و جمع و جور هستند، به ویژه برای رویدادهای جمعی مانند نمایشگاه های تجاری یا کمپین های پستی مناسب هستند.

تقویم‌های سفارشی می تواند با یک طراحی عالی برای مشاغل خودرو، فروشندگان خودرو و شرکت‌های تدارکات نیز باشند. این تقویم ها را می توان به راحتی بر روی کابینت خودروها چسباند تا یک تقویم مرجع آماده به همراه اطلاعات تماس شرکت داشته باشید. اگر نمی خواهید آن را بچسبانید، حتی می توان این تقویم ها را با استفاده از یک پین فشاری روی تخته چوب پنبه ای ثابت کرد.

تقویم‌های چسبناک را می‌توان در فضاهای نیمه باز که در معرض باران، برف، یا سایر عوامل آب و هوایی قرار ندارند، استفاده کرد. این قفسه ها را می توان روی هر نوع قفسه باغی، از جمله فلزی یا پلاستیکی، چسباند.

 

تقویم های تبلیغاتی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *