هدیه تبلیغاتی

هویت هدایای تبلیغاتی چیست؟

هویت هدایای تبلیغاتی چیست؟

هویت هدایای تبلیغاتی

هر کالا یا محصولی که برای تبلیغ کسب و کار خود به مشتریان می دهید، یک محصول تبلیغاتی است. معمولاً این محصولات حاوی برچسب، آرم، نام یا شماره تلفن و آدرس وب سایت شرکتی است که آنها را به مشتریان خود می دهد. آنها معمولاً برای تبلیغ فعالیت خاصی از کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال یک رویداد، یک محصول جدید، خدمات جدید، یک تخفیف قابل توجه و غیره.

 

طبق تعریف فرهنگ لغت؛ «محصولات تبلیغاتی، اقلام تبلیغاتی، کالاهای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی، یا هدایای تبلیغاتی مانند خودکار، لیوان، کیف، تی شرت، زیر لیوانی، تقویم، کلاه، ساعت، دفتر خاطرات و غیره که به مشتری فعلی یا بالقوه اهدا می شود. این اقلام معمولا حاوی لوگوی سازمان، نام و آدرس شرکت و همچنین اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات هستند و به عنوان یادآوری عمل می کنند. به آن تازگی هدایای تبلیغاتی نیز می گویند.

 

انواع شرکت ها، سازمان ها و بنیادها از محصولات تبلیغاتی برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود استفاده می کنند. بیشتر اوقات، اینها محصولاتی هستند که افراد می توانند در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنند. محصولاتی که دارای نام تجاری و آدرس وب سایت یا شماره تلفن شرکت هستند.

صنعت محصولات تبلیغاتی بیش از 20 میلیارد دلار ارزش دارد و تنها رشد خواهد کرد. اما، اساس واقعی این صنعت چند وجهی چیست؟ هویت هدایای تبلیغاتی در چیست؟

 

هویت هدایای تبلغاتی

هویت هدایای تبلیغاتی 

ارتباطات بازاریابی و  خود بازاریابی، معمولاً حاوی آرم و برند شرکت هستند. ممکن است منصفانه باشد تا تخمین بزنیم که تقریباً نیمی از چنین اقلام تبلیغاتی خریداری شده مربوط به لباس یا کالاهای پوشیدنی، ابزارهای نوشتاری مانند خودکار و تقویم در مواردی است که مشتریان از آنها استفاده می کنند.

با این حال، اینکه چه اقلامی می توانند مورد استفاده قرار گیرند، واقعاً توسط تخیل محدود می شود و قابل گفتن نیست. به عنوان مثال، سایر اقلام تبلیغاتی که معمولاً در دسترس هستند عبارتند از: لیوان، اسباب بازی های استرس، شیرینی، ظروف نقره، ظروف کریستال/شیشه ای، اقلام چرمی، تشک ماوس، چتر، نشان ها، دفترهای خاطرات، محصولات مرتبط با رایانه و موارد دیگر.

 

چرا از اقلام تبلیغاتی استفاده کنیم؟

ویژگی های اصلی اقلام تبلیغاتی را می توان به شرح زیر خلاصه کرد:

1. هزینه نسبی کم. سایر روش های تبلیغاتی می توانند بسیار گران تر باشند. کالاهای تبلیغاتی نیز دارای ارزش  هستند. آنها قابل پوشیدن هستند، استفاده می شوند یا گاهی اوقات به صورت روزانه در دید مشتری قرار می گیرند؛ به عنوان مثال: اقلام روی میز.  به همین ترتیب می توانند تاثیر قابل توجهی داشته و یک کمپین تبلیغاتی مناسبی را به وجود آورند.

2. ارزش درک شده بالا. این اقلام “هدیه” هستند.  آنها به عنوان رایگان در نظر گرفته می شوند. منصفانه است که فرض کنیم اکثر مردم دوست دارند چیزی رایگان دریافت کنند و همچنین دوست دارند هدیه دریافت کنند. واکنش های احساسی و رفتاری به دریافت چنین هدایایی بسیار بیشتر از هزینه کم خود اقلام است.

3. انعطاف پذیری. تنوع محصول و دکوراسیون محصول واقعاً فقط با بودجه محدود می شود. هدیه مناسب را می توان برای جذب بازار هدف شما تولید کرد و نام برند یا لوگوی شما را بر روی هدیه ها هک نمود. آنها را می توان برای تبلیغ یک شرکت، تصویر شرکت، برند یا رویداد در نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و به عنوان بخشی از کمپین‌های بازاریابی اهدا شوند.

 

هدیه های تبلیغاتی

چرا محصولات تبلیغاتی مهم هستند؟

آنها مهم هستند زیرا مزایایی را ارائه می دهند که هیچ استراتژی بازاریابی دیگری نمی تواند در چنین بازه زمانی کوتاه و با چنین بودجه کم به دست آورد.

وقتی نوبت به فروش می رسد، ساده است.  به تیم های فروش خود اقلام تبلیغاتی بدهید. آنها می توانند پس از امضای قرارداد، محصولات را به مشتریان خود بدهند یا با ارسال کیسه های هدیه تبلیغاتی قبل از جلسه بزرگ، با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنند. به این ترتیب به مشتریان خود نشان می دهید که از این حقیقت که آنها شما را انتخاب کرده اند قدردانی می کنید و با این عمل نیز کار افراد تیم فروش خود را آسان می کنید.

از سوی دیگر، یک مزیت دیگر نیز وجود دارد. می توانید اقلام تبلیغاتی را به کارمندان خود بدهید. لیوان ها، تی شرت ها و خودکارهای تبلیغاتی مارک دار باید همه جا باشند، در حالی که محصولات تبلیغاتی باکیفیت شما باید به عنوان هدیه به کارمندان برای مناسبت های خاص داده شود. اینگونه است که کارمندان شما حتی در اوقات فراغت خود به حامیان برند تبدیل خواهند شد.

 

با مشتری خود ارتباط برقرار کنید

محصولات تبلیغاتی در این زمینه بسیار مهم هستند. با هدایای شرکت های تجاری، بازاریابی موثر و کم هزینه ای دریافت می کنید که به ازای هر بار نمایش می توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید. درست است که این روش بسیار ارزان تر از هر روش دیگری است. اگر محصولات خوبی را انتخاب کنید که به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرند، روزانه در معرض دید ارزان قرار می گیرید. افرادی که محصولی را از شما دریافت می کنند، تقریباً دو سال برند شما را به یاد خواهند آورد، بنابراین مزایای برندسازی نیز وجود دارد و در آخر، وفاداری مشتری را به دست می آورید.

 

هدیه تبلیغاتی زیبا

محصولات تبلیغاتی چه تفاوتی با تبلیغات دارند؟

محصولات تبلیغاتی و تبلیغات قطعاً یکسان نیستند. چرا؟ خوب، اولاً، تبلیغات بسیار گرانتر  هستند و زمانی از آن استفاده می کنید که می خواهید به آگاهی محصول/خدمات درازمدت برسید. تبلیغات شامل تبلیغات در روزنامه ها، مجلات، پست و رسانه های اجتماعی است. در مقابل، محصولات تبلیغاتی معمولاً برای یک پاسخ سریع عمل می کنند.

با این حال، باید بگوییم،هر دو تبلیغات موثر هستند. اما چرا؟ زیرا محصولات تبلیغاتی خوب، که در یک کمپین خوب ارائه می‌شوند، می‌توانند تأثیر طولانی‌مدتی داشته باشند.

 

بهترین هدیه‌های تبلیغاتی کدامند؟

با جدیدترین نوآوری ها و پیشرفت های تکنولوژیکی انجام شده، طیف گسترده ای از هدایای تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد. برخی از نکات کلیدی در انتخاب هدایای تبلیغاتی مربوط بودن، کاربرد، و بررسی از نظر محصولات یا خدماتی است که ارائه می‌دهید. علیرغم حقایق بیان شده، در اینجا بهترین و توصیه شده ترین هدایای تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد. این همچنین شامل دلایلی است که چرا باید آنها را انتخاب کنید. هدایای تبلیغاتی که مطابق با فاکتورهای کلیدی ذکر شده در زیر انتخاب می شوند و می توانند برای هر نوع صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

 

انواع هدیه ها

خودکار تبلیغاتی

خودکارهای مارک دار که برند شما را با لوگوی شما نمایش می دهند. اما خودکار تبلیغاتی بسیار رایج است و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاملاً مؤثر بوده است.

گزینه های گسترده ای برای انتخاب از خودکار های کلیکی معمولی گرفته تا مجموعه های لوکس وجود دارد. خودکارها برای همه افراد چه در شرکت ها و چه در جاهای دیگر ضروری است.

خودکارها همیشه در لیست همه اقلام تبلیغاتی موفق بوده اند. بنابراین، برای طیف گسترده ای که در دسترس است، انتخاب کنید. برای هدایای ساده، خودکارهای مکانیکی را انتخاب کنید که دوباره در گزینه‌های مختلف عرضه می‌شوند.

 

خودکار تبلیغاتی
پاور بانک‌های تبلیغاتی

اگرچه ممکن است هیچ ارتباطی با محصول و خدمات نداشته باشد، پاوربانک یک محصول ضروری است. با استفاده بیش از حد از ابزارهای ما، نیاز آشکاری وجود دارد که ابزار شما در حال حرکت برای شما کار کند.

پاور بانک ها دارای فضای کافی هستند که می توانیم برای برندسازی از آن استفاده کنیم. شما می توانید بسته به نوع مورد نظر مشتریان خود از قدرت های کم به بالا انتخاب کنید. مطمئن باشید که آنها این پاوربانک را محکم نگه می دارند و احتمال اینکه در قفسه یا کشوی کسی قرار بگیرد بسیار کم است.

آنها در اشکال و اندازه های مختلف نیز وجود دارند. یکی را انتخاب کنید که مناسب شرکت شما با ارتباط با محصول و خدمات شما باشد. پاور بانک ها همیشه در صدر جدول هدایای تبلیغاتی بوده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *