• ورود و یا ثبت نام
به فروشگاه عصاری  ” کلاسیک گیفت ”  خوش آمدید | لطفا قبل از سفارش برای اطلاع از قیمت تماس بگیرد.
هدایای تبلیغاتی عصاری
  • خانه
  • محصولات
    • ساعت دیواری
    • لیوان سرامیکی
    • جاکلیدی شیشه ای
    • چتر
    • ساعت رو میزی
    • لیوان A.B.S
    • جاکلیدی استیل
    • دفتر
    • خودکار پلاستیکی
    • لیوان استیل
    • جاکلیدی چرمی
    • ساک
    • خودکار فلزی
    • پاوربانک
    • آفتابگیر اتومبیل
    • فلش
    • خودکار و روان نویس
    • جعبه پذیرایی
    • جاکلیدی سربی
    • دربازکن
    • اتود و خودکار
    • ست مدیریتی
    • چراغ قوه
    • جاکارتی
    • جعبه خودکار
    • جا یادداشت
    • ابزار آلات
    • فلاسک
    • مغزی خودکار
  • خدمات چاپ هدایای تبلیغاتی
  • درباره ما
  • وبلاگ
3214 285 0912  |  65 95 62 55 -021
  • فرم تماس 1
  • مقایسه
دسترسی سریع
  • ساعت تبلیغاتی
    • ساعت دیواری
    • ساعت رومیزی
  • خودکار تبلیغاتی
    • خودکار پلاستیکی
    • خودکار فلزی
    • خودکار و روان نویس
    • اتود و خودکار
    • جعبه خودکار
    • مغزی خودکار
  • فلش تبلیغاتی
  • دفتر تبلیغاتی
  • ساک تبلیغاتی
  • لیوان تبلیغاتی
    • لیوان سرامیکی
    • لیوان A.B.S
    • لیوان استیل
  • ست مدیریتی تبلیغاتی
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • جا یادداشت
  • جاکلیدی تبلیغاتی
    • جاکلیدی شیشه ای
    • جاکلیدی استیل
    • جاکلیدی چرمی
    • جاکلیدی سربی
  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی
  • متفرقه
    • ابزار آلات تبلیغاتی
    • فلاسک تبلیغاتی
    • آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی
    • جاکارتی تبلیغاتی
    • چتر تبلیغاتی
    • چراغ قوه تبلیغاتی
    • دربازکن تبلیغاتی
  • اسپیکر
  • فرم تماس 1
  • مقایسه
  • خانه
  • Uncategorized @fa
  • سنجش استارتاپی قبل از سرمایه گذاری

دسته بندی

  • Uncategorized @fa (30)
  • وبلاگ (4)

مطالب اخیر

  • پاور بانک (شارژر همراه)
  • ست مانیکور
  • اسپیکر فلش خور MG2
  • دفترچه تبلیغاتی
  • معرفی جذاب ترین هدایای تبلیغاتی
  • هدایای تبلیغاتی خاص

پرفروشترین ها


خودکار تبلیغاتی پلاستیکی | هدایای تبلیغاتی کلاسیک گیفت

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

۳,۵۰۰ تومان


خودکار تبلیغاتی پلاستیکی (کد S41) | هدایای تبلیغاتی کلاسیک گیفت

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی (کد S41)

۴,۰۰۰ تومان


جاکارتی تبلیغاتی کد 5 | هدایای تبلیغاتی کلاسیک گیفت

جاکارتی تبلیغاتی کد 5

۲۲,۰۰۰ تومان


جعبه پذیرایی تبلیغاتی 1 | هدایای تبلیغاتی کلاسیک گیفت

جعبه پذیرایی تبلیغاتی 1

۱۲۰,۰۰۰ تومان

سنجش استارتاپی قبل از سرمایه گذاری

نوشته شده توسط: Kamyab می 24, 2017
0 دیدگاه
مه 24, 2017
پاوربانک تبلیغاتی , خودکار تبلیغاتی , فروشگاه عصاری , فلش مموری تبلیغاتی , کلاسیک گیفت , لیوان تبلیغاتی , هدایای تبلیغاتی

سنجش استارتاپی قبل از سرمایه گذاری

چگونه یک استارت آپ را قبل از سرمایه گذاری بسنجیم ؟

در دورانی که سیل استارتاپ های مختلف چه به صورت خصوصی و چه از طرف دانشگاه ها روانه ی بازار کار شده، کارآفرینی کار راحتی نیست. ممکن است بعضی اوقات در خلال امور روزمره ایده ای جالب و کاربردی به ذهنتان خطور کند، که البته شاید آن طور که فکرش را می کنید به درد بخور نباشد. اگر شما هم کارآفرین هستید، احتمالاً روزانه یک دوجین ایده ی محصول جدید، هنگامی که در دفتر کار، حمام یا پشت فرمان اتومبیل قرار دارید، به ذهنتان خطور می کند، و مدام در این فکرید که آیا کسی قبلاً اپلیکیشنی که در خیال دارید را ساخته است یا خیر. چنانچه اینگونه نباشد، احتمالاً خیلی زود هدف استارتاپ بعدی خود را مشخص کرده و از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید. اما پس از چند ماه می فهمید که در تصمیم گیری شتابزده عمل کرده و محصولی که در دست عرضه دارید بازار قابل توجهی ندارد. متاسفانه چنین اتفاقی نادر نیست و حدود 42 درصد اوقات برای استارتاپ ها رخ می دهد. در این مطلب با 4 راهکار برای سنجش ایده استارتاپی خود قبل از اخذ وام و شروع پروژه آشنا خواهید شد.

رقبا را بشناسید

رقبا راهنماهای خوبی برای تشخیص مسیر و شناسایی کاستی های صنعت هستند. اگر رقیبی موفق با کاربران فعال در حوزه ای که انتخاب کرده اید حضور دارد، مطمعناً ایده ی شما بازار خواهد داشت. رقابت سالم در تمام صنایع مفید است، اما شناخت نقاط تمایز خود با رقبا بسیار هوشمندانه خواهد بود، خصوصاً اگر رقیب در بازار از شهرت خوبی برخوردار باشد. بهترین نقطه برای شروع، تمرکز بر کاستی های رقیب در صنعت مورد نظر است. به عنوان مثال در سال 2009 که استارتاپ «Uber» فعالیت خود را رسماً آغاز کرد، در کشورهای زیادی از این ایده الگوبرداری شد. در کشورمان ایران هم سرویس هایی مانند تپسی و اسنپ خدمات مشابهی ارائه می دهند. اوبر در ساعات شلوغی هزینه ی بیشتری از مسافران دریافت می کند که همین مسئله، مورد توجه یکی از استارتاپ های فعال حوزه قرار گرفت. این شرکت با راه اندازی کمپینی مبنی بر عدم دریافت هزینه ی بیشتر در ساعات خاص، موفق شد خود را از رهبر بازار متمایز کرده و سهم قابل توجهی از مشتریان را به خود اختصاص دهد.

به تحقیق در بازار بپردازید

حالا که از اوضاع رقابت آگاه شده اید، باید با همان دقت بازار را رصد کرده و به دنبال بهترین روشها، راه ها و پلتفرم ها برای معرفی هرچه بهتر خود باشید؛ بدین ترتیب قبل از عرضه ی محصول، توانسته اید نام خود را بر سر زبان ها بیاندازید. روشهای مختلفی برای تحقیق در بازار وجود دارد: پرسش مستقیم از مصرف کنندگان، استفاده از خدمات مراکز نظرسنجی، و یا توزیع پرسشنامه. مثلاً می توانید یک پرسشنامه ی اینترنتی تنظیم کرده و لینک آن را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. مصاحبه و نظرسنجی گروهی نیز از دیگر روشهای ممکن هستند.

از تبلیغات اینترنتی استفاده کنید

فضای وسیع اینترنت با مخاطبینی که هر روز بر تعدادشان افزوده می شود، فرصت مناسبی برای معرفی ایده و استارتاپ در اختیارتان خواهد گذاشت. هرچند تبلیغات به هر نحو هزینه هایی به همراه دارد، اما در این مرحله چنین مخارجی در مقابل هزینه های هنگفت شکست استارتاپ در مراحل بعد، ناچیز به نظر می رسند. ابتدا چند تبلیغ با کلمات کلیدی و ویژگی های اصلی محصول طراحی کنید. سپس این تبلیغات را در اینترنت منتشر کرده و ذکر کنید که محصولتان در ماه های آینده آماده ی عرضه خواهد شد. استارتاپ های خارجی برای انتشار تبلیغات از ابزار «Google AdWords» استفاده می کنند؛ در ایران هم بعضی وبسایت ها چنین خدماتی ارائه می دهند که می توانید از آنها استفاده کنید. در ضمن حتماً از کاربران بخواهید آدرس ایمیل خود را برای برقراری ارتباط در آینده به شما اعلام کنند. پس از چند هفته احتمالاً نتایجی بدست خواهد آمد. اما آیا مردم به اندازه ی کافی روی لینک تبلیغات شما کلیک کرده اند؟ آیا ایمیل خود را در اختیار شما گذاشته اند؟ اگر پاسخ این سوالات مثبت است، می توانید با خیال راحت مسیر خود را برای رسیدن به هدف دنبال کنید اما اگر جواب ها منفی هستند، پیشنهاد می کنیم کلمات و عبارات را کمی تغییر داده و از وبسایت های دیگری کمک بگیرید. اگر باز هم نتایج مثبتی به دست نیامد، احتمالاً باید کمی بیشتر درباره ی ایده ی خود تامل کنید.

محصول خود را آزمایش کنید

اگر به دنبال بازاری مناسب و پایدار می گردید، گرفتن تاییدیه برای محصولتان بهترین کار ممکن است. اقدام برای تهیه ی تاییدیه به شما نشان می دهد که آیا محصولی که در نظر دارید ارزش سرمایه گذاری و تولید را دارد یا خیر. معمولاً استارتاپ ها در این زمینه دچار مشکل می شوند چرا که کمپانی های بزرگ، آزمایش و تایید چنین محصولاتی را فرآیندی پیچیده و همراه با ریسک می دانند. به هر حال یافتن فرصت های تست محصول پایلوت در شرکت های بزرگ، به معنی علاقه آنها به آزمایش و بهره گیری فناوری های جدید، در تلاش برای نوآوری در صنعت مربوطه است. این کار در مقابل، فرصت ارزیابی محصول و مشاهده ی نحوه عملکرد آن در کمپانی را به استارتاپ ها می دهد. با این اوصاف چنانچه هنوز هم نسبت به ایده ی استارتاپی خود اطمینان خاطر ندارید، احتمالاً این ایده هنوز آمادگی عرضه به بازار را ندارد. اشتیاق کارآفرینان همواره قابل ستایش است، اما اگر نتیجه ی تمام مراحل بالا منفی از آب در آمده، کم کم باید به فکر ایده ی فوق العاده ی بعدی خود باشید.

به اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

چاپ خودکار تبلیغاتی

0 دیدگاه
چاپ خودکار تبلیغاتی , خودکار تبلیغاتی , خودکار تبلیغاتی پلاستیکی , خودکار تبلیغاتی رومیزی , خودکار تبلیغاتی فلزی , فروشگاه عصاری , کلاسیک گیفت , هدایای تبلیغاتی
بیشتر بخوانید
22 ژانویه

پاور بانک (شارژر همراه)

0 دیدگاه
بیشتر بخوانید
13 فوریه

هدیه تبلیغاتی عید نوروز

0 دیدگاه
بیشتر بخوانید

دیدگاه خود را ارسال فرمایید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

  • خ پانزده خرداد، چهار راه بین الحرمین، رو به روی
    تکیه، پاساژ غدیر ۲، طبقه بالای همکف، پلاک ۳۶
  • 3214 285 0912 | 65 95 62 55 -021
  • 73 03 15 55 -021 | 38 95 62 55 -021
  • info@classicgift.ir
  • ساعت کاری: 9:00 - 17:00

کلاسیک گیفت

  • درباره ما
  • تماس با ما
  • خدمات چاپ هدایای تبلیغاتی

محصولات پربازدید

  • خودکار پلاستیکی تبلیغاتی
  • خودکار فلزی تبلیغاتی
  • لیوان تبلیغاتی
  • جاکلیدی تبلیغاتی
  • ست مدیریتی تبلیغاتی
  • پاور بانک (شارژر همراه)
  • اسپیکر
    • اسپیکر تبلیغاتی

آخرین مطالب

  • وبلاگ
  • اخبار
کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه عصاری می‌باشد Copyright © 2015 - 2018 ClassicGift.ir
بستن
ورود یا ثبت نام
رمز عبور را فراموش کرده اید؟

تازه وارد هستید؟

ثبت نام سریع و آسان!

  • پرداخت سریع
  • ذخیره چندین آدرس پستی
  • نمایش و پیگیری سفارشات و ...
یک حساب کاربری بسازید
x
X
  • منو
  • Categories
  • خانه
  • محصولات
    • ساعت دیواری
    • لیوان سرامیکی
    • جاکلیدی شیشه ای
    • چتر
    • ساعت رو میزی
    • لیوان A.B.S
    • جاکلیدی استیل
    • دفتر
    • خودکار پلاستیکی
    • لیوان استیل
    • جاکلیدی چرمی
    • ساک
    • خودکار فلزی
    • پاوربانک
    • آفتابگیر اتومبیل
    • فلش
    • خودکار و روان نویس
    • جعبه پذیرایی
    • جاکلیدی سربی
    • دربازکن
    • اتود و خودکار
    • ست مدیریتی
    • چراغ قوه
    • جاکارتی
    • جعبه خودکار
    • جا یادداشت
    • ابزار آلات
    • فلاسک
    • مغزی خودکار
  • خدمات چاپ هدایای تبلیغاتی
  • درباره ما
  • وبلاگ
  • ساعت تبلیغاتی
    • ساعت دیواری
    • ساعت رومیزی
  • خودکار تبلیغاتی
    • خودکار پلاستیکی
    • خودکار فلزی
    • خودکار و روان نویس
    • اتود و خودکار
    • جعبه خودکار
    • مغزی خودکار
  • فلش تبلیغاتی
  • دفتر تبلیغاتی
  • ساک تبلیغاتی
  • لیوان تبلیغاتی
    • لیوان سرامیکی
    • لیوان A.B.S
    • لیوان استیل
  • ست مدیریتی تبلیغاتی
  • پاوربانک تبلیغاتی
  • جا یادداشت
  • جاکلیدی تبلیغاتی
    • جاکلیدی شیشه ای
    • جاکلیدی استیل
    • جاکلیدی چرمی
    • جاکلیدی سربی
  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی
  • متفرقه
    • ابزار آلات تبلیغاتی
    • فلاسک تبلیغاتی
    • آفتابگیر اتومبیل تبلیغاتی
    • جاکارتی تبلیغاتی
    • چتر تبلیغاتی
    • چراغ قوه تبلیغاتی
    • دربازکن تبلیغاتی
  • اسپیکر