هدیه تبلیغاتی

بهترین هدیه تبلیغاتی برای کارمندان شرکت

بهترین هدیه تبلیغاتی برای کارمندان شرکت

هدیه تبلیغاتی به این معناست که به کارمندان خود نشان دهید که برای سخت کوشی آنها ارزش قائل هستید و با آنها در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید. در گذشته بارها در مورد اهمیت و مزایای دادن هدایای تبلیغاتی به کارمندان بحث کرده‌ایم.

این بار، ما برخی از اقلام مارک دار را به شما نشان می دهیم که در حال حاضر رواج دارند، به این معنی که آنها هدایای شرکتی ایده آل برای کارمندان هستند. ما می خواهیم به شما نشان دهیم که گزینه های زیادی از نظر هدایای قدردانی برای کارمندان وجود دارد که می تواند از کارت هدیه  متفکرتر باشد؛ به طور دقیق تر، ما قصد داریم:

بحث کنید که چرا هدایای شرکتی برای کارمندان اهمیت دارد
شما را از طریق لیستی از  هدیه برتر شرکتی راهنمایی کنید
برای الهام گرفتن مستقیماً به سراغ موردی که بیشتر به آن علاقه دارید بروید یا کل پست را بخوانید.

 

چرا هدایای شرکتی برای کارمندان شما اهمیت دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم به معرفی محبوب ترین محصولات برند برای کارمندان بپردازیم، می خواهیم برخی از دلایل اصلی اهمیت دادن به هدایای شرکتی را مورد بحث قرار دهیم. ما می‌دانیم که شرکت‌ها ممکن است در هنگام ساختن کالای خود و به اشتراک گذاشتن آن با کارمندان خود مردد باشند، بیشتر به دلیل هزینه و گاهی اوقات به این دلیل که فکر می‌کنند ضروری نیست. با این حال، هدیه شرکتی می تواند فوق العاده مفید باشد.

هدیه تبلیغاتی

دلیل شماره 1: ارتباطات شخصی را تقویت کنید

اولین دلیلی که چرا ایجاد و اهدای هدایا به کارمندان شما مهم است این است که از طریق هدیه دادن، ارتباطات شخصی با آنها را تقویت می کنید. به عبارت دیگر، با تلاش برای یافتن بهترین محصولات برای ارائه به کارکنان خود به عنوان هدیه، طبیعتاً آنها را بهتر می شناسید و در سطح عمیق تری با آنها ارتباط برقرار می کنید.
کار کردن با یک نفر می تواند به شما بینش هایی در مورد شخصیت او، آنچه دوست دارد و نحوه گذراندن وقت خود به شما بدهد، اما وقتی نوبت به ایجاد یک ارتباط شخصی می رسد که در طول زمان دوام می آورد، به چیزی فراتر از کار کردن بر روی پروژه با هم به علاوه، یک مطالعه نشان داده است که 87 درصد از نسل هزاره،  نسلی که اکنون وارد نیروی کار شده و بر آن تسلط دارد که یک محصول تبلیغاتی دریافت می‌کنند، احتمالاً یک برند را به خاطر می‌آورند.

این یک یافته از نظر آماری قابل توجه است زیرا به یاد ماندنی بودن در این زمینه می تواند ارتباط را به طور قابل توجهی افزایش دهد. به بیان ساده، هدایای کارمندان، به ویژه زمانی که با دقت و با کیفیت بالا باشند، می توانند در قلب کارمندان شما جای بگیرند.

دلیل شماره 2: به کارمندان خود اجازه دهید بدانند برایشان ارزش قائل هستند

دلیل دوم اینکه چرا یک هدیه شخصی به یک کارمند همیشه ایده خوبی بوده این است که هدایای قدردانی دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که نام آنها نشان می دهد. آنها به کارکنان شما نشان می دهند که اعضای ارزشمند تیم هستند. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که 81 درصد از کارمندان زمانی که هدایای تجاری از کارفرمایان خود دریافت می کنند، احساس ارزشمندی و قدردانی می کنند.

آیا لازم است چیز بیشتری بگوییم؟ همانگونه که گرفتن هدیه از یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان بیانگر عشق و احترام آنها به شما خواهد بود، یک هدیه ساده کریسمس در فصل تعطیلات یا یک هدیه خوش آمد گویی به یک کارمند جدید نشان دهنده قدردانی صادقانه کارمند است.
 

هدایای تبلیغاتی 

دلیل شماره 3: ایجاد یک فرهنگ سازمانی قوی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که هدایای شرکتی می‌تواند برای شرکت‌ها مفید باشد، این است که فرآیند به اشتراک گذاشتن هدایای منحصربه‌فرد با اعضای تیمشان به آنها کمک می‌کند فرهنگ سازمانی قوی ایجاد و حفظ کنند. منظور ما این است که بهترین هدایای شرکتی، خواه هدیه مشتری باشد یا هدیه به کارمند، که تمرکز اصلی ما در اینجا است، می تواند پیام شرکت و باورهای آن را انتقال دهد و به آن منتقل کند.

یک تحقیق اخیر به ما اطلاع می دهد که 90 درصد از کارمندان، به ویژه کارمندانی که از شغل خود و نحوه عملکرد سازمانی که در آن کار می کنند راضی هستند، به احتمال زیاد شرکت های خود را با افتخار در عموم نمایندگی می کنند و از محصولات تبلیغاتی استفاده می کنند یا استفاده می کنند.

هدیه های تبلیغاتی

هدیه‌های تبلیغاتی روی میز به کارمندان بدهید

محاصره شدن با وسایلی که ما را خوشحال می کند، ضروری است، به خصوص زمانی که از خانه کار می کنیم. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم مجموعه ای از وسایل سرگرم کننده و مفید میز و لوازم اداری را نمی توان از این لیست هدایای شرکتی غافل کرد.

وقتی در مورد اقلام میز صحبت می کنیم، پیشنهاد نمی کنیم که به کارمندان از راه دور خود چند خودکار بدهید؛ اگرچه خودکارهای مارک دار با کیفیت بالا همیشه مورد استقبال قرار می گیرند! به جای آن، یک مجموعه هدیه متفکرانه بسازید که شامل برخی از لوازم ضروری دفتر است، مانند یک چراغ رومیزی، یک نوت بوک مارک لوکس، یک پایه تبلت یا لپ تاپ، و یک تخته نمدی با حروفی که می توانند برای نوشتن یادداشت های الهام بخش در صبح استفاده کنند.

 

ظروف نوشیدنی مارک دار مناسب کارمندان

لیوان یا ماگ های تبلیغاتی جزء مواردی است که به هر کسی که داده شود، احساس خوبی می گیرد. چون اکثر افراد آن را برای نوشیدن قهوه، چای و آب نیاز دارند و چه بهتر که این هدیه توسط شرکت شما داده شود. همچنین می توانید مارک و لوگوی شرکت خود را بر روی آن هک کنید تا برند شما در معرض دید بسیاری از افراد قرار بگیرد.

هر چیزی از یک لیوان قهوه دستی گرفته تا لیوان فولادی ضد زنگ و یک بطری آب، گزینه‌هایی از محصولاتی هستند که می‌توانید آن را سفارشی کنید و با کارمندان سخت‌کوش خود به اشتراک بگذارید. مهم است که تأکید کنید ظروف نوشیدنی قابل استفاده مجدد و مارک به کاهش استفاده از پلاستیک یکبار مصرف کمک می کند، که قطعاً توسط کارمندان شما قدردانی خواهد شد. همچنین می توانید یک هدیه شرکتی به آنها بدهید که پیامی عالی برای آگاهی از محیط زیست را منتقل می کند.

ماگ

در آخر…

از نظر ما، هدایای شرکتی راهی عالی برای شرکت‌ها برای تقویت روحیه کارکنان و مشارکت کارکنان است، در نتیجه حفظ کارکنان را افزایش می‌دهد. امیدواریم این پست باعث شده باشد که شما هم آن را ببینید. ما چندین گزینه هدیه را مورد بحث قرار داده‌ایم که می‌توانید در کمترین زمان شروع به سفارشی‌سازی و اشتراک‌گذاری با تیم خود کنید.

با این حال، ما می دانیم که این روند ممکن است کمی ترسناک باشد، به خصوص اگر قبلاً آن را انجام نداده باشید، و به همین دلیل است که می خواهیم شما را تشویق کنیم که با ما تماس بگیرید! ما بسیار خوشحالیم که در مورد گزینه های شما صحبت می کنیم و شما را در کل فرآیند یافتن بهترین هدایا برای کارمندان خود راهنمایی می کنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *