هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی محبوب برای زنان

هدایای تبلیغاتی محبوب برای زنان

هدایا تبلیغاتی مناسب زنان

اگر کسب‌وکاری دارید که مخاطبان آن عمدتاً زن هستند، و می‌خواهید محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی را بدانید بهتر است با ادامه این مقاله همراه باشید! انتخاب اقلام تبلیغاتی تجاری عالی می تواند دشوار باشد، اما چند نکته و ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین محصول را متناسب با بودجه و مخاطبان خود داشته باشید. قبل از جستجو و فیلتر کردن ۱۰۰۰ محصول بازاریابی آنلاین، چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید.

چه زمانی از سال است؟
چه محصولاتی در حال حاضر مد روز هستند؟
با چه نوع بودجه ای کار می کنم؟
و البته مخاطب هدف من کدام جنسیت است؟

اگر جمعیت شما به سمت زنان گرایش دارد، فقط به هیچ کالای تبلیغاتی قدیمی بسنده نکنید، محصولی را انتخاب کنید که زنان دوستش داشته باشند ! چه در حال تقسیم اقلام در یک زمان باشید، چه هدیه ای برای سخنرانان در یک کنفرانس انتخاب کنید، یا به دنبال دسته‌ای از محصولات سفارشی مقرون به صرفه برای ایجاد یک کیسه هدیه شگفت انگیز زنانه باشید، ما طیف گسترده ای از محصولات بازاریابی کلاسیک گیفت را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

 

خانم‌ها چه نوع هدایای تبلیغاتی را دوست دارند؟

پوشاک زنانه که می‌تواند نام برند شما بر روی آن به صورت خلاقانه ثبت شده باشد؛ می‌تواند صرف نظر از جنسیت آن را خریداری کنید و همیشه این مدل از هدایای تبلیغاتی بسیار محبوب هستند.  ممکن است مخاطبان شما جزء افرادی باشند که در جلسه‌ها زیاد حضور پیدا می‌کنند. در نتیجه هدایای تبلیغاتی مانند کت و جلیقه می‌تواند جزء هدایای لوکس شگفت‌ انگیزی برای سخنرانان، حامیان مالی و افراد VIP باشد.

ظروف نوشیدنی (ظروف نوشیدنی مارک دار) می‌تواند یک گزینه مناسب دیگری برای مخاطبان زنان شما باشد. چون لیوان و ماگ‌های تبلیغاتی هدیه ایده‌آل دیگری است و همه آنها را بهتر است که نام برند خود را بر روی آنها هک کنید. بطری‌های آب حکاکی شده سفارشی، یک ترکیب عالی برای ظروف نوشیدنی مارک شما و راهی عالی برای بزرگداشت رویدادهای بزرگ است.

محصولات بهداشتی و زیبایی -یکی دیگر از  اقلام تبلیغاتی بهداشتی و زیبایی است که زنان آن را دوست دارند و خرید عمده آنها اغلب ارزان است. بالم لب و ست مانیکور دو مورد از موارد مورد علاقه مشتری‌ها است. تشک های یوگا و حمام نیز محبوب هستند اما می توانند کمی گران برایتان تمام شود. اما ست‌های مانیکور بهترین انتخابی است که می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی، هدیه دهید.

کیف‌های زنانه کوچک و بزرگ یکی دیگر از مواردی است که شما می‌توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی، آن را در نظر داشته باشید. کیف های ناهار، کوله پشتی، کیف های آویزان و کیف های آرایشی همگی اقلام تبلیغاتی مفیدی برای خانم‎‌‌ها هستند. از دیگر اقلام تبلیغاتی مناسب برای زنان، خودکارهای تبلیغاتی است؛  این هدایای بازاریابی مقرون به صرفه در اشکال، سبک‌ها و رنگ‌هایی که زنان دوست دارند ارائه می‌شوند. به علاوه، آنها مقرون به صرفه و برای هدیه دادن به میز یا پر کردن کیسه های هدیه شرکت کنندگان عالی هستند.

 

هدایا تبلیغاتی برای زنان

چگونه از محصولات تبلیغاتی زنانه برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنم؟

هدایایی برای افراد VIP و اینفلوئنسر ؛ اگر در حال برگزاری یک نشست یا کنفرانسی هستید که برای زنان طراحی شده است، احتمالاً سخنرانان و شرکت کنندگان تأثیرگذاری خواهید داشت. چند کالای تبلیغاتی لوکس به عنوان هدیه در دسترس داشته باشید. آنها از متفکر بودن شما قدردانی خواهند کرد و شما آنها را به بیلبوردهای تبلیغاتی برای برند خود تبدیل خواهید کرد.

می توانید با کمی خلاقیت یک غرفه به نام هدایای غرفه نمایشگاهی بسازید. ما بسیاری از اقلام تبلیغاتی مقرون به صرفه یا ارزان را ارائه می دهیم که برای خرید به صورت عمده طراحی شده اند، با آرم و پیام شما سفارش گیری می شوند و به شرکت کنندگان اهدا می شوند. این تبلیغات مفید راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند هستند.

هدایای کاربردی را همیشه انتخاب کنید؛ داشتن یک هدیه سفارشی متفکرانه برای دادن در پایان یک مشاوره یا جلسه راهی عالی برای نشان دادن اینکه به مشتری احتمالی خود اهمیت می دهید است.

نامه های پستی می تواند همراه با ایده های شما بسیار کاربردی باشد. کلاسیک گیفت به این نامه های توده ای می گوید. نامه یکجا چیست؟ محصولات لوگوی سفارشی کوچک که در یک پاکت نامه یا جعبه کوچک قرار می گیرند و می توانند با قیمت مقرون به صرفه از طریق USPS به عنوان هدیه ارسال شوند.

 

هدیه های تبلیغاتی

نحوه اهدای هدیه تبلیغاتی به زنان

شرکت ها اغلب محصولات تبلیغاتی را در افتتاحیه های بزرگ ارائه می دهند. همچنین این شرکت ها محصولات تبلیغاتی رایگان را بین مشتریان بالقوه توزیع می کنند تا آنها را برای خرید محصولات خود در آینده متقاعد کنند. برخی از کسب و کارها محصولات رایگان را در پاسخ به اقدامی مانند ثبت نام در خبرنامه ارائه می کنند. محصولات تبلیغاتی رایج عبارتند از آهنربا یخچال، تی شرت، دکمه و تقویم. برخی از شرکت ها نمونه های رایگان محصول را به عنوان محصولات تبلیغاتی ارائه می دهند. شرکت‌های آنلاین اغلب «محصولات مجازی» رایگان مانند خبرنامه‌ها، دانلودها یا کتاب‌های الکترونیکی رایگان توزیع می‌کنند. شما می توانید با گفتن “اقلام تبلیغاتی رایگان خود را با جستجوی آنلاین و در فروشگاه ها دریافت کنید.” مخاطبان خود را جذب کنید تا هر چه زودتر در آینده به مشتری‌های همیشگی شما تبدیل شوند.

 

هدایای تبلیغاتی

هک نام برند شما بر روی محصولات تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی واقعاً به مردم این امکان را می دهند که برند شما را ببینند و شما را به خاطر بسپارند. اگر فلش درایو تبلیغاتی را تحویل دهید، لوگوی برند شما و اطلاعات تماس روی آن خواهد بود. هنگامی که آنها به استفاده از آن می روند، فوراً کسب و کار، محصولات یا خدمات شما را یادآور می شوند.

مطمئن شوید که جایگاه کسب و کار خود را به یاد داشته باشید و چه کسی را می خواهید هدف قرار دهید. بگویید می خواهید به یک شرکت فناوری برسید. آیتمی مانند USB سفارشی فوق العاده خواهد بود. شما می‌خواهید محصول تبلیغاتی مفید و ظریف باشد، زیرا چیزی است که مشتری بالقوه ممکن است همیشه از آن استفاده کند، اما بدون اینکه آنها احساس کنند کسب و کارتان را به گلویش می‌اندازید.

درست مانند تماشای آگهی های بازرگانی در تلویزیون یا دیدن یک تبلیغ در حالی که در حال رانندگی در بین  شهری هستید، کسب و کارها سخت تلاش می کنند تا نام خود را به گوش جهانیان برسانند. چه کسب‌وکار کوچک یا بزرگ‌تری را اداره کنید، وقتی اقلام تبلیغاتی را همراه با نام تجاری و اطلاعات تماس خود در آن توزیع می‌کنید، واقعاً می‌توانید به جمعیت بزرگ‌تری در بازار رقابتی دست پیدا کنید. آنها را در رویدادها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌های تجاری یا غرفه‌های نمایشگاهی که می‌روید پخش کنید. فرصت ها در مورد زمان و مکان ارائه اقلام تبلیغاتی خود بی پایان هستند.

 

چرا اقلام تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه می دهیم؟

مانند یک کارت ویزیت کار می کند

چگونه تمام کارت ویزیت هایی که در کشوی میز شما اشغال می کنند را غربال می کنید؟ به همین دلیل است که اقلام تبلیغاتی مانند درایوهای USB سفارشی جایگزین مناسبی هستند. با قرار دادن نام، آرم و اطلاعات تماس شرکت خود بر روی آنها – یا روی فلش مموری کارت ویزیت – به جای اینکه فقط یک کارت ویزیت دیگر را در کیف پول یا کیف آنها قرار دهید، به روشی جدید و منحصر به فرد با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کنید. آنها به احتمال زیاد آن درایو USB را روی میز خود یا در کیف پول خود می گذارند تا در مواقعی که برای استفاده تجاری یا شخصی به فلش درایو نیاز دارند استفاده کنند.

 

هدیه تبلیغاتی

قرار گرفتن در معرض برای کسب و کار شما

وقتی کتک کاری مفید را از دست می دهید – پیراهن، لیوان یا درایو USB انگشت شست که به آنها داده اید – کسب و کار شما را به یاد می آورند. وقتی افراد دیگر کالای تبلیغاتی جالبی را که استفاده می‌کنند، می‌بینند، باعث می‌شود که برند بیشتری در معرض دید قرار بگیرند. دستگیره های تلفن Popsockets فن آوری تلفن همراه بسیار محبوب است و هر بار که مشتریان شما تلفن های خود را بیرون می آورند به عنوان مینی بیلبورد کار می کنند.

 

شناخت برند

یکی دیگر از دلایلی که باید هدایای تبلیغاتی به مشتریان دهید، این است که برند شما را بشناسند. این لوگو در سراسر جهان شناخته شود نیز برای شما خیلی بهتر است. می‌توانید با قرار دادن لوگوی خود در جایی که مردم هر روز آن را می‌بینند، همان نوع شناسایی برند را ایجاد کنید – مانند یک درایو پرش USB سفارشی و سایر موارد تبلیغاتی تا این امر برای کسب‌وکار شما نیز محقق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *