هدیه تبلیغاتی

مزایای هدیه‌های تبلیغاتی چیست؟

مزایای هدیه تبلیغاتی

مزایای هدیه‌های تبلیغاتی

با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مناسب درباره مزایای هدیه‌های تبلیغاتی متوجه می‌شوید که این نوع تبلیغات می‌تواند به شما در افزایش سود، فروش، وفاداری مشتری و آگاهی از برندتان کمک کند. اگر به کمک یک روشی عالی چون هدیه تبلیغاتی می‌توانید به محبوب کردن برند خود برای مشتریان بالقوه و فعلی خود هدیه دهید، این لیست  چهار مزایای هدیه تبلیغاتی را بررسی می‌کند.

 

هدیه تبلیغاتی بهتر از دادن کارت ویزیت است

هدیه‌های تبلیغاتی به کمپین‌های تبلیغاتی، ویژگی منحصر به فرد و خلاقانه می‌دهند. گزینه های زیادی برای انتخاب آیتم ها وجود دارد که می توانید نام یا برند خود را روی آنها قرار دهید. درست است که شما می‌توانید همیشه  کارت ویزیت خود را به مشتریانتان بدهید؛ اما هدیه‌های تبلیغاتی آن را یک قدم جلوتر می‌برند. چون مشتری‌ها می‌توانند آنها را برای ماه‌های آینده مورد استفاده قرار بدهند و به دیگران نیز نام برند شما را نمایش دهند. همچنین می‌توانند متناسب با بازار هدف خاص شما طراحی شوند و به خلاقیت کسب‌وکار شما درخشش هدیه می دهد.

 

مزایای هدیه تبلیغاتی

توانایی برجسته شدن در میان رقبای خود

از آنجایی که محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد هستند، به شرکت شما کمک می کند تا از رقبایتان متمایز شوید و پس از دیدن لوگوی شما، فوراً برند شما را تشخیص دهند و این می‌تواند برای مشتریان پیدا کردن شما آسان تر شود. اگر هدیه تبلیغاتتی شما مفیدی باشد، مشتریان مرتباً آن را می بینند و هر زمان که از آن استفاده می کنند به شما فکر می کنند. هشتاد و پنج درصد از مردم پس از دریافت یک کالای تبلیغاتی با تبلیغ کننده تجارت می کنند. این فقط کمی از مزایای هدیه تبلیغاتی است.

 

هدایای تبلیغاتی؛ ابزار بازاریابی مقرون به صرفه

هنگامی که شما برای نام تجاری خود تلاش می کنید، هدیه‌های تبلیغاتی در مقایسه با سایر اشکال محبوب تبلیغات، به ویژه رسانه ها، مقرون به صرفه‌تر هستند. اکثر کالاهای مارک دار از تکنیک دهان به دهان برای افزایش هزینه هر نمایش استفاده می کنند. از آنجایی که محصولات تبلیغاتی معمولاً از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شوند، شهرت برند شما از افزایش تأثیرات بسیار سود خواهد برد.

 

مزایای هدیه تبلیغاتی

افزایش سود و ایجاد فروش با هدیه تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی بسیار مناسب بوده و از ابزارهای برندسازی هستند. ثابت شده است که هدیه‌های تبلیغاتی تأثیر طولانی مدتی بر مشتریان می گذارد. در واقع، از هر 10 نفر، 6 نفر محصولات تبلیغاتی را تا دو سال نگه می دارند. در نتیجه مزایای هدیه‌های تبلیغاتی را نمی‌توان نادیده گرفت.

 

در دسترس و در دید بودن هدیه تبلیغاتی

 زمانی که می‌خواهید  بازاریابی برای محصولات یا خدماتتان کنید، بایستی نکته‌ی مهم دیگری که لازم است را به یاد داشته باشید و آن چیزی نیست جز، ارائه مکرر آنها به مشتریان است.
سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانید کالا و خدمات خود را بدون صرف هزینه‌های گزاف به طور پیوسته و مکرر به مشتریان خود به نمایش درآورید. پاسخ این است که باید به این فکر کنید که خریداران تمایل به داشتن چه چیزهایی در کنار خودشان می‌باشند.
برای نمونه اگر شما صاحب یک تفریحگاه یا استخر هستید می توانید یک وسیله ساده یادآوری قرار ملاقات در پشت کارت بیزنس خود قرار دهید. مشتریان نیز معمولا از چنین ابزاری به خاطر یادآوری کردن قرار ملاقات هایشان نگهداری و استفاده می کنند؛ یا اگر در فروشگاهتان انواع نوشیدنی را می فروشید، استفاده کردن از یک دربازکن به عنوان هدیه تبلیغاتی روشی بسیار ارزنده است.

مزایای هدیه تبلیغاتی

مزایای هدیه تبلیغاتی در طولانی مدت بودن عمر آنها

هدیه‌های تبلیغاتی که دریافت‌کنندگان آن را مفید می‌دانند، احتمالاً نگهداری می‌شوند و مرتباً مورد استفاده قرار می‌گیرند. این به معنای قرار گرفتن طولانی‌ مدت برند یا لوگوی شما در معرض دید مشتری‌ها است. البته در مقایسه با آگهی مجله‌ای  که ممکن است پشت سر هم گذاشته شود یا بروشوری که ممکن است فوراً رد شود.

BPMA در نظرسنجی سال 2017 خود اعلام کرد که “مفید بودن” مهمترین کیفیت یک هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شود. هرچه بیشتر از یک محصول استفاده شود، احتمال اینکه برند بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بیشتر می شود و این اثر با نگهداری طولانی مدت محصول تقویت می شود.

هدیه‌های تبلیغاتی مزایاهای زیادی دارند و اگر شما از آنها برای بیزینس خودتان استفاده نکنید، ممکن است در آینده به آن سودی که در کمپین تبلیغاتی خودتان که در نظر گرفته‌اید، نرسید. پس هرگز استفاده از هدایای تبلیغاتی را فراموش نکنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *