هدیه تبلیغاتی

چرا باید از هدیه تبلیغاتی برای بیزینس استفاده کنیم

هدایای تبلیغاتی

ماهیت تبلیغات ایجاد یک ارتباط دوستانه است. محصولی که ارائه می دهید، درست است که باید کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد. اما کافی نیست. بیزینس یعنی ارتباط. هر چه ارتباط شما گسترده‌ شود، بیزینس شما نیز گستره‌ تر می شود. حتی با بودجه اندک، محصولات تبلیغاتی تجاری ارزش سرمایه گذاری را دارند. این اعداد بسیار قوی هستند، درست است؟ سرمایه‌گذاری در هدایا برای رویدادها، نمایشگاه‌های تجاری، راه‌اندازی محصول یا حتی «فقط به این دلیل» راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند است. هدایای تبلیغاتی به روش های مختلفی برای برند شما کار می کنند.  برای استفاده از هدایای مارک استفاده کنی. همچنین روز به روز  بودجه برای تبلیغات خود را بیشتر کنید. مطمئن باشید که این یک سرمایه گذاری تجاری عالی است.

  • 83 درصد از مردم از دریافت رایگان لذت می برند
  • 91٪ حداقل یک کالای تبلیغاتی در آشپزخانه خود دارند
  • 85٪ مشتری هدایای مارکی شدند که دریافت کردند.

1. محصولات بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرند

هدایای مارک دار یکبار مصرف نیست. قرار نیست در کشوی میز در انبوهی از کارت‌های ویزیت دیگر گم شود. یک لیوان دستی، یک دستبند شیک، یک تی شرت برای باشگاه، از جمله گزینه هایی هستند که شما می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی آنها را اهدا کنید. مردم همیشه از اقلام مارک دار استفاده می کنند. هر بار که شخصی به دنبال محصول تبلیغاتی شما می‌رود تا به نوعی به او کمک کند، به برند شما فکر می‌کند. به عنوان مثال، لوگوی روی یک کیف ورزشی، یادآور زمانی است که مشتری با شرکت شما ارتباط برقرار کرده است.

 

هدیه تبلیغاتی

2. با همان محصول به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید

افرادی که همیشه از هدایای تبلیغاتی شما استفاده می کنند معنای دیگری نیز دارد؛ این که دیگران نیز برند شما را خواهند دید. لیوان مسافرتی تبلیغاتی را همه در رفت و آمد روزانه می بینند. دفترچه یادداشت تبلیغاتی در طول هفته و در جلسات استفاده می شود. ارائه هدایای تجاری مفید به این معنی است که لوگو و جزئیات تماس شما برای اطرافیان مشتری شما و همچنین شخصی که همیشه از کالا استفاده می کند، در دسترس است. به تأثیرات بیشتری که یک کالای تبلیغاتی برای شما به دست می آورد، فکر کنید. این شگفت انگیز است!

3. یک برند قابل شناسایی بسازید

محصولات تبلیغاتی یک راه عالی برای ساختن یک برند است. برای لحظه‌ای به برخی از برندهای معروف فکر کنید: اگر کلمات کوکاکولا، مک‌دونالدز یا یونایتد ایرلاینز را حذف کنید، مردم همچنان شرکتی را که لوگو نشان‌دهنده آنها باشد را می‌شناسند. ایجاد چنین برند قوی زمانی آسان است که سبک را در طول تبلیغات خود منسجم نگه دارید. اگر می‌خواهید برندی ایجاد کنید که مردم در یک نگاه آن را درک کنند، همیشه از رنگ‌ها، لوگو و فونت‌های مشابه در طراحی محصولات تبلیغاتی استفاده کنید.

این فقط در مورد رنگ و لوگو نیست؛ کیفیت اقلامی که برای هدیه دادن انتخاب می کنید به مشتریان در مورد میزان ارزشی که برای آنها قائل هستید می گوید. چسبیدن به یک پالت رنگی ممکن است کسل کننده به نظر برسد، اما اگر می خواهید مردم سایه خاصی از پنتون را ببینند و فوراً آن را با شرکت شما مرتبط کنند، راه خوبی است.

 

به مشتریان وفادار خود هدیه تبلیغاتی بدهید

ایجاد  برند به یاد ماندنی 

مطمئناً افراد زیادی لوگوی شما را خواهند دید و با کاری که انجام می دهید آشنا می شوند. اما چیزی بیشتر از شناختن برند شما وجود دارد؛ زمانی که آنها به شخصی نیاز دارند که کاری را که شما انجام می دهید انجام دهد، شما گزینه اصلی خواهید بود.

افراد لوازم جانبی میز را به طور متوسط 14 ماه نگه می دارند. این بدان معناست که به مدت 14 ماه، آنها چندین بار در هفته به برند شما نگاه می کنند و آن را با کار خود مرتبط می کنند. هنگامی که آنها به خدمات شما نیاز دارند، به شما فکر می کنند  و به سراغ شما می روند.

 

افزایش وفاداری با مشتریان موجود

اقلام تبلیغاتی فقط برای ترغیب مشتریان جدید برای استفاده از خدمات شما نیستند. مطمئناً شیرینی های مارک دار در یک نمایشگاه، مشتریان را به سمت شما می کشاند، اما می توان از هدایای تبلیغاتی انتخابی تری برای افزایش وفاداری استفاده کرد.

ارسال هدایای تبلیغاتی به مشتریان فعلی به عنوان تشکر از ثبت نام آزمایشی، سالگرد مشتری آنها با شما، یا “فقط به این دلیل” به آنها کمک می کند احساس ارزشمند بودن کنند.

گاهی اوقات، تنها چیزی که لازم است پیشنهاد یک هدیه اضافی با سفارش بعدی است تا کسی را وادار کند به جای رفتن به جای دیگری نزد شما برگردد. همچنین لازم نیست هدیه بزرگ و گران باشد: محصولات کوچک و مفید برای اکثر مشتریان ارزش بیشتری دارند. این وفاداری را افزایش می دهد و آنها را تشویق می کند که به استفاده از محصول یا خدمات شما به جای خرید با رقبا ادامه دهند.

 

با هدیه تبلیغاتی مشتریان خاص را در اولویت قرار دهید

هدیه تبلیغاتی رایگان 

مردم دوست دارند چیزی را بدون هیچ هزینه ای دریافت کنند؛ اما در صورتی که هدیه به اندازه کافی خوب باشد که آن موقع مایل به معامله هستند. در نمایشگاه‌ها یا رویدادها، شکلات مارک دار رایگان را به هر کسی ارائه دهید. اما اگر بتوانید از مردم اطلاعات جمع‌آوری کنید، بهتر است. اگر افراد فکر می‌کنند می‌خواهند چیزی از آن کسب کنند، تمایل بیشتری به معامله جزئیات خود دارند و به شرکت شما علاقه مند می‌شوند. به عنوان مثال، در ازای کارت ویزیت، یک کارت USB مارک دار ارائه دهید یا به هر کسی که پرسشنامه کوتاهی را تکمیل می کند، یک لیوان تبلیغاتی بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *