هدیه تبلیغاتی

هدیه‌های تبلیغاتی پرفروش کدامند؟

بهترین ایده های هدایای تبلیغاتی که مردم دوست خواهند داشت

هدیه‌های تبلیغاتی پرفروش

هر وسیله‌ای را که شما به عنوان هدیه و همچنین تبلیغ استفاده کنید، هدیه تبلیغاتی محسوب می‌شود. حال هدیه‌های تبلیغاتی پرفروش کدام محصولات هستند؟ معمولاً این محصولات می‌توانند حاوی اطلاعات کلی شرکت شما از جمله نام برند، لوگو، شماره تماس یا آدرس شرکت باشد. این محصولات ساخته شدند تا با هزینه کم با سود زیاد، به بیزینس شما کمک کنند.

مثلاً به مناسب‌های مختلف، رویدادهای متفاوت و به خاطر لانچ کردن یک محصول جدید، کنار آن هدیه تبلیغاتی به مشتری‌هایتان یا حتی کارمندان‌تان بدهید. هدیه‌های تبلیغاتی پرفروش را همیشه انتخاب کنید. چون تجربه نشان داده که این محصولات را بیشتر مشتری‌ها استفاده کردند و از آنها نتیجه گرفتند.

در واقع هدیه‌های تبلیغاتی پرفروش شامل خودکار، ماگ، سررسید، یادداشت، فلش مموری و… باشد. همه شرکت‌ها، سازمان‌ها یا ارگان‌ها برای پرفروش کردن محصولاتشان، از هدیه‌های تبلیغاتی پرفروش استفاده می‌کنند. بیشتر اوقات این محصولات، محصولاتی هستند که جنبه کاربردی داشته و به صورت روزمره استفاده می‌شوند.

 

همه این‌ها از کجا شروع شد؟

شاید فکر کنید که این اولین بار است که مردم یا بیزینس‌ها از هدیه‌های تبلیغاتی پرفروش استفاده می‌کنند. اما این ایده از همان روزی که اولین کسب‌وکار زاده شده است. شاید اولین بازرگانی که شروع بکار کرده باشد یا فروشنده که می‌خواسته فروش خودش را چند برابر کند، نمونه‌ای از کالای خود را در اختیار مشتریان خودش گذاشته است یا بهترین میوه خود را تبدیل به یک غذا کرده و آن را به آنها هدیه داده است.

در سال 1798 اولین هدیه‌ای که برای بزرگداشت جرج واشنگتن قبل از انتخابات به وی داده شد یک دگمه یادبود بود. بعد از آن هدایای تبلیغاتی دیگری محبوبیت پیدا کرد از جمله خط کش‌ها، پیش بند تبلیغاتی، وسایل چوبی، انواع تقویم‌ها، کتاب‌های جیبی، جای کارتی، و حتی کلاه اسب سواری.

 

هدیه تبلیغاتی

تجربه شرکت‌های گذشته را استفاده کنید

عوامل بسیاری برای اینکه فروش خود را چندین برابر کنید، وجود دارد. باید مشتری‌های خود را بررسی کنید. رده سنی، جایگاه اجتماعی، موقعیت شغلی یا سازمانی، جنسیت و شرایط فرهنگی مخاطب شما در انتخابتان برای بهترین و موثرترین هدیه تبلیغاتی بسیار تاثیرگزار است. به طور کلی مشتری‌ها از هدیه‌های زیر بیشتر استقبال می‌کنند.

 

خودکار تبلیغاتی:

همان طور که یکی از عوامل توجه رده سنی است، با هدیه تبلیغاتی چون خودکار می‌توان همه سنین را در نظر گرفت. چون در هر سنی باشید، از خودکار استفاده می‌کنید.  حالا اگر برای خودکاری که انتخاب کردید، جلوه ظاهری کافی داشته باشد و نام برند خود را به زیبایی بر روی آن هک کرده باشید، احتمال اینکه از هدیه تبلیغاتی شما استفاده کنند، زیاد است. همچنین می‌توانید در کنار خودکار تبلیغاتی نفیس که هدیه می‌دهید، جعبه خودکار را نیز در نظر بگیرید.

همچنین بر روی همین جعبه نیز می‌توانید به‌راحتی نام لوگو یا برندتان را لیزر یا چاپ کنید. برای دهی دادن تمام سلیقه خود را به خرج ببرید تا مشتری احساس کند که شما برای هدیه او ارزش قائل هستید. تمام این نکات ریز و ساده باعث می‌شود مشتری دوست داشته باشد از سایر محصولات شما دیدن کند و آنها را خریداری کند.

 

هدیه تبلیغاتی

 

فلش مموری تبلیغاتی:

فلش مموری‌ها از دیگر هدیه تبلیغاتی پرفروش است. خیلی از مردم دوست دارند که کسی به آنها یک هدیه کاربردی دهد. فلش‌ها را در هرجایی مورد استفاده است. مشتری‌هایتان تمام اطلاعات لازم خود را در آن می‌ریزند و چه بهتر که شما این هدیه ساده و ارزشمند را هدیه دهید. فلش مموری‌ها در شکل و انواع مختلف سلیقه هرکسی می‌تواند باشد.

 

پاوربانک تبلیغاتی:

با توجه به استفاده بیش از اندازه همه ما از گوشی و لپ‌تاب در طول روز نیاز است که پاوربانک همراه خود داشته باشیم تا از کارمان عقب نیوفتیم. بهترین هدیه تبلیغاتی پرفروشی که می‌توانید برای مشتری و حتی کارمندان خود در روزهای تولد آنها در نظر بگیرید، پاوربانک تبلیغاتی است.

همیشه سعی کنید بهترین و کاربردی‌ترین هدیه‌ها را برند یا لوگوی شما داشته باشد. سرمایه‌گذاری برای تبلیغات از این روش، سود زیادی را به همراه خود دارد. همچنین پاوربانگ‌ها فضای زیادی دارند تا شما سلیقه خود را بر روی آنها پیدا کنید و به زیباترین شکل نام برندتان را هک کنید.

 

هدیه تبلیغاتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *