هدیه تبلیغاتی

ایده هدایای تبلیغاتی متفکرانه برای روز پدر

ایده هدایای تبلیغاتی متفکرانه برای روز پدر

روز پدر محبوبیت قابل توجهی  دارد و به یکی از تاریخ های ضروری در تقویم بازاریابی تجارت الکترونیک تبدیل می شود. مخارج در سال 2020 قرار بود به 17 میلیارد دلار برسد. در سال 2021، انتظارات هزینه به 20.1 میلیارد دلار رسید. این بدان معناست که روز پدر یکی از تعطیلات است برای کسانی که می خواهند از تبلیغات فصلی سود ببرند.

بر اساس نظرسنجی سالانه‌ای، مصرف کنندگان برای روز پدر برنامه ریزی می کنند تا بتوانند به کسانی که می خواهند در این روز هدیه بدهند، کمک کنند. در نتیجه انتخاب هدایای تبلیغاتی می تواند گزینه مناسبی باشد. 75 درصد از مردم سالیانه قصد دارند روز پدر را جشن بگیرند؛ رقمی مشابه سال های گذشته.

مصرف کنندگان بیشترین هزینه را برای پدران خود می کنند. 25 درصد از پاسخ دهندگان قصد خرید هدیه برای همسران خود و 11 درصد برای پسران خود را دارند. برای افرادی که در کسب و کار خود می خواهند هدایای تبلیغاتی هدیه دهند، روز پدر گزینه خوبی است. اکثر افراد مورد بررسی قصد خرید کارت تبریک روز پدر (59%)، سپس پوشاک (49%)، یک گردش ویژه مانند شام (46%)، کارت هدیه (45%) و وسایل مراقبت شخصی (28%) را دارند.

 

هدیه تبلیغاتی برای روز پدر

هنگام انتخاب یک هدیه روز پدر، مهمترین معیار منحصر به فرد بودن هدیه است. اولویت بعدی یافتن هدیه ای است که خاطره ای خاص ایجاد کند. تنها 18 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که علاقه مند به یافتن هدیه ای هستند که ارزان تر یا مقرون به صرفه تر باشد.

تأثیر این همه‌گیری همچنان ادامه دارد و 40 درصد از خریداران گفته‌اند که انتظار خرید آنلاین، 33 درصد از فروشگاه‌های بزرگ و 22 درصد از فروشگاه‌های تخصصی را دارند. این بدین معنی است که شما باید فروشگاه های آنلاین خود را برای ترافیک سنگین آماده کنید و تسویه حساب خود را برای افزایش تعداد سفارشات بهینه کنید.

وقتی صحبت از تبلیغات فصلی به میان می‌آید، فروشگاه باید خود را برای ایستادگی در رقابت، جذب مشتریان جدید، سرگرم کردن مشتریان موجود و نشان دادن قدردانی از افراد وفادار نیازمند آماده کند. برای سرمایه گذاری در تعطیلات و افزایش فروش خود، باید در استراتژی تبلیغاتی آنلاین خود مؤلفه های کلیدی زیر را بگنجانید که شامل خلاقیت، تقسیم مشتری و اتوماسیون بازاریابی است.

 

ایده های بازاریابی روز پدر برای فروشگاه‌های آنلاین

صفحه اصلی خود را برای روز پدر تزئین کنید

مصرف کنندگان در اینترنت جستجو می کنند تا هدایایی عالی برای پدران خود بیابند. بسیاری از بازدیدکنندگان فروشگاه شما زمانی که در حال مرور در سایتتان هستند شاید خرید یا بدون خداحافظی از سایت شما خارج شوند. شما کار دشواری برای پیدا کردن یک راه عملی برای تبدیل بازدیدکنندگان گریزان به مشتریان طولانی مدت دارید. سعی کنید به هر طریقی که می توانید کمک کنید. مشتریان شما ممکن است برای یافتن هدیه مناسب روز پدر به کمک نیاز داشته باشند.

اولین برداشت بسیار مهم است، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا صفحه اصلی خود را به درستی تزئین کنید و پیشنهاد روز پدر خود را برجسته کنید. حالا، شما تعجب می کنید که از کجا باید شروع کرد؟ با ساده ترین چیز شروع کنید ؛طرح رنگ چون رنگ‌ها مهم هستند. آنها بر نحوه شناسایی مردم با جهان و تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارند. برای این مناسبت، از یک طرح رنگ مردانه استفاده کنید؛ آبی، خاکستری، سبز یا سیاه و کمی صورتی یا نارنجی یا زرد اضافه کنید تا اطلاعات مهم را برجسته کنید.

 

 طرح های پاپ آپ و کمپین های در محل که باعث افزایش فروش می شوند

تولید سرنخ بخش مهمی در موفقیت فروشگاه شما است. این یک راز نیست که کسب سرنخ بیشتر به معنای فروش بیشتر است. اگر بازدیدکنندگان فروشگاه شما می‌خواهند درباره پیشنهاد روز پدر یا معاملات ویژه روز پدر اطلاعات بیشتری کسب کنند، باید چنین علاقه‌ای را جلب کنید. بهترین راه برای انجام این کار بدون از بین بردن تجربه کاربر، استفاده از پاپ آپ های وب سایت است. شما انواع مختلفی از پاپ آپ ها را در اختیار دارید که می توانند با توجه به نیازهای فروشگاه آنلاین شما یا ویژگی پیشنهاد یا فصل شما سفارشی شوند. برای تاثیرگذاری هر کمپین در محل، باید پیامی واضح و هدفمند داشته باشید که مشتریان شما را مستقیماً به سمت پرداخت سوق دهد. استفاده از هدایای تبلیغاتی که نام آدرس سایت شما بر روی آن قرار گرفته است، بهترین انتخاب است.

 

کمپین بازاریابی ایمیلی روز پدر را ارسال کنید

بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین راه‌ها برای دستیابی به مخاطب و جذب مخاطب است. این به شما امکان می دهد پیام های خود را شخصی کنید و بخش های خاصی از لیست ایمیل خود را هدف قرار دهید. این بدان معناست که سرنخ های مناسب تاثیرگذارترین اطلاعات را در زمان های مناسب دریافت می کنند. با ارسال لیست علاقه مندی ها، راهنمای هدیه یا کدهای کوپن از طریق کمپین های ایمیلی خود، تعطیلات آینده را به مشتریان احتمالی و مشترکین خود یادآوری می کنید. و نه تنها این بلکه با ارسال خبرنامه، برند خود را به سرنخ ها و مشتریان خود یادآوری می کنید، اعتبار آن را بالا می برید و اخبار را به آنها اطلاع می دهید. همچنین پیشنهاد دادن هدایای تبلیغاتی به آدرس آنها می تواند انتخاب خوبی باشد. چون مشتریان شما علاقه زیادی به محصولات رایگان دارند و می تواند تاثیر بسزایی بگذارد.

 

تم های ویژه روز پدر را ایجاد کنید

بسته‌ها یا مجموعه‌ها را مخصوص روز پدر انتخاب کنید تا به کسانی که در خرید پدرشان مشکل دارند کمک کنید. این همچنین به شما کمک می کند تا محدوده سهام خود را به نمایش بگذارید. حتی ممکن است به شما کمک کند تا سهام کم حرکت خود را بفروشید. به عنوان مثال، می‌توانید قفسه‌های خود را خالی کنید و با جمع‌آوری کالاهایی مانند هدایا تبلیغاتی که کالاهای با عملکرد بهتر هستند؛ استفاده کنید.

 

ایده های بازاریابی روز پدر از برندهای معروف

برندهای محبوب خلاقیت خود را با ایده های بازاریابی روز ویژه در روز پدر به نمایش می گذارند. تبلیغات روز پدر آنها احساسات ساده ای را که همه ما به آن نیاز داریم برجسته می کند. در نتیجه، آنها فرصتی برای ارائه دیدگاه برند خود با ایده های تبلیغاتی روز پدر دارند. پدران شب های بی خوابی را تحمل کرده اند که نوزادانشان در شب گریه می کنند. آنها همچنین وقتی کودک نوپاشان می افتد و به خودشان صدمه می زند، ترس را تجربه کرده اند و وقتی فرزند بزرگشان خانه را ترک می کند، احساس ناراحتی می کنند. مک دونالد روز پدر را با شناخت پدرانی که از فرزندانشان مراقبت می کردند با تبلیغ خلاقانه دختر جوانی که دست پدرش را گرفته است جشن می گیرد. روز پدر بدون شک دومین تعطیلات احساسی بعد از روز مادر است. برندها به طور مداوم در طراحی کمپین های به یاد ماندنی که بر وجدان مصرف کننده تأثیر می گذارد خلاق بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *