هدیه تبلیغاتی

هدیه های تبلیغاتی ارزان کدام موارد هستند؟

هدیه های تبلیغاتی ارزان کدام موارد هستند؟

هدیه های تبلیغاتی

کسب‌وکارهای کوچک معمولاً بودجه بازاریابی محدودی برای کار دارند، که می‌تواند تبلیغ کسب‌وکارشان را به یک چالش تبدیل کند. خبر خوب این است که راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون خرج کردن پول زیاد خود را برای مشتریان خود بازاریابی کنید.

اکنون به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، احتمالاً زمان لازم برای تحقیق و شناسایی این ایده‌های بازاریابی رایگان را ندارید، بنابراین ما این موضوع را برای شما انجام داده‌ایم.

در این مقاله، تعداد زیادی روش رایگان و کم‌هزینه برای بازاریابی کسب‌وکار خود را پیدا خواهید کرد پس بیایید این استراتژی های بازاریابی را شروع کنیم که ضربه ای به کیف پول شما وارد نمی کنند. این استراتژی ها 100٪ رایگان هستند و به منابع یا زمان زیادی نیاز ندارند (زیرا می دانیم که زمان پول است). و همه این موارد به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. ایده های بازاریابی رایگان و سریع
  2. ایده های بازاریابی رایگان که نیاز به تلاش بیشتری دارند
  3. ایده های بازاریابی سریع که نیاز به بودجه بیشتری دارند

جای تعجب نیست که هدایای تبلیغاتی برای مشتریان بسیار محبوب هستند. هدایای شرکتی این قدرت را دارند که مشتریان و مشتریان احتمالی را با نشان دادن اینکه به آنها فکر می کنید، راضی نگه دارند. آنها همچنین کسب و کار شما را به یاد ماندنی تر می کنند. آنها کمک می کنند تا آنچه را که برند شما نشان می دهد. اما هدایای تبلیغاتی که واقعاً تأثیر می گذارند، آنهایی هستند که اقلام تبلیغاتی استاندارد مارک هستند.

 

هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد ایجاد کنید 

بله، منحصر به فرد. از این گذشته، برای به خاطر سپردن یک هدیه تبلیغاتی، این هدیه باید متفاوت باشد.در حال حاضر از یک لیوان ماگ برای دادن هدیه تبلیغاتی استفاده نمایید چون آنها. به خوبی دست می آید، می توانید آنها را در مایکروویو قرار دهید و اندازه آن عالی است.

شما می توانید با کمی خلاقیت بسته های ارزان هدایای تبلیغاتی را درست کنید. با این کار فقط کافی است از چند آیتم ارزان مانند خودکار تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، تقویم و سررسیدهای تبلیغاتی، فلش مموری های تبلیغاتی و جاکارتی های تبلیغاتی استفاده نمایید و آنها را بر اساس سلیقه خودتان، درست کنید.

 

هدیه تبلیغاتی ارزان

از بسته‌های زیبا و متفاوت استفاده کنید

مردم برای باز کردن بسته ها هیجان زده می شوند. وقتی آنها بسته یا جعبه ای را می بینند، انتظار در آنها به وجود می آید و دوست دارند که زودتر آنها را باز کنند. مخصوصاً اگر یک هدیه تبلیغاتی غافلگیر کننده در آن تعبیه شده باشد. زیرا آنها نمی دانند چه چیزی در آنها وجود دارد.

دریافت یک بسته، در مقابل یک ایمیل یا یک نامه، بسیار هیجان انگیزتر است. جایی برای یادداشت یا کارت تشکر دست نویس وجود دارد و می تواند یک ایده خوبی باشد که مشتریانتان آنها را دریافت کنند. لازم نیست که هزینه زیادی را محتمل شوید. فقط کافی است که از هدیه های ارزان استفاده نمایید.

برای این که ایده خوبی به ذهن تان برسد، یک نمونه مثال می‌زنیم. به عنوان مثال فرض کنید که اکثر مخاطب های هدف شما، افراد کارمند هستند. آنها در طول روز بیشتر از چه وسیله هایی استفاده می کنند و بیشتر از همه نیاز دارند؟ شاید می توان گفت که از اساسی ترین ابزارهای کار آنهاست و اگر نباشد کارشان مختل می شود.

درست است! خودکار تبلیغاتی، سررسیدهای تبلیغاتی و حتی ماگ تبلیغاتی می تواند گزینه هی مناسبی برای هدیه های ارزان باشد. حتی شما می توانید با درست کردن یک جعبه زیبا و ارزان، در آن این آیتم ها را قرار دهید. نه تنها جلوه ی هدیه تبلیغاتی شما ارزان نیست؛ بلکه نشان می دهد که چقدر برای مشتری خود وقت و فکر گذاشته‌اید. اینها را مشتریانتان به خوبی متوجه می شوند.

 

هدیه تبلیغاتی مناسب کسب‌وکارتان

آیا هدیه تبلیغاتی شما به کسب و کار شما مرتبط است؟ آیا می توانید داستانی را در مورد کالایی ببافید که معنایی را در مورد تجارت شما منتقل کند؟ شما باید بر اساس مشتری های خودتان و همچنین سلیقه‌شان، از هدایای تبلیغاتی مناسب و ارزان استفاده نمایید. اگر کسب و کار شما هم تازه شروع شده و می خواهید یک تبلیغات خوبی را به راه اندازید، استفاده از هدیه های ارزان تبلیغاتی می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

به یاد ماندنی ترین هدایای تبلیغاتی، باعث نمی شود تا کسب و کار شما را تقویت کنند. خود کالا یا چیزی در مورد آن محصول یا خدمات شما یا مزایایی را که ارائه می دهید به ذهن متبادر می کند. در بخش قبلی مثال آن را زدیم. شما می توانید بر اساس کسب و کار خودتان، هدیه های ارزان به همراه بسته هایی زیبا هدیه دهید.

هدیه های تبلیغاتی

چرا هدیه‌های ارزان قیمت

ببینید هیچ کس در یک تجارت کوچک نمی خواهد پول زیادی را برای هدایای تبلیغاتی خرج کند. ما می خواهیم کالایی ارزان قیمت را انتخاب کنیم. به همین دلیل بهتر انواع آن را در این مقاله نام بردیم. البته اگر شما هدیه های بهتری می دانید، می توانید با ما به اشتراک بگذارید.

اما هزینه و تاثیر دو چیز متفاوت هستند. هزینه باید از نظر پول دادن ارزان باشد؛ اما یک هدیه بازاریابی عالی نباید ارزان به نظر برسد یا ارزان یا عمومی به نظر برسد. باید باکلاس به نظر برسد. و خلاق.

علاوه بر این، بسیاری از شرکت ها محدودیت هایی دارند که کارکنان خود را از پذیرش هدایای گران قیمت منع می کنند. اغلب محدودیت ارزش ۲۵ دلار یا کمتر است. بنابراین این دلیل دیگری برای پایین نگه داشتن هزینه اقلام تبلیغاتی است، یا ممکن است گیرنده نتواند آنها را بپذیرد.

 

از ایده‌های جدید پیروی کنید

می توانید به جای دادن هدیه‌هایی مانند خودکار و ماگ تبلیغاتی، گل و حتی پکیجی از غذای سالم به مشتری های خود هدیه دهید. این موارد را نیز می توان به عنوان هدیه تبلیغاتی داد. فقط سعی کنید نشانی، لوگو و آدرس خود را در کارتی زیبا به این هدیه ها آویزان کنید. نمی توان گفت که آن‌ها هدایای خوبی برای مشتری نمی‌سازند. یک گیاه گلدانی زیبا یا یک جعبه کوکی می تواند یک هدیه خوش آمد گویی باشد.

اما آنها چیزی شبیه به یک هدیه بازاریابی به یاد ماندنی نیستند که کسی بتواند آن را در نزدیکی خود نگه دارد. ماهیت ماندگار این آیتم می تواند یادآور سال ها باشد.  مدت ها پس از آن که آن جعبه آب نبات خورده شده و فراموش شده است.

هدیه تبلیغاتی

نتیجه گیری

در نهایت، لازم نیست مقدار زیادی پول خرج کنید و احتمالاً نمی خواهید، همانطور که در بالا اشاره شد. اما اگر چیزی است که برای ایجاد آن تلاش کرده اید، هدیه تبلیغاتی شما به احتمال زیاد برجسته می شود. همیشه تلاش خود را در ارائه یک هدیه ارزان تبلیغاتی تمام تلاش خود را بکنید.

نکته اینجاست اگر امسال سالی است که با دادن یک هدیه بازاریابی به یاد ماندنی باید سر و صدا کنید، این دستورالعمل های گفته شده را دنبال کنید. با صرف زمان برای توسعه چیزی منحصر به فرد و به یاد ماندنی، به خوبی به کسب و کار خود خدمت می کنید و به مشتریان وفادار خود احترام می گذارید. شما همچنین مشتریان بالقوه فروش را تحت تاثیر قرار می دهید.

فقط به یاد داشته باشید که ماهیت تمامی هدیه های تبلیغاتی برای این است که بتوانید نام برند یا لوگوی خود را در ذهن مشتری های جدید ماندگار کنید و سعی کنید فروش خود را چندین برابر کنید. همچنین باید بتوانید که روش های ارزان برای تبلیغات را انتخاب کنید که هدیه های تبلیغاتی ارزان از گزینه های روی میز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *