هدیه تبلیغاتی

چگونه برند خود را بیشتر معرفی کنیم؟

چگونه برند خود را بیشتر معرفی کنیم؟

هدایای تبلیغاتی

راه اندازی برند موفق کار ساده ای نیست. احتمالاً شما که دارید این متن را می خوانید به دنبال راهکاری هستید که بتوانید برند خود را بیشتر به دیگران معرفی کنید. شبکه های اجتماعی و ایمیل زدن یکی از راهکارهایی است که هر برندی آن را انتخاب می کند. اما چه تفاوتی بین یک برند موفق و غیر موفق وجود دارد؟ هردو در یک بستر رقابت می کنند، اما یک برند بسیار شناخته شده و باکیفیت است. اما یک برند دیگر چنین ویژگی هایی را ندارد. با این حال، با آماده سازی کافی و حتی در نظر گرفتن هدیه های تبلیغاتی، حتی ناشناخته ترین برندها نیز می توان بدون مشکل انجام شود. بالاخره این زمان هیجان انگیزی است. شما در حال معرفی برند جدید خود به دنیا هستید.

 

چگونه یک برند را راه اندازی می‌کنید؟

راه اندازی یک برند یک تلاش پیچیده اما با ارزش است. شروع برنامه ریزی در مراحل اولیه برندسازی و توجه دقیق به جزئیاتی مانند مخاطبان کلیدی، ارتباطات، زمان بندی و پیگیری بسیار مهم است. برای راه اندازی هر برندی چالش ها و خطراتی وجود دارد که باید در نظر گرفت. هر چه برند بزرگتر و قابل مشاهده تر باشد، خطرات آن بیشتر است و وقتی تغییر نام برند در میان باشد، حتی بیشتر در خطر است.

برای در نظر گرفتن این خطرات، مهم است که فرآیندها، چک لیست‌ها و رویه‌های QA وجود داشته باشد تا مطمئن شوید که انتقال با کمترین اختلال در حضور فعلی برند رخ می‌دهد. توجه به پیروی از هر یک از مراحل استراتژیک زیر، هنگام معرفی برند جدید خود به جهان، شما را از سردردهای بی شماری  نجات می دهد.

 

برند

از قبل راه اندازی برند خود را به خوبی برنامه ریزی کنید

بهترین توصیه برای راه اندازی برند موفق ممکن است این ضرب المثل قدیمی باشد که می گویند “با شکست در آماده شدن، آماده شکست می شوید.” راه اندازی یک نام تجاری جدید یک موقعیت هیجان انگیز است و بسیاری از شرکت ها برای دیدن آن بی تاب هستند. اما صبر و برنامه ریزی کلید کاهش خطر و اجتناب از سردرگمی است.

قطعات متحرک و ظریف زیادی وجود دارد که باید در برنامه ریزی راه اندازی برند خود به آنها توجه کرد. آماده سازی کافی زمان می برد. برنامه ریزی راه اندازی برند خود را در مراحل اولیه فرآیند تغییر نام تجاری آغاز کنید. سعی کنید ارتباط دوستانه با مشتریان خود برقرار کنید. آنها را به خوبی راهنمایی کنید. برای آنها چالش های هیجان انگیز به وجود بیاورید. کمپین های تبلیغاتی خود را به خوبی مدیریت کنید. از هدیه های تبلیغاتی استفاده کنید. چون هدیه ها همراه با نام برند و آدرس و شماره تماس شما ساخته می شوند. آنها هرجایی بروند، تمامی اطلاعات برند شما را با خود جا به جا می کنند.

 

برند خود را معرفی کنید. 

چه تغییراتی در صنعت یا جامعه شما به طور کلی نیاز به تغییر نام تجاری شرکت شما را نشان می دهد؟ این فصل جدید برند شما چه معنایی برای مشتریان شما دارد؟ با ارتقای راه‌اندازی برند خود و اتصال آن به داستانی بزرگ‌تر از خود برند، هدفی معنادارتر از نیاز به تازه کردن لوگوی خود به این انتقال می‌دهید. یک راه‌اندازی برنامه‌ریزی‌شده و مرتبط با روایت بزرگ‌تر، فرصتی برای تعامل مجدد با مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید و افزایش قابل توجه فروش است. یک راه اندازی با برنامه ریزی ضعیف باعث سردرگمی و واکنش مشتری می شود. شما فقط یک بار فرصت دارید که اولین تاثیر را داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که با برنامه ریزی زودهنگام و عمدی، آن را به درستی دریافت کرده اید.

 

معرفی برند

ارتباط خود را گسترده‌تر کنید؛ با سایر برندها همکاری کنید

مهمترین مؤلفه راه اندازی موفق برند، ارتباط است. داشتن یک روایت خوب در پشت نام تجاری جدید و دلیل تصمیم به تغییر، ضروری است. وقتی مشتریان شما منطق پشت این تغییر را درک کنند، احتمالاً در مورد آنچه در فروشگاه جدید شما وجود دارد، آنها را  هیجان زده می کند

یک استراتژی ارتباطی خوب شامل یک تقویم برنامه ریزی شده با ارتباطات دقیق در هر نقطه عطف است. این استراتژی می تواند شامل ایمیل‌هایی باشد که برند جدید را معرفی می‌کنند و به مشتریان مهم (مثلاً آنهایی که در میانه چرخه فروش هستند) اجازه می‌دهند تا در مورد آنچه در آینده قرار است اتفاق بیفتد را، مطلع می کند.

ایمیل‌های به‌موقع و به‌خوبی نوشته شده می‌توانند دو هدف را ایجاد کنند.

  1.  آماده‌سازی مشتریان برای آنچه در آینده قرار است اتفاق بیفتد
  2. ایجاد سر و صدا در بین مردن درباره برند جدید.

یک برنامه ارتباطی راه‌اندازی برند ایجاد کنید که توسط انواع مخاطبان تقسیم‌بندی شده است و تعیین کنید چه کسی باید چه زمانی چه اطلاعاتی را دریافت کند؛ از جمله پیام‌های اطمینان بخش و هرگونه اقدام احتمالی که مشتریان شما باید انجام دهند. همچنین می توانید به مشتری های مهم خود هدیه تبلیغاتی دهید. آنها را دعوت کنید به یک ایونت جدید برندتان و سپس هدیه های تبلیغاتی را به آنها اهدا کنید.

بسترهای مناسب برای انتشار و تبلیغ را انتخاب کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که پاسخ‌های این پرسش‌ها را به عمل تبدیل کنیم و شروع به دستیابی به افرادی کنیم که پشت آن شخصیت‌های مشتری قرار دارند. این به معنای انتخاب پلتفرم های مناسب برای انتشار و تبلیغ محتوای خود است.

به بیان ساده، شما می خواهید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید که در آن مخاطبان هدف شما وقت خود را صرف کنند. این شامل پلتفرم های شناخته شده ای مانند فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام می شود، اما خودتان را محدود نکنید. همچنین Snapchat، Tumblr، Quora، Reddit و موارد دیگر وجود دارد. پلتفرم‌های ویدیویی مانند YouTube و Vimeo را فراموش نکنید.

وسوسه نشوید که تلاش های خود را در هر پلتفرمی انجام دهید. از این طریق دسترسی خود را به مخاطبین اصلی‌تان از دست می دهید. شما فقط وقت خود را از دست می دهید. روی جایی که مخاطبان هدف شما هستند، تمرکز کنید. سپس، آنها را با تعامل مداوم و محتوای فراوان، ایجاد شده و هم مدیریت شده تحت تأثیر قرار دهید.

 

برند

تنوع گسترده ای از محتوای عالی ایجاد کنید.

این مهمترین بخش از همه اینهاست. شرکت هایی که در این زمینه موفق هستند، تولید محتوا را درست انجام دهند. بدیهی است که در این مرحله، شما می خواهید مردم در مورد برند و محصولات شما بیاموزند. منطقی است که شما بر روی محتوایی تمرکز کنید که در این راستا کار می کند. فقط به یاد داشته باشید که تبلیغات بیش از حد افراد را در هر مرحله ای از خود دور می کند. سعی کنید در تبلیغات خود از هدیه های تبلیغاتی استفاده نمایید.

به هر حال از محتوا و پلتفرم های انتخابی خود برای به اشتراک گذاشتن محصولات و خدمات خود استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که معرفی برندتان شامل به اشتراک گذاشتن ارزش‌هایتان و انتقال آنچه می‌توانند از شما به مخاطبانتان داشته باشند، می‌شود. محتوایی که ایجاد می کنید و به اشتراک می گذارید باید شخصیت برند شما را نیز نشان دهد، اعتماد ایجاد کند و شرکت شما را به عنوان یک رهبر فکری تثبیت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *