هدیه تبلیغاتی

اهمیت و تاثیر بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

اهمیت و تاثیر بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب

تاثیر بسته‌بندی هدایای تبلیغاتی

بسته بندی محصول همیشه نقش بسیار مهمی در  بازاریابی دارد. هدایای تبلیغاتی به عنوان یک رسانه مهم در  بازاریابی است که در جنبه های مختلف مانند کمپین های تبلیغاتی، ایجاد هویت برند، بازتاب تاثیر  محصول دیگر، تعریف شخصیت آن و بسیاری موارد دیگر عمل می کند.

بسته بندی اغلب آخرین برداشتی است که مصرف کننده روی محصولات شما توجه می کند و در نتیجه باید اطمینان حاصل کنید که این کار به بهترین شکل ممکن انجام می شود تا بتوانید با ایجاد ارزش های برند، تصاویر، نوآوری و عملکرد محصول، فروش را تضمین کنید. در واقع راه های زیادی وجود دارد که می توانید از بسته بندی برای افزودن ارزش استفاده کنید.

در زمان حاضر، برای بسته بندی ایده های بسیاری وجود دارد و فراتر از عملکرد اصلی خود است که وسیله ای برای محافظت از محصول باشد. با پر رنگ‌تر شدن نقش بسته بندی در  بازاریابی، تحقیقات در این زمینه نیز بسیار مهم شده است. اهمیت بسته بندی را می توان زمانی متوجه شد که مخاطب شما قبل از این که هدیه تبلیغاتی را باز کند، ابتدا بسته شما را می‌بینند.

 

بسته بندی محصولات تبلیغاتی اثرگذارند

ثابت شده  که بسته بندی بر تصمیم خرید مشتری تأثیر می گذارد. زیرا بسته بندی خریداران را در مورد محتوای محصول آگاه می کند. وقتی یک هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنیم که در یک بسته برجسته ارائه می شود، ناگهان ارزش درک شده ما از محصول بسیار بیشتر می شود. این احساس بیشتر شبیه یک هدیه است که شخصی با دقت در کنار هم قرار دادن آن وقت گذاشته است و روند آشکار کردن آیتم درون آن بسیار سرگرم کننده‌تر می شود.

در اینجا طرح بسته بندی محصول تبلیغاتی را با یکدیگر بررسی می کنیم تا بتوانید برای هدایای تبلیغاتی خود، ایده‌های خوبی را پیاده کنید.

 

بسته بندی هدیه های تبلیغاتی

از باکس‌های جوراب استفاده کنید

آیا این کلیشه را شنیده اید که جوراب ها یک هدیه کسل کننده هستند؟ اگر به شما بگویم که بازار جهانی جوراب در چند سال گذشته نرخ رشد بیشتری نسبت به کل بازار پوشاک داشته است، چه؟ درست است!  مردم جوراب دوست دارند. محبوبیت جوراب‌ها عمدتاً به دلیل تغییر روند مد افزایش یافته است.

جوراب های سفارشی جایگاه خود را در صنعت هدایای تبلیغاتی تبلیغاتی نیز پیدا کرده اند. شرکت‌ها در حال یافتن ارزشی در این اقلام پوشاک هستند که می‌توانند آن‌ها را بر اساس رنگ و طرح، سفارشی کنند. این محصول محبوب با گزینه جعبه هدیه سفارشی و تمام رنگی فراتر از انتظارات است. با یک بازاریاب محصول تبلیغاتی کار کنید تا طرحی قانع‌کننده را تعیین کنید که به بهترین وجه برای شرکت شما مناسب باشد.

جعبه هدیه تبلیغاتی

 

مزیت رقابت در بسته بندی محصول هدایای تبلیغاتی

گفته شده که بیش از 70 درصد از تصمیمات خرید در قفسه گرفته می شود و در نتیجه اگر شما یک بازاریاب هستید، باید کاری کنید که بسته بندی محصول شما از موقعیت برند شما حمایت کند و مزیت رقابتی ایجاد کند. اجازه دهید نگاهی گذرا به برخی از مزایای تجاری مهمی که بسته بندی ارائه می دهد بیاندازیم:

  • نمایش قابل توجهی از ارزش های برند و شرکت شما
  • افزایش خرید و سود بیشتر
  • فرصت هایی برای کانال های جدید توزیع
  • افزایش قابل مقایسه تحویل محصول و تجربه

به عنوان یک بازاریاب، همیشه باید به یاد داشته باشید که بسته بندی یک محصول اولین چیزی است که مصرف کننده شما متوجه آن می شود و بنابراین نقشی حیاتی در متمایز کردن برند شما از رقبا دارد. برای ایجاد بسته بندی که نه تنها مشتریان جدید را جذب کند، بلکه آنها را متقاعد کند تا محصولات شما را نیز بخرند، باید تلاش زیادی کنید.

تحقیقات اخیر در مورد بسته بندی نشان داده است که نشانه های بسته بندی تأثیر زیادی بر نحوه درک یک محصول دارد. با تقاضای بیشتر مصرف کنندگان و با کارایی آن برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان، نمی توان نقش فزاینده مهم بسته بندی را به عنوان یک ابزار استراتژیک برای جلب توجه مصرف کنندگان قرن بیست و یکم انکار کرد.

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برند

بسته‌بندی خلاقانه‌ای را تولید کنید

بسته بندی خلاقانه یکی از ویژگی های اضافه شده محصولات تبلیغاتی است که به شکل گیری یک رابطه معنادار بین شرکت و گیرنده کمک می کند. با این حال، این بدان معنا نیست که بسته بندی های عجیب و غریب شرط لازم برای هدایای تبلیغاتی موفق است.

همه  اقلام با ارزش هستند که برای هدایای شرکتی، بسته های خوش آمدگویی شرکت یا مشوق های کارکنان مناسب باشند. دفعه بعد که نام تجاری شما برای یک موقعیت خاص به تبلیغات نیاز دارد، یکی از طرح های بسته بندی محصولات تبلیغاتی رویایی را در این لیست در نظر بگیرید تا واقعاً با گیرندگان شما طنین انداز شود.

 

برای ارتباط بهتر با مشتری‌ها تحقیق کنید

بسته بندی مناسب نه تنها به شرکت شما کمک می کند تا شهرت حرفه ای ایجاد کند، بلکه با کمک به مشتریان برای احساس مثبت بیشتر در مورد برند یا محصول شما، شانس فروش شما را نیز افزایش می دهد. ترکیب ایده آل رنگ ها، تصاویر و حتی اشکال می تواند بر وضعیت عاطفی مشتری تأثیر بگذارد.

از آنجایی که اکثر تصمیمات خرید بر اساس احساس گرفته می شوند و نه فرآیندهای فکری منطقی، مهم است که مطمئن شوید بسته بندی شما تأثیر درستی دارد. سعی کنید با ارتباط گرفتن با مشتری‌ها از سلیقه عمومی آنها مطلع شوید.

به نیروهای محرکی که مشتریان را متقاعد به خرید محصول شما می کنند، نگاه کنید. به عنوان مثال، اگر می دانید مشتریان شما به دنبال یک محصول قابل اعتماد و پیچیده هستند، ممکن است از رنگ آبی در بسته بندی خود استفاده کنید، زیرا تحقیقات نشان داده است که مردم در دنیای غرب به طور منظم رنگ آبی را با اصالت و قابل اطمینان می دانند.

 

هدایای تبلیغاتی

 

از موفقیت ها و شکست های خود درس بگیرید

پیدا کردن طرح بسته بندی برای کسب و کار  و همچنین هدایای تبلیغاتی شما اغلب نیاز به آزمایش دارد. در حالی که می‌توانید از تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل رقبا برای یافتن اینکه کدام طرح‌ها برای برندهای مشابه در صنعت شما بهترین کارآمد هستند، استفاده کنید؛ تا زمانی که فرصتی برای مشاهده واکنش آن‌ها و یادگیری از آن نداشته باشید، نمی‌دانید بازار هدف شما چگونه به انتخاب‌های شما پاسخ می‌دهد.

یک راه خوب برای جمع‌آوری اطلاعات درباره موفقیت یا شکست بسته‌بندی‌های شما، استفاده از یک نظرسنجی یا نظرسنجی رسانه‌های اجتماعی است تا از مردم بپرسید که در مورد انتخاب بسته‌بندی شما چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. مصاحبه‌ها و گروه‌های متمرکز نیز راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود طراحی شما در آینده است. هرچه بیشتر بیاموزید، بیشتر می توانید بسته بندی خود را اصلاح کنید تا نتایج بهتری کسب کنید

 

بسته بندی تبلیغاتی

با ترند روز همراه شوید

اگر می‌خواهید در این بازار رقابتی متمایز شوید، نمی‌توانید کارهایی که شرکت‌های دیگر در حوزه شما انجام می‌دهند را به سادگی کپی و پیست کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید به دنبال راه هایی برای همگام شدن با بهترین شیوه ها و روندهای فعلی صنعت باشید. تحقیق در مورد بازار شما کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که جزئیات مهمی را که می تواند به شما کمک کند محصولات بیشتری را به مخاطبان دلخواه خود بفروشید، نادیده نمی گیرید.

از آنچه در فضای خرده فروشی خاص خود می گذرد، آگاه باشید. ببینید افراد دیگر چه کار می کنند و از خود بپرسید که آیا روندهای خاصی بر مشتریان شما تأثیر مثبت یا منفی دارند. در عین حال، در حالی که در حال پیاده‌سازی روندهای جدید در طراحی خود هستید، مطمئن شوید که تصویر برند متمایز خود را از دست ندهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *