هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چیست و چه تاثیری بر تبلیغات دارند؟

هدایای تبلیغاتی چیست و چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چیست؟ شرکت‌های زیادی برای معرفی کردن خودشان هدایای تبلیغاتی را در نظر می‌گیرند. از هدایای تبلیغاتی در مکان های پربازدیدی چون نمايشگاه‌ها، همايش‌ها، رويدادها، همچنین برای تبریک سال نو، بازاریابی و تبلیغات شرکت‌ها و موسسات مختلفی استفاده شده است.

واقعیتی که وجود دارد این است که ما عاشق محصولات رایگان هستیم. دوست داریم وقتی خریدی از جایی می‌کنیم، یک محصول رایگانی نیز به ما هدیه دهند. در نتیجه بهترین راه چه هست؟ اینکه با خواسته‌های مشتری هایمان راه بیایم.

به همین دلیل است که هدیه‌های تبلیغاتی می‌توانند گزینه‌های خوبی برای کسب و کار ما باشد. چون می‌توانیم علاوه‌بر خوشحال کردن مشتری‌ها، خودمان را بیشتر به آن‌ها معرفی کنیم. از سویی اگر هدیه خوبی داده باشیم امکان اینکه مشتری از آن استفاده کند و خوشش بیاید و دوباره سفارش دهد، زیاد است که همین می‌تواند تغییر بزرگی در بیزینس شما کند.

 

هدایای تبلیغاتی رایگان در کنار محصولات خود

جالب است که بدانید شرکت‌های بسیار بزرگی مانند آمازون، وقتی محصولی را برای مشتری‌های خود می‌فرستند در کنار آن یک محصول کاملاً رایگان قرار می‌دهد. شاید فکر کنید که این روش به ضرر نویسنده و ناشر باشد، اما سخت در اشتباهید. با این کار مشتری ترغیب می‌شود تا کتاب را بخواند و با سایر کتاب‌های نویسنده و ناشر آشنا شود.

پس همان طور که خواندید هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است. چون می‌توانید برند، محصولات و خودتان را به مشتری‌ها معرفی کنید و اعتماد آنها را جلب نموده تا فروش را به بالاترین حد خود برسانید.

 

هدایای تبلیغاتی چیست

 

 

فروش کالاهای جانبی با هدیه تبلیغاتی

وقتی شما به مشتری بن تخفیف می‌دهید یا یک نمونه کالا رایگان را قصد دارید بدهید و از او می‌خواهید که فروشگاه بیاید تا آن را تحویل بگیرد در این زمان بهترین فرصت  است تا سایر محصولات فروشگاه را به او معرفی و پیشنهاد کنید. در اصل مشتری خود را تا آخرین مسیر فروش برده‌اید. سعی کنید همیشه مشتری‌ها را به فروشگاه بکشانید تا محصولات دیگر را از نزدیک ببیند و ترغیب شود تا از شما خرید بیشتری کند.

 

با هدایای تبلیغاتی مشهور شوید

وقتی شما در سال هدیه‌های زیادی را به نمایش بگذارید که به مشتری‌هایتان می‌دهید، همین باعث می‌شود مشتری‌ها برای دریافت هدیه‌های بیشتر، از شما خریدهای زیادی کنند. یادتان نرود که ” مشتری‌ها عاشق هدیه هستند “

شما می‌توانید برای معرفی هدیه‌های خود آن‌ها را در رادیو یا تلویزیون و حتی شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام معرفی کنید. حتی می‌توانید یک بلاگر را اسپانسر خود قرار دهید و بخواهید که او برای شمامحصولات را به فروش ببرد. همچنین می‌توانید مانند سایر برندها از بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کنید. البته که این روش پرهزینه‌ای است. در هر صورت با هدیه‌های تبلیغاتی، شما می‌توانید به شهرت زیادی دست پیدا کنید.

 

هدایای تبلیغاتی چیست

 

 

از شبکه های اجتماعی برای معرفی هدایای تبلیغاتی استفاده کنید

  1. با هدیه‌های تبلیغاتی می‌توانید به‌راحتی ارتباط خود را با مخاطبان‌تان گسترش دهید. همچنین علاوه براین ارتباط برقرار کردن از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌تواند این رابطه‌ها را محکم کند.
  2. با هدیه‌ها می‌توانید با مشتری‌های بالقوه‌تان ارتباط نزدیک برقرار کنید و آن‌ها را بیشتر ترغیب کنید تا از محصولات شما خریداری کنند.
  3. هدیه‌های تبلیغاتی که در شبکه‌های مجازی به اشتراک می‌گذارید را می‌توانید با هزینه بسیار اندکی انجام دهید و این بهترین روشی است که می‌توانید هم معروف شوید و هم فروش داشته باشید.
  4. در شبکه های مجازی برای دیده شدن بیشتر می‌توانید با هدیه‌های تبلیغاتی مشتری‌های زیادی را با آن‌ها تعامل داشته باشید و همین طور مخاطب‌های جدیدی را بدست آورید.
  5. برخلاف سایر روش‌های بازاریابی که هزینه بر و وقت‌کش هستند، با این روش‌های گفته شده می‌توانید هزینه‌های کمتری را متحمل شوید.
  6. با هدیه‌ها می توانید با مشتری های خود حرف مشترک داشته باشید و از این طریق با آن‌ها ارتباط موثری برقرار کنید و می توانید سایر محصولات خود را به نمایش بگذارید.

 

هدایای تبلیغاتی چیست

 

در این مقاله سعی داشتیم تا ارزش واقعی هدیه‌های تبلیغاتی را روشن کنیم و اینکه چقدر کسب‌و‌کار شما با وجود این مدل از هدیه‌ها می‌تواند پیشرفت کند. اگر فکر می‌کنید که این هدیه‌ها می‌تواند کمک دیگری کند یا چقدر حتی روی روحیه شما تاثیرگذار بوده است، می‌توانید نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *