هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی چه تاثیری روی برند ما می‌گذارد؟

هدیه تبلیغاتی چه تاثیری روی برند ما می‌گذارد؟

تاثیر هدیه تبلیغاتی بر روی برند

برای پاسخ به این سوال اول باید با مفهموم برند آشنا بشویم و اینکه چرا کسب‌وکارها برای تبلیغات خود، از هدایای تبلیغات استفاده می کنند. ما می‌دانیم هر محصولی هرچقدر که باکیفیت و عالی باشند، تا اعتماد جلب نکنید، نمی‌توانید به فروش برسانید.

پس برندسازی برای این است که مردم به شما اعتماد کنند تا محصولات یا خدمات شما را خریداری کنند. بعضی از شرکت‌های بزرگ به قدری بر روی برندسازی خودشان کار کردند که حتی اگر اشتباهی کنند، مشتری‌هایشان از آنها چشم‌پوشی می‌کنند.

برای برندها مهم‌ترین اصل این است که دیده بشوند و فروش خوبی را تجربه کنند. در دنیای تمام کسب‌وکارها چه در تبلیغات آنلاین چه آفلاین مهم است که محصول‌هایشان دیده شود. وجود لوگو یا هر المانی که مختص شما باشد، برای کسب و کار شما ضروری است.

 

نتیجه هدایای تبلیغاتی بر برندها

درست است که باید خدمات یا محصولاتی را که به فروش می‌رسانید، باکیفیت باشد. اما این فقط کافی نیست. اگر برای شغل خود تبلیغی نکنید، هیچ فردی شما را نمی‌تواند بشناسد. چون شما را نمی‌بیند. تبلیغات نیز باید بر اساس اصول و پایه باشد.

یعنی مقرون به صرفه و جذاب و دیدنی باشد. طوری که مشتری دلش بخواهد که درباره شما بیشتر بداند. اما چگونه می‌توانیم تبلیغات موثری داشته باشیم؟ اول از همه باید اطلاع رسانی جامعه‌ای داشته باشیم. یعنی سعی کنیم از شبکه اجتماعی یا بیلبوردهای خیابانی و… استفاده کنیم.

اما در بین همه این‌ها، روش هدیه تبلیغاتی بهترین و ساده‌ترین روش است. شما بعد از این‌که خود را به مشتری‌ها معرفی کردید و سپس از شما خرید کردند، برای این‌که مشتری‌های خود را دائمی کنید؛ می‌توانید از هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

تاثیری که هدیه تبلیغاتی بر روی برند شما می‌گذارد، فوق‎‌العادست. چون که شما همیشه و هرجا پیش مشتری خود هستید. نام برند شما که بر روی هدیه‌ها هک شده، می‌تواند به چشم افراد دیگر بیاید.

 

هدیه تبلیغاتی

مزایای هدیه تبلیغاتی بر برندمان

وقتی شما هدیه‌ای را به مشتری‌تان می‌دهید، انتظار می‌رود که مشتری از آن استفاده کند. البته شرط این توقع آن است که شما هدیه مفید و شیکی را به آن‌ها داده باشید. یعنی اگر قرار است ماگ تبلیغاتی دهید، بهتر است که نام برند خود را به زیبایی بر روی آن چاپ کرده باشید؛ یا کیفیت ماگ خوب باشد و سریع ترک نخورد.

هدایای تبلیغاتی در برندینگ نقش پر رنگی دارد. اگر قرار است از خودکار تبلیغاتی نفیس استفاده کنید، خودکارهای شیک با طرح زیبا هدیه دهید. همچنین بهتر است که از جعبه خودکار تبلیغاتی نیز استفاده کنید تا به مشتری این پیام را برسانید که به آنها احترام می‌گذارید.

اگر هم قرار است که از دفترچه یادداشت استفاده کنید، دفترچه‌هایی با جنس کاغذ خوب به همراه جلدی زیبا هدیه دهید. در هر صورت هر هدیه‌ای که تصمیم گرفتید به مشتری بدهید، سعی کنید زیبا، شیک، ساده و کاربردی باشد.

هدایای تبلیغاتی ارتباط شما با دیگران و مشتری را افزایش می‌دهد. همچنین با دیدن هدیه شما، یادآور یک خاطره از سمت شما است. بسیاری از این شرکت کنندگان، هدایای تبلیغاتی را نگه داشته و 20% افراد بعد از دریافت هدیه از آن شرکت، محصول خریداری کرده‌اند.

 

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای برند

تمام هدیه‌های تبلیغاتی را بایستی نام برند را بر روی آنها هک، چاپ یا لیزر کرد. اما بهتر است که خلاقانه این‌کار را انجام دهید. یکی دیگر از پیشنهادهای کلاسیک گیفت به شما این است که، سعی کنید از محصولاتی برای هدیه دادن استفاده کنید که به محیط زیست آسیب وارد نکند.

چون امروزه افراد زیادی طرفدار محیط زیست هستند و این کار شما می‌تواند افراد زیادی را به خود جذب کند. شما حداقل باید سالی یکبار به مشتری‌های خود هدیه ویژه‌ای دهید. همیشه از هدیه‌های کاربردی استفاده کنید تا فرد بتواند در طول روز بیشتر از آن استفاده کند.

مثلاً ماگ‎‌های تبلیغاتی برای کسانی که عاشق قهوه و چای در روز هستند، بسیار مناسب است. شما بعد از مدتی با یک نظرسنجی کوچک از مشتری‌ها دستتان می‌آید که آنها چه شخصیتی دارند و از چه چیزهایی لذت می‌برند؛ یا مثلاً کیف‌های چرم برای افراد کارمند مناسب‌تر است. چون آنها به این ابزار بسیار نیاز دارند.

اگر تعداد مشتری‌های شما کم است می‌توانید ویژه هدیه دهید. اما اگر مشتری‌های زیادی دارید، بهترین گزینه خودکار تبلیغاتی است. چون هرکسی با هر سنی، از خودکار برای کارهای خود استفاده می‌کند. پیشنهادی که در اینجا به شما می‌کنیم این است که از خودکارهای روان، زیبا و راحت هدیه دهید.

 

هدیه تبلیغاتی

 

آیا شما نیز برای برندسازی کسب و کارتان به فکر هدیه های تبلیغاتی هستید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *