هدیه تبلیغاتی

چرا باید از محصولات تبلیغاتی استفاده کنید؟

چرا باید از محصولات تبلیغاتی استفاده کنید؟

با تاکید امروزی بر بازاریابی دیجیتال، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا محصولات تبلیغاتی هنوز هم مرتبط هستند یا خیر. در واقع، کالاهای تبلیغاتی همچنان ابزار بسیار ارزشمندی برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد فرصت های جدید برای کسب و کار شما هستند. محصولات تبلیغاتی چقدر می توانند سودمند باشند؟ بیش از نیمی از بزرگسالان حداقل از یک محصول تبلیغاتی به طور منظم استفاده می کنند و از آن گروه، 85٪ در نهایت با شرکتی که در آن محصول تبلیغ می شود تجارت می کنند.

محصولات تبلیغاتی چیست؟

یک کالای تبلیغاتی می تواند هر چیزی باشد که نشان تجاری شرکت شما را نشان دهد. همه چیز از یک خودکار با آرم و شماره تلفن شرکت شما گرفته تا ساعت های دیواری و ساعت های دارای لوگوی شما می تواند یک محصول تبلیغاتی باشد. این محصولات را می توان در موقعیت های مختلفی مانند رویدادها، به عنوان هدایای شرکتی یا هدیه با خرید به مصرف کنندگان داد. اقلام تبلیغاتی بازاریابی مانند غرفه های رویداد، چادر برای رویدادهای شرکتی و موارد دیگر نیز گنجانده شده است. دلایل استفاده از محصولات تبلیغاتی چیست؟ دلایل مختلفی وجود دارد که چرا اقلام تبلیغاتی باید توسط یک تجارت استفاده شود، از تبلیغات تکراری گرفته تا ایجاد روابط. آنها به دلایل زیر یک مکمل عالی برای استراتژی بازاریابی کلی شرکت شما هستند.

 

هدیه تبلیغاتی

دوری از تبلیغات تکراری

به طور کلی، یک تبلیغ دیجیتال تنها در عرض چند ثانیه مشاهده و فراموش می شود. ممکن است چیزی مانند ایمیل حتی قبل از باز شدن حذف شود. از طرف دیگر، محصولات فیزیکی بسیار طولانی تر هستند. اقلامی مانند لوازم التحریر، لیوان های نوشیدنی یا تی شرت اقلامی هستند که افراد تمایل بیشتری به نگه داشتن آنها دارند. هر بار که آنها آن خودکار را از کیف خود بیرون می آورند یا آن تی شرت را در ملاء عام می پوشند، حتی افراد بیشتری در معرض برند شما قرار می گیرند. شما یک بار برای کالای مورد نظر پول پرداخت کرده اید، اما برای روزها، هفته ها یا حتی سال ها تبلیغات برای شما ادامه می یابد.

ارتباط فیزیکی با مصرف کنندگان

مردم نمی توانند تبلیغات دیجیتال یا پست رسانه های اجتماعی را لمس کنند. این، همراه با ماهیت موقت آن، به این معنی است که به راحتی فراموش می شود. چیزی که بتوان آن را به صورت فیزیکی نگه داشت، ارتباط فیزیکی بین مصرف کننده و کسب و کار شما ایجاد می کند. این باعث می شود شرکت و محصولات یا خدمات شما بسیار به یاد ماندنی تر شوند.

هویت برند قوی بسازید

کالاهای تبلیغاتی فقط برای مصرف کنندگان یا شرکای تجاری شرکت ها ساخته نمی شوند. کارمندان داخلی شما نیز محصولات تبلیغاتی را دوست دارند. ایجاد هویت برند قوی در محل کار شما می تواند مشتریان شما را برای کار کردن برای شما هیجان زده تر کند. هویت برند اجتماعی زمانی است که کارمندان به نشان دادن جایگاه خود در یک شرکت افتخار می کنند. کارمندان شما می توانند به سفیران برند داخلی تبدیل شوند زیرا ممکن است کسب و کار شما را در انظار عمومی تبلیغ کنند.

در آخرین روز کاری خود، با هدیه تبلیغاتی سیاست به خرج ببرید

برای کیفیت خود شناخته شوید

وقتی کالاهای تبلیغاتی به درستی انجام شوند، می توانند برند شما را مترادف با کیفیت کنند. در حالی که محصولات ارزان قیمت ممکن است برای موقعیت هایی مانند نمایشگاه های تجاری مناسب باشند، اقلام معنی دار و با کیفیت بالا می توانند حس لوکس بودن را در برند شما ایجاد کنند. این می تواند به مصرف کنندگان نشان دهد که به آنچه هدیه می دهید اهمیت می دهید، که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات واقعی شما ترجمه می شود.

بهترین روش های محصولات تبلیغاتی

اقلام تبلیغاتی بازاریابی هدفی فراتر از انتشار نام شما دارد. آنها راهی برای ایجاد یک رابطه واقعی با مشتریان هستند. برای انتخاب موثرترین محصولات تبلیغاتی، این بهترین شیوه ها را دنبال کنید.

 

محصولاتی که مخاطبان شما واقعاً از آنها استفاده خواهند کرد

اگر محصول شما چیزی نیست که مخاطبان شما واقعاً از آن استفاده کنند، شما در حال ایجاد آگاهی از برند نیستید. شما همچنین با مخاطبان خود رابطه برقرار نمی کنید. تمام چیزی که شما ایجاد می کنید بهم ریختگی است. مطمئن شوید که محصولات واقعا می توانند برای گیرندگان مفید باشند، در غیر این صورت آنها به سادگی از شر آنها خلاص می شوند.

هدیه دادن


محصولات مرتبط با کاری که شما انجام می دهید

یک شرکت ساختمانی که پتوهای کودک را عرضه می کند، منطقی نیست. اما اگر آن شرکت چکش یا پیچ گوشتی بدهد، گیج کننده نخواهد بود. اگر محصولات شما به کاری که کسب و کار شما انجام می دهد مربوط می شود، این باعث ایجاد آگاهی عمیق تر از برند شما می شود. همچنین ممکن است برند شما را به عنوان متخصص صنعت معرفی کند!

 

انتخاب ها را ارائه دهید

این به ویژه برای رویدادهایی که در آنها اقلام رایگان اهدا می کنید، کاربرد دارد. وقتی شما محصولاتی را ارائه می دهید که همان چیزی است که دیگران ارائه می دهند، تأثیرگذاری محصول شما بسیار کمتر می شود. به علاوه، دادن گزینه‌هایی به مشتریان به آنها نشان می‌دهد که کار کردن با آنها آسان است و از سرمایه‌گذاری روی آنها نمی‌ترسی.

 


نمونه هایی از آیتم های تبلیغاتی سرگرم کننده

هر چه محصول تبلیغاتی شما سرگرم کننده یا مفیدتر باشد، احتمال اینکه توسط گیرنده نگهداری شود و از آن استفاده شود بیشتر است. این نمونه‌هایی از آیتم‌های تبلیغاتی مفید یا سرگرم‌کننده را که می‌توانید برای کسب‌وکار خود استفاده کنید، بررسی کنید.

  • محصولات کار از خانه: با توجه به اینکه افراد زیادی هنوز از خانه کار می کنند، کسانی که از خانه کار می کنند نیازهای منحصر به فردی دارند. به کابل های شارژ بسیار طولانی تلفن، پدهای ماوس، درایورهای USB مارک دار یا توپ های استرس فکر کنید!
  • محصولات سازگار با محیط زیست: مصرف کنندگان نه تنها به دنبال محصولات و خدمات با کیفیت در شرکت هایی هستند که از آنها خرید می کنند، بلکه به دنبال شرکت هایی هستند که با ارزش های شخصی آنها همسو باشد. دوستدار محیط زیست بودن یکی از این ارزش هایی است که بیشتر و بیشتر در ذهن مصرف کنندگان قرار دارد. در واقع، طبق مطالعه ASI’s Ad Impressions، 46 درصد از مصرف‌کنندگان در صورتی که اقلام تبلیغاتی آنها سازگار با محیط‌زیست باشند، نظر مثبت‌تری نسبت به تبلیغ‌کننده دارند. محصولات ساخته شده از الیاف بازیافتی و جعبه های ناهار قابل استفاده مجدد یا کیسه های ذخیره سازی تنها چند نمونه هستند.
  • محصولات بی سیم: امروزه مصرف کنندگان همیشه به دنبال محصولات بی سیم هستند. همانطور که زندگی شخصی و زندگی کاری مترادف تر شده اند، بی نظمی در ذهن همه است. هیچ کس دیگر نمی خواهد به یک پریز بسته شود. از آیتم های شارژ بی سیم و بلندگوهای بی سیم گرفته تا کیبوردهای بلوتوث و موس های کامپیوتری، گزینه های زیادی در دسترس هستند.
  • استفاده از محصولات تبلیغاتی
    هر دو شرکت B2B و B2C به طور یکسان می توانند از استفاده از محصولات تبلیغاتی سود ببرند. آنها روشی ارزان برای انتشار اخبار در مورد کسب و کار شما و خدمات آن هستند. با گزینه های بسیار زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، مطمئناً محصولی ایجاد می کنید که با کسب و کار شما و اهداف آن مطابقت داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *