هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

هدایا تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی برای بیزینس

اقلام تبلیغاتی اقلام مفیدی هستند که نام، لوگو یا پیام یک شرکت را برای افزایش آگاهی از برند در بین مصرف کنندگان طراحی استفاده می کنند و بر روی آنها نقش بسته است. اقلام تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی عالی هستند؛ زیرا به برند شما اجازه می‌دهند با درگیر کردن حواس مشتریان با آنها ارتباط برقرار کند. این نوعی تبلیغات است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا با یک برند در سطح فیزیکی تعامل داشته باشند و محصولات تبلیغاتی اغلب یک تجربه به یاد ماندنی از برند را ایجاد می کنند.

برخلاف پیام‌های تبلیغاتی، اقلام تبلیغاتی آنقدرها هم مزاحم و حواس‌پرتی نمی‌آورند. ارائه یک کالای تبلیغاتی مانند گفتن “ما اهمیت می دهیم”. با “ممنون از اینکه مشتری ارزشمندی هستید” می تواند به آنها حس خوبی هم بدهد.

هنگامی که مشتریان بالقوه یا مشتریان معمولی این محصولات را دریافت می کنند، به احتمال زیاد تمایل دارند که با جستجو یا خرید محصولات یا خدمات بیشتر، متقابلاً از شما تشکر کنند. طبق تحقیقات، افرادی که اقلام تبلیغاتی دریافت کرده‌اند، احتمالاً نام تبلیغ‌کننده را روی محصولات به خاطر می‌آورند. با دریافت اقلام تبلیغاتی، دیگران تمایل بیشتری به تحقیق در مورد شرکت یا محصول خواهند داشت.

اقلام تبلیغاتی ممکن است شامل پوشیدنی‌ها، ظروف نوشیدنی، کیف، محصولات رایانه‌ای، لوازم جانبی دفتر میز، تقویم، دستگاه‌های فنی و موارد دیگر باشد. آنها در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند. در بسیاری از موارد، حتی می توان موارد سفارشی را که معمولاً در کاتالوگ محصولات تبلیغاتی یافت نمی شوند، به دست آورد. یعنی تقاضا کنید که آنها را منحصراً برای شما درست کنند. همه چیز به توانایی شما در به تصویر کشیدن تخیل اهدافتان و کمک به ایجاد ارتباطات پایدار بستگی دارد. در زیر برخی از انتخاب های ما برای بررسی شما آورده شده است.

 

فلش‌های مموری؛ کوچک و ارزان

این فلش های مموری تبلیغاتی عالی است، تقریباً همه می توانند این روزها از مموری استیک استفاده کنند. درایو قلم Enfain در ده واحد در هر بسته ارائه می شود و از 128 مگابایت تا 32 گیگابایت در دسترس است.مموری های تبلیغاتی همچنین در مجموعه ای از رنگ ها هستند که شامل مشکی، آبی، سبز، نارنجی، صورتی و غیره می شود. درایوهای قلم دارای یک کلاه فلزی قابل چرخش هستند که برای برچسب های آرم عالی است. وزن هر قلم درایو فقط 0.48 اونس است و جنس بدنه آن از آلومینیوم و پلاستیک است.

 

فلش مموری

کیسه های مواد غذایی 100% پنبه‌ای 

اگر  مشتری هایتان در یک خواربار فروشی زیاد رفت و آمد دارند چه بهتر که کیسه های مواد غذایی با مارک تجاری قابل استفاده مجدد به آنها هدیه دهید؛ زیرا یک کالای تبلیغاتی عالی است. برای مشتری های مخاطب شما، می تواند راهکار خوبی باشد. همینطور سازگار با محیط زیست است و توجه زیادی به آن خواهد شد.

کیسه مواد غذایی قابل استفاده مجدد از 100٪ پنبه بازیافتی ساخته شده است و در ابعاد 15 در 16 اینچ با یک دسته بلند 27 اینچی عرضه می شود. می توانید نام شرکت، لوگو یا سایر محتوای تبلیغاتی خود را در دو طرف کیف چاپ کنید. و این شرکت کیف را در 34 رنگ و به صورت عمده از پنج تا 200 عدد تهیه می کند.

 

کیسه قابل بازیافت

 

خودکارهای تبلیغاتی؛ مناسب تمام مشتری‌ها

این پیشنهاد توسط کلاسیک گیفت را در نظر داشته باشید. خودکارهای تبلیغاتی با طراحی های زیبا ارائه می شود. همچنین شما می توانید با کمی هدیه هوشمندانه‌ای دهید مانن نوک قلم برای استفاده در تبلت، تلفن همراه یا صفحه نمایش کامپیوتر که ایده آل هستند. قلم های فلزی با جوهر مشکی و دارای نقطه متوسط هستند. هر جعبه دارای هفت خودکار با طیف رنگی است. بشکه لاستیکی یک دستگیره لمسی نرم برای راحتی بیشتر ارائه می دهد و یک هدیه ایده آل در همایش ها، نمایشگاه های تجاری، رویدادهای شرکتی و موارد دیگر است. با ابعاد 6.93 x 3.7 x 2.44 اینچ می‌توانید لوگو یا شعار شرکت خود را چاپ کنید تا تبلیغات خود را گسترش دهید.

 

آویزهای گوشی؛ ارزان و سبک

زنجیر کلید یک کالای تبلیغاتی مقرون به صرفه و محبوب در بین مشاغل است. این دسته کلیدها می تواند گزینه خوبی برای تمامی افراد باشد تا آنها را به گوشی یا سایر وسایل خودشان وصل نمایند. یک چراغ قوه که به ما کمک می کند تا در تاریکی از سوراخ کلید مانور دهیم. در هر بسته یک دوجین در طیف رنگی دریافت می کنید. مزیت دیگر این است که فضای کافی برای حک کردن لوگو یا برند شما روی چراغ قوه وجود دارد. وزن هر واحد فقط 3.2 اونس و 7.5 x 4.7 x 0.7 اینچ است.

 

آویزهای گوشی تبلیغاتی

 

استفاده از کارت‌های انگیزشی

این کارت های انگیزشی در دسته های 50 تایی با 25 طرح متمایز در اندازه های کارت ویزیت (2 در 3.5 اینچ) عرضه می شوند. این کارت‌های مهربانی به ارسال پیام‌های مثبت و شادی به افرادی که برای کسب‌وکار شما مهم هستند، شامل کارمندان، مشتریان و سایر افرادی که دوست دارید مثبت‌اندیشی را نیز گسترش دهید، کمک می‌کند.

کارت ها دارای پشتی خالی هستند تا در صورت تمایل بتوانید آرم و اطلاعات شرکت خود را اضافه کنید. این کارت‌ها در رنگ‌های مختلف شامل صورتی، نارنجی، زرد، سبز، آبی، سفید و آبی می‌شوند.

 

کارت های انگیزشی

در موارد تبلیغاتی به دنبال چه چیزی باشید

  • کیفیت: مطمئن شوید اقلام تبلیغاتی که تصمیم دارید به مشتریان بدهید با مواد بادوام و مواد با کیفیت ساخته شده باشند. به یاد داشته باشید که هدف از تمرین افزایش وابستگی به برند شما است، بنابراین محصولات بی‌درخشش یا اقلام معیوب می‌توانند به‌جای بهبود، به اعتبار کسب‌وکار شما آسیب بزنند.
  • سودمندی: به همان اندازه مهم این است که موارد تبلیغاتی شما برای گیرندگان شما مفید باشد. تنها بخش کوچکی از مردم از یک وزنه کاغذی بی فایده استقبال می کنند. اطمینان حاصل کنید که اقلامی که ارائه می دهید برای مشتریان شما مفید هستند. به همین دلیل است که هنگام فکر کردن به ارائه اقلام تبلیغاتی، مهم است که گیرندگان خود را در نظر داشته باشید. اگر اقلام تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کنید و آنها را نوآورانه بسازید، تأثیر قابل توجهی بر مخاطبان هدف ایجاد می کند و به ارتقاء وجهه برند کمک می کند. به همین دلیل است که بسیاری از اقلام تبلیغاتی شامل لوازم التحریر، جاکلیدی، لوازم الکترونیکی، ابزار و غیره است.
  • منحصربه‌فرد بودن: به یاد داشته باشید که تمرین ارائه اقلام تبلیغاتی، ایستادگی در رقابت است. بنابراین، مهم است که در برابر اصرار ارائه کالایی که اصلاً برجسته نیست مقاومت کنید. نه تنها باید متفکر بودن را نشان دهد، بلکه از نظر بصری نیز جذاب و تازگی داشته باشد. هدف در اینجا ایجاد یک اثر ماندگار است.
  • ارزش: به یاد داشته باشید که اقلام تبلیغاتی شما باید کسری از بودجه بازاریابی شما را تشکیل دهند. برای ایجاد برند و کسب و کار خود باید به سایر وظایف بازاریابی تکیه کنید. برای تأثیر بهتر، به دنبال اقلام تبلیغاتی سفارشی ارزان قیمت و هدایا باشید تا بتوانید دلارهای خود را عاقلانه خرج کنید و برند لوگوی خود را با قیمتی کمتر دریافت کنید. هنگام خرید محصولات تبلیغاتی، خودکار، لیوان و پیراهن خریداری کنید و لمس شخصی خود را به آنها اضافه کنید.

استفاده از اقلام تبلیغاتی

از اقلام تبلیغاتی می توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد. برنامه‌های محبوب شامل هدایای تجاری، روابط کارکنان، برنامه‌های جهت‌یابی، ارتباطات شرکتی، نمایشگاه‌های تجاری، برنامه‌های فروشنده/توزیع، فروشگاه‌های شرکت، ایجاد مشتریان جدید یا حساب‌های جدید، و ارتقای آگاهی از برند و وفاداری به برند می‌شود. کاربردهای دیگر ممکن است شامل برنامه های تشویقی کارکنان، معرفی محصول یا خدمات جدید و تحقیقات بازاریابی برای شرکت کنندگان در نظرسنجی و گروه متمرکز باشد.

اگر بودجه مناسبی دارید، می توانید از آن برای تأثیرگذاری بر مشتریان جدید و فعلی استفاده کنید. یک قانون سرانگشتی این است که اقلام تبلیغاتی را بر اساس «خوب»، «بهتر» و «بهترین» دسته بندی کنید. این به شما کمک می کند سازماندهی کنید و هدایای خود را در طول سال پیگیری کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به معنای واقعی کلمه برخی از آیتم های تبلیغاتی را به هر کسی بدهید، در حالی که می توانید دو مورد دیگر را برای اهداف بالا و بهترین عملکرد ارائه دهید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *