هدیه تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی؛ یک هدیه ویژه برای مشتری‌هایتان

فلش مموری تبلیغاتی؛ یک هدیه ویژه برای مشتری‌هایتان

فلش مموری تبلیغاتی

امروزه خیلی از افراد و شرکت‌ها برای هدیه دادن به مشتری‌ها و کارکنانشان فلش مموری تبلیغاتی را انتخاب می‌کنند. حجم اطلاعات زیادی روزانه دریافت می‌کنیم و برای نگه‌داشتن آنها لازم است که با خود فلش مموری داشته باشیم. به دلیل هزینه مناسب و کوچک بودن آن، خیلی از افراد از آن برای هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

برای اینکه فلش مموری که هدیه می‌دهید را همیشه به یاد داشته باشند، می‌توانید نام برند و لوگوی خود را بر روی آن هک کنید. این یک تبلیغ هوشمند است که همیشه و هرجا با خودشان نام برندتان را حمل می‌کنند. جنس بدنه این فلش مموری‌ها، معمولاً از فلز و سیلیکون است.

همچنین دارای کیفیت ساخت بالایی هستند. با سفارش این محصول می‌توانید لوگوی خود را به صورت ویژه‌ای تبلیغ کنید. فلش مموری تبلیغاتی در ابتدا توسط طراحان به صورت سه بعدی طرح می‌شود. در ادامه با مزایای فلش مموری تبلیغاتی بیشتر آشنا می‌شوید.

 

فلش مموری تبلیغاتی فلزی

فلش مموری تبلیغاتی از جنس فلزی دارای طرح و رنگ‌های متفاوت است. شما می‌توانید نام برند یا لوگوی خود را بر روی بدنه آنها هک یا لیزر کنید. فلش‌ها دارای حافظه 8،16،32 گیگی است. کیفیت بدنه این فلش مموری تبلیغاتی بالا و درجه یک است. از آن جایی که چیپ حافظه فلش مموری‌ها روز به روز کوچک‌تر می شوند، قرار دادن این چیپست‌ها در هر وسیله کوچکی امکان پذیر شده است.

 

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری کریستالی

فلش مموری کریستالی یکی دیگز از هدایای جذاب تبلیغاتی است. این فلش مموری‌ها دارای بدنه بسیار مرغوب بوده و به سادگی نمی‌شکنند. دارای حجم‌های متفاوتی چون 8 تا 32 گیگی دارد. شما می‌توانید از این فلش مموری‌ها برای تبلیغاتی هوشمند استفاده کنید.

همچنین دادن این نوع هدایای به همراه هک شدن خلاقانه نام برندتان می‌تواند سود چندین برابری را برای کسب‌وکار شما بیاورد. بهتر است که برای درج شدن نام برند یا لوگو بر روی بدنه این فلش مموری‌ها خلاقیت به خرج ببرید. این فلش‌مموری‌ها معمولاً بعد از اتصال به لپ‌تاب یا هرجای دیگری، نور آبی از خود خارج می‌کند که می‌تواند زیبایی را چندین برابر کند.

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری مدل کارتی

نوع جذاب دیگر فلش مموری‌ها دارای شکلی کارت مانند هستند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان یا مشتری‌هایتان از این نوع تهیه کنید. مدل فلش مموری کارتی کاملاً جمع و جور است و شما به راحتی هرجایی باشید، می ‌توانید آنها را کنار کارت‌تان قرار دهید تا گم نشود.

حجم این مدل معمولا از 8 الی 32 گیگی است. اطلاعات زیاد امروز یا فیلم و سریال‌هایی که افراد زیادی دوست دارند هرجا می‌روند با خود آنها را در فایلی کوچک‌تر نگه دارند، بهترین گزینه است. به دلیل استفاده مستمر افراد از فلش مموری و همراه داشتن همیشگی، این وسیله کوچک پتانسیل مناسبی را جهت تبلیغات به وجود آورده است. بنابراین ساخت یک فلش مموری به شکل محصول و یا لوگو می تواند نظر هر بیننده‌ای را جلب کرده و یک تبلیغ هوشمندانه‌ای را رقم بزند.

 

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری؛ یک هدیه تبلیغاتی ویژه

شما برای اینکه تبلیغات خوبی داشته باشید، می‌توانید روش‌های بسیار زیادی را امتحان کنید. در هر حال ممکن است شما هزینه بسیار زیادی براب تبلیغ بدهید و سودی نکنید هیچ، ضرر هم ببینید.

اما با روش‌های نوین این مشکلات بسیار کمتر شده و می‌توانید با هدیه تبلیغاتی مشتری‌های خود را خوشحال کنید. همچنین نام لوگو یا برند خودتان را برای همیشه به مشتری هدیه می‌دهید. حال هرچه محصول خوبی مانند فلش مموری انتخاب کنید، مردم و مشتری بیشتر دوست دارند با شما تعامل برقرار کنند یا از هدیه‌تان استفاده کنند.

شما می‌توانید وقتی که در شبکه مجازی هستید و فعالیت مستمر دارید، گاهی اوقات به مشتری‌ها هدیه دهید. این یک روش دیگری است که ترکیبی هوشمندانه است. سعی کنید همیشه از ساده‌ترین و سودمند‌ترین روش‌ها استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *