هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه و رویدادها

هدیه تبلیغاتی

نمایشگاه‌ها یکی از بزرگترین مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی است. هدف اصلی در هر رویداد یا نمایشگاهی این است که مردم را به غرفه خود جذب کنید. کالاهای مارک دار در این امر نقش اساسی دارند. با به نمایش گذاشتن موارد رایگان نمایشگاه شما، تضمین می شود که برند شما در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد.

هدایای ارزان زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که همگی برای خرید با حجم بالا مناسب هستند و در حالی که مشتریان را به غرفه خود جذب می کنید، می تواند استراتژی ایده آلی باشد. بسیاری از محصولات مارک دار در همه اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌ها هستند که می توانند با موضوع شما مرتبط باشند یا ابزارهای مارک دار ساده ای که سرگرم کننده و تعاملی هستند. اینها تنها نمونه ای از هزاران مثال بود که شما می توانید برای کسب و کار خود آنها را استفاده کنید. دلیل اینکه چرا باید هدایای تبلیغاتی رایگانی را در رویدادها به مردن تقدیم کنید، این است که کمک به افزایش آگاهی و یادآوری برند کرده و شانس خرید را افزایش می دهد.

 

هدایای تبلیغاتی در ایونت‌ها

کالای کلاسیک برای نمایشگاه یا رویدادها ارزان قیمت و ساده  بوده اما تاثیر بسزایی می گذارند؛ هدایای تبلیغاتی مارک دار مانند خودکارهای تبلیغاتی، یادداشت های چسبناک چاپی، ماگ های تبلیغاتی با مارک سفارشی و قوطی های نعناع تبلیغاتی همیشه مورد پسند قرار می گیرند؛ کالاهای چاپ شده برای هدیه دادن به شرکت کنندگان در رویداد درست شده که مخاطبان شما را با صنعت شما بیشتر آشنا می کند. ابزارهای مارک مدرن مرتبط، درایوهای فلش USB چاپ شده، کابل های شارژر مارک دار و پاوربانک های تبلیغاتی از جمله مواردی هستند که می توانید در لیست خود آنها را در نظر داشته باشید. شیرینی های تبلیغاتی برای تجارت در رویدادها فوق العاده هستند، همیشه اولین چیزی است که در هر رویدادی مورد توجه قرار می گیرد و مطمئناً مردم را به خودش جذب می کند، همین شیرینی های تبلیغاتی هستند که نام برند شما بر روی آنها هک شده است. همه ما عاشق یک کالای تبلیغاتی رایگان هستیم.

چرا باید از محصولات تبلیغاتی استفاده کنید؟

یک محصول مفید انتخاب کنید

یکی از راه‌های بررسی آن، این است که هدیه‌ای را انتخاب کنید که برای بازدیدکنندگان شما مفید باشد و در عین حال به برند شما نیز مرتبط باشد. به عنوان مثال، کارت‌های USB با 21 درصد آرا به عنوان مفیدترین هدیه برای دریافت از رویدادها انتخاب می‌شوند و سایر موارد فناوری با 11 درصد در رتبه دوم قرار می‌گیرند.

از جمع متمایز شوید

اگر این موارد به کسب و کار یا مشتریان شما مرتبط نباشد، چه؟ خوب، وقت آن است که به کمی متفاوت بودن فکر کنید. این واقعیت را در نظر بگیرید که 88٪ از مردم حداقل یک کالای تبلیغاتی روی میز خود دارند. چگونه آیتم شما بهتر و به یاد ماندنی تر از آن یکی می شود؟ مردم در بین میلیونها برند قرار گرفته اند و وقت آن رسیده که برتری برند خود را نسبت به سایر برندها به مردم نشان دهید تا بتوانید آنها را تبدیل به مشتریان بالقوه خود کنید. موضوع مهم دیگر این است که، باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که ویژگی های ارزان بودن، مفید بودن و خاص بودن را داشته باشند. USBها می توانند گزینه های مناسبی باشند.

با اقلام تبلیغاتی اصلی متمایز شوید؛ اقلام تبلیغاتی یک راه عالی برای هدایت ترافیک به سمت غرفه شما هستند. بازدیدکنندگان این نوع توجه را دوست دارند و دادن چیزهای خوب و رایگان به آنها در چنین رویدادهایی به شما دید طولانی مدت می دهد. با اشیاء شخصی، متنوع و کاربردی از سایر غرفه داران متمایز شوید! برخی از آنها بی انتها و همیشه موثر هستند مانند خودکار تبلیغاتی، مداد شخصی، کلید USB یا حتی تی شرت های شخصی.

اما توجه داشته باشید که می‌توانید روی هدایای کسب‌وکار اصلی‌تری مانند بانک غذا یا یک کیف پیک نیک شخصی شرط‌بندی کنید ما همچنین انواع لیوان‌ها، دفترچه‌های یادداشت و نوت‌بوک‌های شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهیم که بین بازدیدکنندگان نیز محبوب هستند.

هدایا تبلیغاتی برای زنان

 

مطمئن شوید که می تواند دوام داشته باشد

هنگام فکر کردن به کالایی که می‌خواهید انتخاب کنید، خوب است به این فکر کنید که می‌ خواهید چقدر دوام داشته باشد، زیرا 87٪ از مردم اقلام تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه می‌دارند. این مدت زمان طولانی برای ماندگاری یک خودکار بالقوه نامطلوب است، بنابراین احتمالاً مستقیماً در سطل زباله فرود می‌آید تا اینکه به  خودکار مطلوب ارتقا یابد. اطمینان حاصل کنید که هدیه شما یک کالای با کیفیت است -و جوهر برای مدت قابل توجهی دوام می آورد و نوشتن با آن راحت به نظر می رسد (در صورت انتخاب خودکار!). از این گذشته ؛ اگر محصولاتی با کیفیت پایین ارائه می کنید، می تواند تأثیر بدی بر تجارت شما بگذارد.

 

یک فراخوان روشن برای اقدام اضافه کنید

در نهایت، به این فکر کنید که می خواهید مردم با کالای تبلیغاتی شما چه کنند. آیا این فقط برای به خاطر سپردن برند شماست؟ آیا می خواهید آنها اطلاعات تماس شما را در اختیار داشته باشند؟ هر کاری که می‌خواهید انجام دهند، مطمئن شوید که با افزودن کلماتی مانند «با ما تماس بگیرید…» یا «در تماس باشید» و غیره، یک فراخوان برای اقدام واضح اضافه کنید. به هر حال، تنها 66 درصد از آیتم‌های تبلیغاتی دعوت به اقدام واضحی دارند. بنابراین اگر مورد شما این کار را انجام می دهد، در حال حاضر 44 درصد از مواردی را که روی میزها قرار دارند و درخواستی برای انجام کاری ندارند، شکست داده اید. ممکن است این قسمت بعد از انتخاب هدیه مناسب کار آسانی به نظر برسد، اما واقعا همین طور است؟ این بخشی است که تعیین می کند اقلام تبلیغاتی شما چقدر می توانند برای شما کار کنند.

هدیه تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی برای تمام بخش های تجاری

چیزی که اشیاء تبلیغاتی را قوی می‌کند این است که می‌توانند نیازهای همه کسب‌وکارها را بدون توجه به بخش فعالیتشان برآورده کنند به جای استفاده از بروشور به عنوان وسیله ارتباطی، دادن یک هدیه تبلیغاتی در رویدادها، مهمانی ها و نمایش های خود راهی موثر برای جلب توجه بیشتر شخصی است.

مشتریان بالقوه و مشتریان شما توجه بیشتری به شما خواهند کرد و احتمال اینکه بعداً به شما مراجعه کنند بیشتر خواهد. محصولات تبلیغاتی سفارشی و محصولات شخصی سازی شده در واقع راهی برای ایجاد یک تبادل واقعی و فرصت های تجاری خوب با شرکای شما هستند.

در واقع ارزش افزوده شرکت شما را نشان می دهند و خاطره ای خاص و اختصاصی برای مشتریانش به جا می گذارند. یک هدیه تبلیغاتی خوب برای نمایش تصویر شما عالی است، ارائه یک تصویر حرفه ای و اختصاصی به مشتریان خود احتمالاً اولین دلیلی است که می خواهید هدایای تبلیغاتی شخصی را توزیع کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *