هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکار های نوپا

هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکار های نوپا

شما در خیابان راه می روید و شخصی شروع به پخش هدایای تبلیغاتی رایگان به عابران پیاده می کند. برای گرفتن یکی از آنها آیا دست دراز می کنید یا نه؟ اگر شما مانند 83 درصد مشتریان باشید، این کار را می کنید. چه کسی رایگان ها را دوست ندارد؟ اگر در تلاش برای دسترسی گسترده به مخاطبان خود هستید، اما با بودجه بازاریابی محافظه‌کارانه محدود شده‌اید، اقلام تبلیغاتی کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند شکاف بین این دو عامل را پر کنند.

چه چیزی اقلام تبلیغاتی را موثر می کند؟

این یک ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه است که برای کسب و کار کوچک شما مناسب است. محصولات تبلیغاتی برای مشاغل کوچک به دلیل ملموس بودن، روابط بهتری با مشتریان ایجاد می کند اگر اقلام به طور مداوم عملکرد و راحتی را ارائه دهند، وفاداری مشتری را تضمین می کند. به دلیل بازاریابی بی نهایت، سرنخ های بیشتری ایجاد می کند.

دیده شدن برند را افزایش می دهد؛ زیرا منحصر به فرد و کاربردی است. یکی از راه‌های اطمینان از اینکه مشتریان شما از هدایای تبلیغاتی شما جلوگیری می‌کنند، سفارشی کردن آن است. این کار را با اضافه کردن لوگو یا وب سایت خود انجام دهید. به این ترتیب، افراد می توانند شما را به صورت آنلاین جستجو کنند. به این ترتیب، خدمات سئو مورد استفاده شما هدر نخواهد رفت. نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که هر کسب و کار کوچکی می تواند از عهده توزیع خودکارهای معمولی به عنوان یک کالای تبلیغاتی برآید. اما باور کنید، مشتریان آنها را با دیگر خودکارهای معمولی کنار هم می چینند.

اگر می‌خواهید واقعاً متمایز شوید، به جای آن یک خودکار ساده دهید بر روی آن لوگو و گرافیک شما در آن بدرخشد. کلاسیک گیفت می تواند به شما در طراحی سفارشی هر کالای تبلیغاتی که دلتان می خواهد کمک کند. نرخ ثابت ماهانه ما فرصت های عالی را برای مشاغل کوچک فراهم می کند. هیچ کارمزد تعجب آور، هیچ هزینه ای برای هر پروژه، و هیچ هزینه اضافی برای تجدید نظر وجود ندارد.

هدایای تبلیغاتی کسب و کارهای کوچک

هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی کسب و کار کوچک خود، خلاقیت، قابلیت استفاده و تازگی را در نظر بگیرید. مردم همیشه جذب چیزهای جدیدی می شوند که قبلاً تجربه نکرده یا ندیده‌اند. اکثر کسب و کارها هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی به دنبال مسیر ایمن هستند. با این حال، برخی از آنها به عنوان “پایه” در نظر گرفته می شوند. و اینها وفاداری و شناخت برند را القا نمی کنند. در اینجا برخی از محصولات تبلیغاتی مشاغل کوچک وجود دارد که بهتر است آنها را به گونه‌ای طراحی کنید که از حالت معمولی بودن در بیایند.

 

هدایای تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی

اکثر استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک بلافاصله سراغ قلم می روند چرا که نه؟ آنها کوچک، مقرون به صرفه و قابل استفاده هستند. در حالی که همه اینها درست است، به یاد داشته باشید که هدف اصلی شما از اینکه چرا به مشتریان محصولات تبلیغاتی می دهید، برانگیختن هیجان آنهاست. خودکارها خیلی معمولی هستند که مشتریان نمی توانند به برند شما توجه کنند. در نتیجه سعی کنید یک خودکار را طوری طراحی کنید یا با سایر اقلام تبلیغاتی هدیه دهید که به چشم بیاید.

 

دفترچه یادداشت تبلیغاتی

شما می خواهید چیزی را به مشتریان خود بدهید که آنها بتوانند در هر کجا که هستند حمل کنند و استفاده کنند. این به این دلیل است که آنها بتوانند برند شما را 24/7 به خاطر بسپارند. هر بار که آنها از محصول تبلیغاتی شما استفاده می کنند، امتیاز اضافی برند شما را به دست می آورد. و به این ترتیب وفاداری مشتری ایجاد می شود. با دادن دفترچه یادداشت به این هدف زمانی میرسید که بتوانید به آنها احساس نیاز به آن کالا را بدهید. در نتیجه باید بدانید که این کالای تبلیغاتی را دقیقاً به کدامیک از مخاطبین خود میخواهید بدهید. مثلاً دانش آموزان یا دانشجویان افراد مناسبی برای این کار هستند. اما برای رئیسان یک شرکت چندان هدیه مناسبی نخواهد بود.

 

هدایای تبلیغاتی

لیوان های سفارشی تبلیغاتی

اگرچه از لیوان های سفارشی می توان برای تعمیر قهوه روزانه استفاده کرد، لیوان ها اقلام بسیار استانداردی هستند. آنها مخاطبان شما را شگفت زده نمی کنند. در بیشتر رویدادها مانند عروسی، نمایشگاه‌های تجاری یا راه‌اندازی، لیوان‌ها جزء اصلی کسب‌وکارها هستند. با فکر کردن به ایده های منحصر به فرد و جدید برای کالاهای تبلیغاتی، برند خود را متمایز کنید.

نشانک های تبلیغاتی برای کتاب

یکی دیگر از محصولات اصلی تبلیغاتی، نشانک است. یک نشانک برند شما را به بهترین شکل ممکن نشان نمی دهد. زینگ نداره و مطمئناً مشتریان شما را هیجان زده نخواهد کرد؛ حتی اگر آن را به صورت رایگان ارائه دهید. از این گذشته، هر مشتری یک خواننده مشتاق نیست. در نتیجه شما می توانید یک کتاب همراه با نشانک به مخاطب هایی بدهید که می دانید آنها طرفداران کتاب خواندن هستند.

مگنت های نگهدارنده تقویم

هنگامی که یک آهنربا یا آهنربای تقویم به شما هدیه داده می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد یادآوری سفرهای شخص دیگری است. اما دادن اقلام تبلیغاتی به مشتریان خود تنها به این معنا نیست که می خواهید برند شما را دائماً به خاطر بسپارند. جدای از آن، شما می خواهید مشتریان خود را در اولویت قرار دهید. بنابراین به آنها اقلام تبلیغاتی بدهید که بتوانند به جای وسایلی که صرفاً برای تزئین هستند از آنها استفاده کنند. اقلام بازاریابی برای مشاغل کوچک همیشه باید هدفی را دنبال کند.

 

هدایای تبلیغاتی

در یک کالای تبلیغاتی به دنبال چه چیزی باشید

اگر هنوز در مورد اقلام تبلیغاتی بزرگ یا کوچک برای سرمایه گذاری سردرگم هستید، این شش عنصر را بررسی کنید تا در یک کالای تبلیغاتی به دنبال آن باشید:

ارزش

هدایای تبلیغاتی باید دارای ارزش باشند. آنها باید راحتی و سهولت را برای مشتریان شما فراهم کنند. این تنها راهی است که مخاطبان شما برند شما را به خاطر خواهند آورد. علاوه بر این، ارائه اقلام تبلیغاتی ارزشمند کسب و کار کوچک می تواند با خدمات مشتری کسب و کار شما مرتبط باشد.

قابل استفاده بودن کالا

یکی دیگر از عواملی که به محصولات تبلیغاتی فکر می کنید، قابلیت استفاده است. تصور کنید در مقایسه با دادن یک تی شرت به مشتری، 10 آهنربای رفرنس بدهید. بدون شک، مشتری از پذیرش دومی هیجان زده می شود. این به این دلیل است که تی شرت ها گرما را ارائه می دهند. در این میان، آهنرباهای رف بیشتر برای اهداف تزئینی هستند. به طور کلی، مشتریان از برندهایی قدردانی می‌کنند که در ارائه راحتی و لذت بیشتر تلاش می‌کنند.

تازگی و جدید بودن کالا

هنگام فکر کردن به اقلام تبلیغاتی، خلاقیت باید اساسی باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، خودکارها یکی از لوازم اصلی مشاغل هستند. مشتریان اقلام تبلیغاتی جدید و منحصربفرد را به موارد پیش پا افتاده ترجیح می دهند. به یک کالای جدید فکر کنید و آن را به صورت سفارشی طراحی کنید تا آن را متعلق به خودتان کنید. به این ترتیب، مشتریان شما را به عنوان یک برند انحصاری که با رقبای خود متفاوت است، در نظر خواهند گرفت.

 

هدایای تبلیغاتی
بودجه پسند

کسب‌وکارهای کوچک همچنان می‌توانند از پس توزیع اقلام تبلیغاتی برآیند تا زمانی که از نظر بودجه مناسب باشند. خلاقیت خود را آزاد کنید و چیزی منحصر به فرد بسازید که با بودجه آسان است. به عنوان مثال، بطری بازکن ها، کوزی ها، مومیایی کردن لب، یا یک کیت کمک های اولیه نمونه هایی از اقلام تبلیغاتی تجاری کوچک هستند که مقرون به صرفه و کاربردی هستند.

 

‫5/5 ‫(1 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.